TRANSKRYPCJA VIDEO
Dla tego filmu nie wygenerowano opisu.
Cze艣膰, dzie艅 dobry, przede wszystkim dzi臋kuj臋 za zaufanie i do艂膮czenie do kursu. Jestem niesamowicie wdzi臋czny i pierwsze co chc臋 Ci pokaza膰 w tym materiale to narz臋dzie Finalytics. Narz臋dzie Finalytics to narz臋dzie do budowania lejk贸w marketingowych, ale nie tak od strony praktycznej, tylko bardziej jest to narz臋dzie do planowania. Ja sobie w tej chwili wszed艂em. Strona nazywa si臋 Finalytics. io, wchodzimy w canvases, ja tutaj mam jaki艣 stworzony lejek marketingowy nazwany i mam tu czyste pliki jakie艣, gdzie tutaj budowa艂em lejki r贸偶nego rodzaju. I dzisiaj od A do Z zbudujemy taki lejek mojej firmy tak, aby艣 m贸g艂 go sobie wdro偶y膰 u siebie.
Zalogowali艣my si臋 do 艣rodka narz臋dzia, a tutaj mam te偶 ju偶 jakie艣 lejki pobudowane, ale b臋dziemy to wszystko budowali od zera. Przede wszystkim ja sobie tutaj zzoomuj臋, to jest taki pint do marketingu ja to tak nazywam i klikam sobie tutaj w plusik. Co musi si臋 pierwszego zadzia膰? Pami臋taj, 偶e je偶eli budujesz lejek marketingowy, ja mam takie za艂o偶enie, 偶e wychodz臋 od najwa偶niejszej konwersji na stronie. Czyli nie zajmuj臋 si臋 darmowymi jakimi艣 darmowa lekcja, darmowe wideo, darmowe co艣 tam, tylko pierwszy priorytet zwracam na produkt g艂贸wny w twoim biznesie, na kt贸rym najwi臋cej zarabiasz. Bo zgodzisz si臋 ze mn膮, 偶e zale偶y ci przede wszystkim na jak najwi臋kszej ilo艣ci sprzeda偶y tego g艂贸wnego produktu, a nie jaki艣 tam darm贸wek.
Nie tylko to jest gdzie艣 tam tw贸j priorytet. Wi臋c my kierujemy u偶ytkownika na g艂贸wn膮 konwersj臋 i chcemy pozyska膰 jaki艣 formularz wype艂niony. I t膮 stron臋 mo偶emy nazywa膰 tutaj opt-in lub sobie zmieni膰. U mnie to jest darmowa konsultacja. I teraz pytanie, czy tw贸j produkt kosztuje poni偶ej tysi膮ca z艂otych czy powy偶ej? U mnie us艂ugi marketingowe kosztuj膮 powy偶ej tysi膮ca z艂otych. Cz臋sto jest to kilka tysi臋cy z艂otych w skali miesi膮ca i s膮 to umowy na kilka miesi臋cy. W zwi膮zku z tym u mnie nale偶y, wchodzimy na darmowarozmowa. pl, zostaniemy przekierowani na moj膮 stron臋. W zwi膮zku z tym moj膮 konwersj膮 g艂贸wn膮 jest pozyskiwanie wype艂nionych formularzy. Kolejny krok to jest jaki艣 tam filmik, ono jest ju偶 stare, ale mimo wszystko dzia艂a.
