TRANSKRYPCJA VIDEO
Dla tego filmu nie wygenerowano opisu.
Halo, halo! Cześć, dzień dobry! Dzisiaj pokażę ci genialną aplikację Fireflies AI, która robi notatki z twoich spotkań, spotkań online, czy to na Google Meetie, czy na Zoomie, ale ma też integrację, gdzie może skanować twoje rozmowy telefoniczne, robić notatki i wysyłać wszystko do systemu CRM. Ja już się zaloguję na swoje konto i pokażę ci, bo jestem zachwycony, jak ta aplikacja jest genialna. Oczywiście łączy się to wszystko z twoim Google Meetem. To sobie akurat jakiś testowy plik to usunę. Mam tutaj w home pokazane nadchodzące spotkania Upcoming Meetings. Mam w notebooku już spotkania, które się odbyły. O to też usunę, nie potrzebuję tego. I tu mam prawdziwe dane.
I na przykład dzisiejsza konsultacja, którą odbyłem o 9 rano. I zobaczcie. Mamy tu statystyki. Tutaj z panem Tomaszem rozmawiałem. I mamy tak. Talk time. Pan Tomasz mówił przez 53% czasu i ja mówiłem przez 47% czasu. Mamy tu coś takiego jak sentiment filters. Możemy sprawdzić neutral, negatyw, możemy popatrzeć na metryki jakieś, zadane pytania. Możemy też użyć Ask Fred. Jeżeli sobie dokupimy tutaj kredyty AI, możemy rozmawiać z naszym wirtualnym asystentem Fredem, który będzie tu różnego rodzaju informacje od nas filtrował. Connect, Meetings, Summaries. Możemy takie rzeczy połączyć sobie z doksami, z Notion i tak dalej. Możemy oczywiście to skopiować, edytować. Mamy też coś takiego tutaj jak podsumowanie spotkania.
I zobaczcie co jest ciekawe, co jest fajne, że możemy sobie posłuchać to spotkanie. Dzień dobry Tomku. Cześć, cześć. Tomku. Potwierdzenia zainteresowane. Czyli ja mogę odtworzyć taką rozmowę. Ona jest w pełni nagrywana. Ta rozmowa była akurat w narzędziu Google Meet. Dodatkowo zobacz, ja mogę tutaj jakiś eksportować wybrany fragment przy użyciu Cranesoundbyte. Ja mogę dodatkowo przede wszystkim pobrać sobie transkrypcję całej rozmowy. Mogę pobrać audio na komputer. Mogę pobrać podsumowanie spotkania. Wybrać format PDF, Download i mamy podsumowanie spotkania. Ja sobie mogę takie spotkanie otworzyć. I zobaczcie, mamy wszystko o czym rozmawiałem z panem Tomaszem. Mamy tutaj podsumowanie, mamy jakiś podział na rozdziały, tam notatki.
I tutaj oczywiście kontekst czego dotyczyła rozmowa. I to narzędzie również pozwala na analitykę swoją drogą, ale mamy coś takiego jak aplikację, ale mamy też integrację. I ja sobie to połączyłem z moim systemem CRM HubSpot. I ja te dane będę z moich rozmów wysyłał sobie bezpośrednio do HubSpota. Mam wybrany swój lejek, deal pipeline, deal stage, etap rozmowy, wstępna rozmowa i tak dalej. Mogę też tutaj jakieś zaimportować przykładowe dane i one później gdzieś tam mi trafią sample data insert. Dzięki temu mam to wszystko połączone ze sobą. Mogę sobie też wejść w drugie spotkanie tutaj z panią jakąś Kasią. I też zobaczcie mam tu całą rozmowę też z timeline, z czasem.
I mogę też pobrać zobaczcie download. Mogę pobrać całą rozmowę PDF i mogę też wybrać time-time, żeby wiedzieć o której minucie co się podziało. Mogę też wziąć oczywiście speaker, żeby wiedzieć kto mówił. Zobaczmy, pobierzmy sobie taki plik. Chwileczkę musimy zaczekać. Zobaczmy, bo tutaj troszkę to potrwało. I widzimy, że tutaj nie mamy pokazane kto mówi, bo nie wybraliśmy tego w tej opcji. I teraz tak, wróćmy sobie do tego. Ja mogę jeszcze udostępnić ten pulpit cały. Wybierając tutaj share, być może też skopiować embed code w HTML-u, ale mogę też skopiować takiego linka. I zobaczcie, ja sobie tylko wejdę, pach, mogę wysłać to obcej osobie jako podsumowanie spotkania.
