TRANSKRYPCJA VIDEO
Dla tego filmu nie wygenerowano opisu.
Halo, halo, cześć, dzień dobry, Tomasz Guzik z tej strony. Słuchajcie, dzisiaj porozmawiamy sobie o pozycjonowaniu za pomocą sztucznej inteligencji, ponieważ wiele firm pełnia fatalny błąd, że w 2023 roku próbuje jeszcze pozycjonowania w Google ręcznego, pisząc teksty manualnie. Słuchajcie, my jako agencja reklamowa sprawdziliśmy i przetestowaliśmy narzędzia AI-owe, sztuczną inteligencję, narzędzie CopyMate w różnych modelach i pod każdym praktycznie podkaże, może nie pod wszystkim, bo tam może jakieś takie kwestie dotyczące prywatnych doświadczeń, kiedy się dzielisz, no to warto jeszcze pisać ręcznie. Ale jeżeli zależy Ci tylko na systematycznym zwiększaniu ruchu na stronie internetowej, co później ma doprowadzić do konwersji, zdecydowanie polecam tutaj już działać za pomocą sztucznej inteligencji, nie próbować robić tego inaczej, na własną rękę, nie próbować robić tego ręcznie.
I my klientom jak robimy pozycjonowanie, również mówimy, kliencie, możemy robić to w ten sposób, będzie to droższe i będzie wymagało o wiele, wiele więcej czasu, a możemy pójść drogą na skróty, która ma bardzo dużo zalet. Mimo, że to jest droga na skróty, to nie tracimy na tym, wręcz zyskujemy. I firmy, które będą pozycjonowały się ręcznie, tak manualnie, bez narzędzi AI-owych, bez machine learning itd. , będą przegrywać. Będą przegrywać z firmami konkurencyjnymi, takimi jak moja, takimi jak inne firmy, inne e-commerce, które korzystają z AI do pozycjonowania. Treści dostarczane za pomocą sztucznej inteligencji są pisane o wiele szybciej, bo tak naprawdę jesteśmy w ciągu jednego dnia wykonać pracę, która normalnie zajmuje 3 miesiące, 4-5 miesięcy. Dodatkowo, w ciągu, dodatkowo te treści bardzo dobrze rankują.
Możemy je jeszcze przepuścić, później z kopimata wrzucić do narzędzia Contadu i podrasować frazami kluczowymi. Możemy też się wspomagać takim drugim narzędziem. Możemy też pisać bezpośrednio w Contadu. Contadu, Neuron, to są te same rozwiązania, tylko sprzedawane w różnych modelach komercyjnych, ale musicie zrozumieć to, że robiąc te rzeczy ręcznie, w arkuszach, wypisując sobie frazy kluczowe itd. , te metody są już bardzo przestarzałe i one nie działają. Musicie wspomagać się narzędziami. Dzięki temu będziecie w stanie walczyć, konkurować z innymi firmami i będzie to pozycjonowanie tańsze i będzie wymagało znacznie mniejszego zespołu, bo nie będziecie musieli tego robić np. w 5 osób, tylko zrobicie to już jako jedna osoba. Więc korzyści z tego typu rozwiązań jest wiele, ale przede wszystkim to tempo pracy.
My jesteśmy naprawdę w stanie zasypać Internet contentem. Jesteśmy w stanie produkować maksimum treści w maksymalnie krótkim czasie. I świeże portale są w stanie w bardzo krótkim czasie zaistnieć już ze swoim biznesem. Z tego co zaobserwowałem, bardzo fajnie AI sprawdza się w blogach, stronach firmowych, gdzie macie już sporo contentu wyprodukowanego ręcznie przez ludzi, a potem robicie tzw. dywersyfikację i dorzucacie treści AI i ten blog sobie fajnie, fajnie rośnie. A jak mamy większy ruch na stronie, to możemy budować szybciej listę mailową. Możemy robić remarketing w systemach reklamowych Facebooka i Google'a. Możemy to wykorzystywać na wiele, wiele, wiele fajnych sposobów, których byśmy nie mieli, gdybyśmy robili to ręcznie, bo ten ruch byłby dużo niższy, w dużo wolniejszym tempie.
Jeżeli chcesz, abym pomógł Ci w pozycjonowaniu za pomocą AI, za pomocą sztucznej inteligencji, kliknij w link poniżej, zapisz się na darmowarozmowa. pl lub zadzwoń do mnie bezpośrednio na 602 727 263. Pozdrawiam serdecznie, cześć!.
Informujemy, że odwiedzając lub korzystając z naszego serwisu, wyrażasz zgodę aby nasz serwis lub serwisy naszych partnerów używały plików cookies do przechowywania informacji w celu dostarczenie lepszych, szybszych i bezpieczniejszych usług oraz w celach marketingowych.