Tutaj wymieniam us艂ugi, w jakich obszarach jestem w stanie pom贸c. Jakie艣 tam info odno艣nie konsultacji. Dla os贸b zagranicznych tutaj jest WhatsApp oraz opinie klient贸w. Fajnie to wszystko dzia艂a i znowu mamy powt贸rk臋 formularzu. Gdyby tw贸j produkt kosztowa艂 na przyk艂ad 500 z艂otych, mo偶esz kierowa膰, twoj膮 g艂贸wn膮 konwersj膮 ju偶 mo偶e by膰 strona sprzeda偶owa. Czyli tu ju偶 by艣 mia艂 stron臋 sprzeda偶ow膮, u mnie wychodzimy na konsultacje. Zauwa偶 prosz臋, 偶e ja nie zbieram adres贸w e-mail, poniewa偶 przez wiele test贸w wprowadzi艂em. Okaza艂o si臋, 偶e ten e-mail tutaj jest zb臋dny, poniewa偶 nie wp艂ywa to na konwersj臋, na rozmow臋 telefoniczn膮, 偶e mam wi臋cej rozm贸w, je偶eli kto艣 dostanie przypominajk臋 mailow膮. Nie przek艂ada艂o si臋. Ludzie tych maili nie czytali na tym etapie.
Wpisywali tu cz臋sto jakie艣 fa艂szywe maile, 偶eby tylko zostawi膰 w艂a艣ciwy numer. Wi臋c zostawi艂em sam numer, wi臋c mog臋 si臋 komunikowa膰 z automatu albo SMS, albo po prostu wyci膮gn膮膰 telefon i zadzwoni膰. Wi臋c to jest bardzo, bardzo fajne. Wracamy do naszego lejka. Co si臋 musi zadzia膰, 偶eby kto艣 na t膮 stron臋 wszed艂 i skonwertowa艂, czyli wype艂ni艂 nasz formularz? W tym szkoleniu podstawowym pokazuj臋 g艂贸wnie metody organiczne darmowe, ale nieco wspomn臋 te偶 o reklamach p艂atnych. Bo oczywi艣cie moje metody dzia艂aj膮 bez p艂acenia, ale ja do tego poziomu wiedzy i do艣wiadczenia dochodzi艂em latami. Nie chc臋, 偶eby tw贸j proces trwa艂 latami, tylko chc臋 go skr贸ci膰 maksymalnie, aby te efekty pojawi艂y si臋 szybko. U mnie tutaj jest tak zwana strona blogowa, mo偶emy j膮 nazwa膰 generic. Nie, jest nawet blog post.
Mamy blog post. I nazwijmy to artyku艂 na blogu. To jest pierwsze moje 藕r贸d艂o pozyskiwania ruchu. I ten ruch pozyskuje moim blogiem na WordPressie i kieruje wszystkimi mo偶liwymi sposobami na zak艂adk臋 z darmow膮 konsultacj膮. Drugim pot臋偶nym kana艂em, kt贸ry generuje mi sporo ruchu jest YouTube organiczny, czyli filmiki, kt贸re ogl膮dacie na moim kanale. Filmy na YouTube. Mo偶emy to troszk臋 powiekrzy膰, 偶eby to by艂o wyra藕niejsze i dajemy strza艂eczk臋. I to wszystko, to s膮 metody darmowe, wi臋c damy je tutaj z boczku. Kierujemy na konsultacje. Nast臋pnie mamy stron臋 podzi臋kowania, na kt贸rej mo偶emy dokona膰 r贸偶nych akcji. W zale偶no艣ci ile ruchu generuje tw贸j biznes, powiniene艣 mie膰 r贸偶n膮 stron臋 podzi臋kowania. O co mi dok艂adnie chodzi? Ja w pierwszej kolejno艣ci linkowa艂em tutaj do swojego prywatnego Facebooka i wpisywa艂em tutaj prywatny Facebook.
