TRANSKRYPCJA VIDEO
Dla tego filmu nie wygenerowano opisu.
Cześć, dzień dobry. Dzisiaj opowiem Ci o takim fundamentalnym błędzie, jaki obserwuję u osób, które do mnie trafiają. Często robicie w swoich działaniach marketingowych, zaczniecie się tego wszystkiego uczyć, jarać tym marketingiem, że tu są takie możliwości, to można zrobić w taki sposób, taką kolejkę maili, bla, bla, bla. I zaczynacie robić na przykład zamiast jednego lejka marketingowego to trzy różne. Nie macie doświadczenia, nie wydaliście jeszcze kasy na reklama, już macie kilka lit magnetów, kampanie mailowe ja często obserwuję, macie jakieś kuźwa dziesiątki maili naprodukowane, a jeszcze nie zarobiliście ani złotówki. Moja strategia jest taka, żeby działać etapami. Wprowadzam coś, waliduję, zaczyna to działać i dostawiam kolejne kroki w lejko.
Ale ja mam, po pierwsze, jeden lejek sprzedażowy maksymalnie, to już totalnie, jak jesteś bardzo zaawansowaną osobą, możesz mieć dwa lejki, ale jeden lit magnet, jeden tani produkt, później produkt główny i tak dalej, ale żeby to wszystko było oparte o jeden lejek sprzedażowy. Nie produkuj setek maili, kiedy jeszcze nawet nie wiesz czy one działają, czy one komportują, czy to się sprawdza, czy ludzie to czytają, tylko etapami. Ja swój lejek, mimo doświadczeń w pracy z klientami, mimo tego wszystkiego, zawsze to wymaga testów. Ja swój lejek buduję już, mamy w tej chwili końcówkę lipca, buduję go od stycznia i cały czas go ulepszam. On jest cały czas jeszcze w mocnych fazach produkcyjnych.
Stale go dopieszczam, ale też nawet mam niepospinane jeszcze maile na zapleczu, żeby tutaj tak komunikacja kierowała do takich produktów, do takich, potem do high ticket. Tego wszystkiego jeszcze nie ustawiłem przez tyle miesięcy, a Ty rzucasz się, robisz wszystko i nie zarabiasz kasy. Tak to finalnie wygląda u większości ludzi, których audytuję, których sprawdzam. A z czasem jako marketer, bo w marketingu ciężko jest tak naprawdę sprzedawać takie typowo produkty sprzedażowe, marketingowe, to zazwyczaj jest tak, że w innych baranżach takich typowych B2C, ja z klientami osiągam dużo bardziej spektakularne wyniki, wykraczające kilkaset procent powyżej takie normalne wyniki marketingowe.
Ale jak zacząłem ten lejek dopieszczać, budować go przez wiele miesięcy i stale sprzedawać w trakcie, czyli kasa się co miesiąc zgadzała, to zaczyna się ta tendencja obracać na korzyść moich własnych produktów i coraz mniej mam potrzebę pracować z innymi ludźmi, z innymi firmami.
Oczywiście wspieram was, dalej pomagam, konsultuję, przyjmuję klientów, ale mam coraz mniejszą potrzebę, bo ja sobie wygeneruję kasę automatycznymi kursami, tej kas jest coraz więcej, może poza lipcem, bo lipiec jest fatalny, ale to w większości branż, ale w większości branż opartych o internet, ale chcę Ci zakomunikować to, że ten lejek się cały czas rozwija, cały czas fajne rzeczy się nowe dowiadamy, buduję, testuję i mimo ogromnego doświadczenia i zaplecza budżetów, know-how zespołu, to ja to buduję przez miesiące i waliduję kolejne kroki, ale waliduję od razu hajsem, pozyskuję hajs od klientów, a większość osób właśnie skupia się na tworzeniu, a nie na zarabianiu i zanim jeszcze w ogóle wpuści ten produkt na rynek, to już zaczyna wszystko od nowa i robi kolejny lejek, kolejny produkt i tak przez lata są osoby, które potrafią 5 lat w tym internecie siedzieć, a nic nie zarabiać, to jest dramat dopiero, ja takim ludziom się staram stopniowo pomagać, dlatego przemyśl swoje działania, wszystko waliduj sprzedażom, od razu komunikuj, komunikuj tą sprzedaż, pokazuj, że u Ciebie się to kupuje, możliwość zakupu, tutaj jest link i nie musisz wszystkiego na początku automatyzować, na początku sobie zrób ręcznie, ręcznie wysyłaj dostępy do platformy, ręcznie wystawiaj faktury, ale nie automatyzuj maili tylko na przykład w formie zwykłego newslettera sprzedawaj, a z czasem jak kasa się pojawi, tych klientów się będzie mnożyć, to dopiero wtedy kolejne procesy wprowadzamy, ja tak naprawdę automatyczne wystawianie faktur sobie wrzuciłem w maju, czyli przez 5 miesięcy, a nie w maju, a nie w maju, a nie w maju, a nie w maju, a nie w maju, a nie w maju, a nie w maju, a nie w maju, a nie w maju, a nie w maju, a nie w maju, a nie w maju, a nie w maju, a nie w maju, a nie w maju, a nie w miesięcy robiłem to ręcznie.