I ona sobie może to wszystko przeczytać. Nie musimy wysyłać pliku. To jest bardzo fajne w działaniach handlowych robi taki efekt wow dla potencjalnego KIE. I tak, gdzie może sobie poczytać podsumowanie naszej rozmowy na pełnym automacie, możemy albo wysłać takiego linka i wtedy się zaloguje do pulpitu tego co tutaj widzimy, albo możemy oczywiście pobrać PDF-a i wysłać, żeby on też nie wiedział, że to było robione przez jakąś, nie wiem, aplikację. To możemy też to pobrać jako plik, w tekstowy, że niby tutaj jakieś dodatkowe działania, programy, staramy się itd. Wiadomo, że się klient domyśli, że to jest automat robiony, a nie nasz asystent czy coś, ale jakieś tutaj mamy opcje też oczywiście zespołowe.
Możemy edytować kto ma do tego dostęp, możemy tutaj zaprosić invite, zaprosić kogoś z zespołu, możemy wysłać linka z zaproszeniem oczywiście, więc wszystko wszystko działa. A jak to będzie trafiał do HubSpota, to oczywiście będzie wchodziło tutaj go to my account. Ja mam to już połączone, pach, sprzedaż, transakcje i tutaj gdzieś będzie, będą trafiały te lidy, te zapytania. I oczywiście tą aplikację można rozszerzyć o połączenia telefoniczne, aby analizowała nam rozmowy telefoniczne. Tutaj już będą potrzebne różnego rodzaju narzędzia no-code, ale myślę, że też w przyszłości będę takie rozwiązania wdrażał w swojej firmie, uczył w moich kursach, więc jak najbardziej będziemy tutaj się tym zajmować. Tu mamy też meeting status, możemy sprawdzić, które rozmowy nadchodzą z naszego połączonego kalendarza.
I tutaj mamy też oczywiście oczekujące reload meeting, co to znaczy reload meeting? Reload, not reload. W każdym bądź razie możemy też jakiś topic trends, możemy monitorować jakieś tematy. Jakieś też w tych rozmowach jest opcja na słowa kluczowe gdzieś tutaj. Wejdźmy sobie w tą przykładową wygenerowaną rozmowę. A w to oczywiście po angielsku mamy coś takiego jak key topics, czyli możemy badać po słowach kluczowych. A i filters. Porzystając z jeszcze wyższego planu niż ja mam, możesz rozmawiać z tym asystentem, żeby wyszukiwał ci najważniejsze fragmenty. Więc również ciekawa opcja. Mamy tu oczywiście team, można zapraszać do teamu. Możemy popatrzeć troszeczkę na cennik, tak to wygląda.
Ja sobie kupiłem ten plan za 10 dolarów, ale jest tutaj też jakiś ciekawy, możemy tutaj monitorować. O jest nawet video recording w tym planie. Więc możemy cały call w postaci video nagrywać. Więc też ciekawa rozmowa, jeżeli coś, jakieś poważne ustalenia są prowadzone to jak najbardziej. Mamy tu integrację oczywiście CRM, Zapier, Slack Integration i tu jakieś podstawowe ustawienia pewnie odnośnie faktur itd. Eye customization. Tutaj też możemy usunąć konto, oczywiście wybrać jakieś stanowisko, na którym się zajmujemy. No i mamy kwestie billingów. Więc tutaj jest też opcja plan, invoice, next, billing date, 18. Julie, więc tak to mniej więcej wygląda. Pozdrawiam serdecznie.
Tomasz Guzik, cześć, jeżeli chcesz, żebym dokonał dla Ciebie takich różnego rodzaju integracji, wierz gdzie mnie znaleźć. DarmowaRozmowa. pl lub Tomasz Guzik. Zadzwoń do mnie na 602 727 263. Pozdrawiam. .
Informujemy, że odwiedzając lub korzystając z naszego serwisu, wyrażasz zgodę aby nasz serwis lub serwisy naszych partnerów używały plików cookies do przechowywania informacji w celu dostarczenie lepszych, szybszych i bezpieczniejszych usług oraz w celach marketingowych.