I mia艂em komunikat, 偶e kto艣 wype艂ni艂 formularz na tej stronie z konsultacj膮 i dawa艂em komunikat, wszystko przyczyni膰 do tego, 偶e dawa艂em komunikat, wszystko przebieg艂o pomy艣lnie, a teraz kliknij w przycisk poni偶ej, aby zaobserwowa膰 mnie na Facebooku i otrzymywa膰 dost臋p do nigdzie indziej niepublikowanych informacji. I przez to bardzo du偶o, a nawet wi臋kszo艣膰 zdecydowana os贸b, klika艂a w ten przycisk i obserwowa艂a mnie na Facebooku, a tam ju偶 merytoryczn膮 wiedz膮 Facebookow膮 pozyskiwa艂em nowe wiadomo艣ci na Messengera od r贸偶nych ludzi. Wi臋c to fajnie dzia艂a艂o. Dzisiaj wybra艂em inny spos贸b, bardziej zaawansowany, o kt贸rym b臋d臋 m贸wi艂 w kolejnej lekcji, ale ja wybra艂em ofert臋 jednorazow膮. Dlaczego ja ju偶 mam tutaj ofert臋 jednorazow膮? Mo偶emy to nazwa膰 sales page. Oferta jednorazowa, po angielsku one time offer, ma by膰 mocno przecenionym produktem. U mnie kosztuje 39 z艂otych z trzech st贸wek.
I ten produkt ma zwraca膰 koszty marketingowe, jakie inwestujesz w pozyskiwanie ruchu do lejka, a u mnie to po prostu zarabia na czysto, poniewa偶 mam du偶y ruch organiczny. Czyli je偶eli ja mia艂em ma艂y ruch, gdzie艣 tam przez wiele miesi臋cy temu, czy tam nawet lat, to zale偶a艂o mi, 偶eby jak najwi臋cej os贸b przesz艂o na mojego Facebooka, bo z Facebooka robi膮c content, Facebook, Facebook, tworz膮c posty na Facebooka, tutaj damy posty na FB. Jedziemy dalej. Co ja robi艂em tymi postami? Tutaj strza艂eczka. Da si臋 tak膮 prost膮 strza艂eczk臋? Da si臋. Dobra, plusik teraz dajemy, trafik, i kierowa艂em ludzi oczywi艣cie do Messengera. Pyk. Messenger, wiadomo艣膰 na Messenger. Wi臋c tak to wygl膮da艂o, ci膮gniemy to strza艂eczk膮.
Czyli taktyka by艂a prosta, ja dziel臋 si臋 regularnie merytoryczn膮 wiedz膮, wi臋c oni sobie po prostu czytali te wpisy i po jakim艣 czasie si臋 do mnie odzywali, bo uda艂o mi si臋 zbudowa膰 po prostu pozycj臋 eksperta i oni decydowali si臋 tutaj na rozmow臋, a z Messengera kierowa艂em ich prosto na rozmow臋 telefoniczn膮. Czyli mamy tutaj dwa w膮tki. Trafik, action, phone. Lub bezpo艣rednio z tej strony oczywi艣cie ja dzwoni艂em, a jak kto艣 potrzebowa艂 d艂u偶szego czasu dojrzewania w tym procesie, to jeszcze posty, posty, posty, posty i dopiero przekierowanie na rozmow臋 telefoniczn膮. A teraz jeszcze jedna rzecz.
Przez to, 偶e ja nie mam za du偶o zapyta艅, nie jeste艣my ju偶 w stanie w firmie wszystkiego przerobi膰 i wdra偶am te偶 handlowc贸w do wsp贸艂pracy, a mimo to nadal mamy jakiego艣 rodzaju zatory, poniewa偶 tych zapyta艅 jest zbyt du偶o i zainteresowanie jest zbyt du偶e, to ja ju偶 nie chc臋 kierowa膰 na Facebooka, tylko przekierowa艂em ludzi do jednorazowej oferty, gdzie mog膮 zostawi膰 mi 39 z艂otych. P贸ki co konwersja jest niez艂a, bo tam jest spokojnie, nawet w niekt贸re dni co trzecia osoba kupuje zakup, zakup kursu i to jest w艂a艣nie ten kurs, kt贸ry ty tutaj kupi艂e艣, tak? Ka偶da osoba, kt贸ra kupi艂a ten kurs, raczej boryka艂a si臋 w艂a艣nie z tym one time offer, trafi艂a na t膮 stron臋 i dokona艂a sobie zakupu.