Chcę Ci to zakomunikować, że wszystko ulepszaj w trakcie, a nie od razu się rzucasz, że robisz idealną platformę, idealnie wszystko spinasz, a na końcu okazuje się, że nikt nie kupuje, nikt nie chce Twoich produktów, dlatego dokonuj natychmiastowej walidacji tu i teraz z tym co masz, ja wszystkie swoje produkty sprzedaję w ten sposób, że wpadam na jakiś pomysł, i od razu komunikuję, słuchajcie mam taki pomysł, kto chce w przedsprzedaży dużo taniej, kliknijcie tutaj EasyCard link URL, płatność, bach, pojawiają się pierwsze transakcje, a tak naprawdę większość osób no to robi wszystko na odwrót, na opak, i tych wyników nigdy nie dochodzi nigdy do wyników, dlatego nie skupiajcie się na rzeczach, które nie mają znaczenia, bo dużo osób tutaj miałem jedną klientkę, siedziała tydzień czasu nad kolorem jakimś tam landing page'a, co i tak wyglądało to słabo, ale ona siedziała, ona to robiła, grzebała, bo u niej to jest important, kobiety bardzo zwracają na takie rzeczy uwagę, żeby było schludnie i tak dalej, ale i tak uważam, że ten kolor, nie był kontrastowy i będzie słabo działał na landing page'u z mojego doświadczenia po prostu, oczywiście to wszystko wymaga testów, ale z reguły tak będzie, więc zakasaj rękawy do pracy, wdrażaj na żywo, jak pojawia się kasa, ulepszaj, ale rób od razu i to co ja się nauczyłem przez lata, że takie natychmiastowe podejmowanie decyzji, bardzo szybko, tu i teraz, szybkie implementowanie pomysłów, ja wpadłem na kurs o tym, żeby sprzedawać swój proces dystrybucji contentu za pomocą AI, wpadłem na ten pomysł, nazwałem ten produkt jednoosobowarmia, w ciągu jednego dnia ten pomysł mi się urodził, drugiego dnia postawiłem landing page, już rozgrzalam listę mailową, że taki produkt będzie we wrześniu, a we wrześniu pełna moc, sprzedajemy i myślę, że liczę na to, że 20-25 tysięcy wpadnie w ciągu tygodnia na tym produkciku, a potem będę go stale ulepszał, odpalał jakieś kolejne edycje, by się podobało, może albo kombinował z innymi projektami, żeby to też sobie synergistycznie pracowało z tym, co robimy w agencji, żeby też skalować ten consulting, żeby skalować mentoringi, różnego rodzaju aktywności zlokalizowane wokół mojej marki osobistej, żeby to fajnie funkcjonowało, zarabiało i by było pewnego rodzaju dywersyfikacją, a i dzisiaj fajnie w poście pisałem o dywersyfikacji, jeżeli dywersyfikujecie się też w biznesie, a nie macie jeszcze potężnej ilości gotówki, zacznijcie od takiej dywersyfikacji w obrębie Twoich kompetencji, co ja mam do przekazania, zamiast, nie wiem, masz biznes, zaraz odpalasz jakieś flippy na nieruchomościach, zaraz inwestujesz w srebro, kombinujesz, łapiesz 100 strok za ogon, to dokonaj dywersyfikacji, ale w obszarze Twoich kompetencji, czyli tak jak ja prowadziłem agencję, później sobie odpaliłem konsultingi, kursy online automatyczne, jakieś mentoringi, społeczności, ale dalej wszystko się obraca wokół nazwiska, marketingu i AI.
Dziś nie ponoszę żadnego, absolutnie żadnego, ale fajny dom, absolutnie ryzyka, bo od pierwszego dnia w takich nowych inicjatywach pojawia się kasa, którą jestem w stanie później fajnie mnożyć, dywersyfikować w innych obszarach, bo to jest komplej, tak? ale wszystko wokół marki, wokół nazwiska. Jeżeli chcesz, abym moja firma zająła się twoim marketingiem i sprzedażą, tradycyjnie odsyłam Cię na dół do linku darmowa, rozmowa. pl lub zadzwonię do mnie bezpośrednio na 602 727 263. Pozdrawiam serdecznie. Cześć!.