Dlaczego to jest takie fajne? Bo to jest bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, nie pracujesz nad tym, on si臋 dzieje z automatu, a generuje dodatkowy przych贸d i fajnie warto艣ciuje te liny, 偶e s膮 to liny lepszej jako艣ci. Tak? Dobra, po one time offer oczywi艣cie standardowo kierujemy dalej rozmowa telefoniczna i po rozmowie telefonicznej. To jest bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, i po rozmowie telefonicznej. S膮 r贸偶ne przypadki. Ja tutaj korzystam te偶 z narz臋dzia Google Meet, je偶eli rozmowa si臋 fajnie klei, cz臋sto przenosimy si臋 na kamerk臋. Mamy co艣 takiego, video call. O, przypu艣膰my, zr贸bmy symbolicznie, 偶e to jest kalendarz. Video rozmowa plus wpis do CRM-u. Na przyk艂ad do HubSpota sobie mo偶emy wrzuci膰 do CRM-a. I co ja tutaj robi臋 w tym procesie? W dalszym ci膮gu.
Po rozmowie telefonicznej nagrywam kr贸tki wideo audyt za pomoc膮 aplikacji LUM, ale my sobie ju偶 tutaj damy symbol sprzeda偶owy, 偶eby艣my tutaj mieli wszystko dograne. A tutaj b臋dzie zakup us艂ugi. Zakup us艂ugi. Za ka偶dym razem po rozmowie telefonicznej powiniene艣 wykona膰 dwie rzeczy. Przede wszystkim wchodzisz do aplikacji LUM i nagrywasz ofert臋. Przypu艣膰my, 偶e to jest onet. pl, wchodzisz sobie na stron臋, wyobra藕 sobie, 偶e to jest strona internetowa klienta. Wchodzisz do aplikacji LUM, ona jest darmowa tam do 5 minut, za艂aduje Ci si臋 kamerka, o zobaczcie jaki jestem uczesany. I jedziemy z tematem. Klikamy start recording i nagrywa nam si臋 tutaj ekran. I tutaj zaczynamy opowie艣膰, m贸wimy dzie艅 dobry, dzie艅 dobry kliencie. Tutaj wchodz膮c na stron臋 my艣l臋, 偶e mogliby艣my podnie艣膰 sprzeda偶 robi膮c to, to i tamto.
Robi艂em takie rzeczy podobne u klienta, takiego i takiego. I to prze艂o偶y艂o si臋 na takie i takie efekty. My艣l臋, 偶e mogliby艣my wdro偶y膰 co艣 takiego u Ciebie drogi kliencie. W takim i takim czasie b臋dzie to kosztowa艂o tyle i tyle. Zamykamy sobie LUM i on generuje nam automatycznie filmik. Tak? Mamy ju偶 wygenerowany filmik. I co jest wa偶ne? Tutaj sobie dajmy nazw臋, klient mo偶e skomentowa膰 ten filmik i mo偶emy mu wys艂a膰 albo link. Ja w og贸le wejd臋 we wszystkie moje filmy. Moja biblioteka bodaj偶e to si臋 nazywa. I to jest ten film. A nast臋pnie wchodzimy moi drodzy w te trzy kropeczki. Udost臋pnij, embed kopiuj gifa. Nast臋pnie ja wchodz臋 sobie do skrzynki mailowej. Google e-mail. Pozw贸l, zaloguj.
Mo偶emy na jakie艣 inne konto si臋 zalogowa膰, 偶eby艣cie nie czytali mojej korespondencji. Tutaj wpisujemy oczywi艣cie maila klienta. Temat jaki艣 taki, 偶eby on by艂 otwieralny. Drodzy, drogi, kliencie, zrobi艂em dla ciebie audyt. Pami臋taj, prosz臋, 偶e tutaj musisz dostosowa膰 ten komunikat do siebie, bo ja ci to pokazuj臋 w ramach kursu bardzo przyk艂adowo. Oczywi艣cie bym si臋 postara艂 i zrobi艂 to lepiej, ale mog臋 teraz tu wklei膰 gifa. I zobacz, 偶e ja na tym gifie si臋 ruszam, to wszystko jest aktywne. Ale musisz pami臋ta膰, 偶e cz臋艣膰 u偶ytkownik贸w ja takie gify wysy艂am zar贸wno SMS-kiem, jak i mailowej. Kopiuj wklej, mail i SMS. Pami臋taj, 偶e nie u wszystkich si臋 ten gif poprawnie wy艣wietli. Gdzie艣 tam si臋 mo偶e wykrzeczy膰, dlatego ja r贸wnie偶 dodaj臋 link. Link do audytu.
I tutaj dajemy takie strza艂eczki. Nast臋pnie wchodzimy oczywi艣cie do biblioteki Luma. Klikamy w t膮 ikonk臋 z kopiuj link. Zaznaczamy. A nie, tutaj jest link. I kopiuj. I mamy wszystko dograne. Oczywi艣cie jaka艣 stopka by si臋 przyda艂a atrakcyjna. I to leci膰 sobie do klienta. Opr贸cz tego dajemy od razu wsp贸艂prac臋. Zarezerwujesz tutaj. Bardzo wa偶ne, 偶eby generowa膰 klientom gotowy link do p艂atno艣ci. To jest bardzo wa偶ne, poniewa偶 to jest bardzo wa偶ne. I to jest bardzo wa偶ne, 偶eby generowa膰 klientom gotowy link do p艂atno艣ci. Wszystko ma prawo i jest to bardzo wa偶ne, poniewa偶 sporo z tych klient贸w zap艂aci od razu. Ja si臋 zaloguj臋. Klikn臋 sobie dodaj nowy produkt. I nie wiem co sprzedajecie. Tutaj mo偶e by膰 wsp贸艂praca marketingowa.
U mnie to by kosztowa艂o 3,5 tysi膮ca. A netto to 4,305 zaznaczam, 偶e to jest super. I nie jest to tak, 偶e olej, nie ma. Ale to jest super, to jest super, to jest super. zaznaczam, 偶e to jest subskrypcja, 偶e co miesi膮c mi 艣ci膮ga. Tu mog臋 wrzuci膰 jak膮艣 grafik臋, tu mog臋 wrzuci膰 opis, czyli tam, nie wiem, audyt konta reklamowego, ustawianie reklam Google Ads, obs艂uga mailingu i tak dalej, nie? To znaczy, 偶eby klient wiedzia艂, co dok艂adnie kupuje. Nast臋pnie odnawiamy cz臋stotliwo艣膰 odnowienia subskrypcji co miesi膮c, wi臋c wpisujemy jedynk臋. Opcje dodatkowe, mo偶emy doda膰 kolejne warianty. Mo偶emy te偶 wybra膰 zaawansowane i wpisa膰 cen臋 netto. 3500. Tak? Tak. Cen臋 netto.
Mo偶emy tu r贸偶nego rodzaju zaw臋偶enia, przekierowania, jaka艣 tam cena aktywna do, jaki艣 tam kalendarz wrzuci膰 i tak dalej, i tak dalej. Nast臋pnie klikamy publikuj, wchodzimy w ten link i mamy tutaj to, co stworzyli艣my, mo偶emy sobie zap艂aci膰, ale ja to po prostu wklejam w maila. Pak, enter. To si臋 wy艣wietli jako link normalnie, jak ju偶 wy艣lisz klientowi, ale dla pewno艣ci mo偶esz jeszcze klikn膮膰 w tam ikonk臋. I tak to wygl膮da. Mo偶esz te偶 spersonalizowa膰 linka, 偶eby tu pisa艂a nazwa firmy klienta. Chocia偶 je偶eli twoja us艂uga jest powtarzalna i kosztuje tyle samo w wielu przypadkach, to mo偶esz u偶ywa膰 jednego linku i zbiera膰 p艂atno艣ci z jednego linku. I p贸藕niej wszystko ci si臋 uzupe艂nia.
Automatycznie mo偶esz to wyfiltrowa膰 w narz臋dziu Stripe, dodawa膰, usuwa膰 te subskrypcje, wi臋c bardzo fajna opcja. I takie co艣 wysy艂amy klientowi. Opr贸cz tego, 偶e mu takie co艣 wysy艂amy, warto jest wej艣膰 do narz臋dzia HubSpot. Ale艂 QQis, zaloguj si臋. Zaraz tutaj spr贸bujemy si臋 zalogowa膰. Dobra, zaloguj si臋. Na razie pomi艅 konfiguracj臋. HubSpot jest darmowy do takich podstawowych potrzeb. Wystarczy, 偶e b臋dziesz tutaj w sprzeda偶 transakcj臋 i pojawi ci si臋 tutaj zbudowany przeze mnie lekk. Czyli pierwszy etap pozyskanie kontaktu. Wst臋pna rozmowa, ch臋膰 wsp贸艂pracy, wystawienie faktury oraz op艂acona wsp贸艂praca. Nast臋pnie klikamy tylko utw贸rz transakcj臋. Nazywamy t膮 transakcj臋, nie wiem, imieniny u Wojtka. Nie wiem, to jest klient chce audyt swoich dzia艂a艅 reklamowych. Nas艂a transakcji.
Etap transakcji wybierzemy sobie, przypuszczmy na przyk艂ad ch臋膰 wsp贸艂pracy, bo ju偶 z nim rozmawiali艣my, kwota, o kt贸r膮 tutaj si臋 toczy sprawa, na przyk艂ad 5 tysi臋cy z艂otych i klikamy utw贸rz. Wr贸膰my tutaj t膮 strza艂eczk膮 do transakcji i zobaczcie, 偶e mamy ju偶 w naszym lejku marketingowym ch臋膰 wsp贸艂pracy. Je偶eli dojdziemy do nast臋pnego etapu, przesuwamy sobie palcem na kolejny etap 艣cie偶ki. Czyli mo偶emy dowolnie to edytowa膰 i zobacz na dole si臋 wype艂niaj膮 kwoty pieni臋偶ne, ile tutaj pieni臋dzy jest w stawce. Nast臋pnie klikamy w ten link tutaj. Mo偶emy sobie wyfiltrowa膰 zadania. Ciach, zadania, utw贸rz zadanie i na przyk艂ad wpisa膰 zadanie. Zadzwo艅 do niego, do zrobienia telefon. Tutaj mo偶emy napisa膰 notatk臋 ze spotkania, a nast臋pnie wybra膰, kiedy dostaniemy powiadomienie, niestandardowa data. I mo偶emy sobie ustawi膰 przypominajk臋 na przyk艂ad na 8.
30. Bardzo wa偶ne, 偶eby takie przypominajki to wszystko sobie stosowa膰. HubSpot Ci wy艣le w ca艂kowicie bezp艂atnej wersji, wi臋c jak najbardziej to wszystko Ci wystarczy, aby podnosi膰 t膮 konwersj臋 na poszczeg贸lnych etapach lejka. Wracaj膮c do naszego lejka. Co si臋 ma zadzia膰, kiedy ju偶 mamy jaki艣 tam ruch i chcemy to wszystko zeskalowa膰 jeszcze lepiej. Bo prawda jest taka, 偶e jak wydro偶ysz to dzisiaj, to na pocz膮tku b臋dziesz mie膰 jeden formularz miesi臋cznie, p贸藕niej dwa formularze miesi臋cznie, p贸藕niej pi臋膰 formularzy. Ale co zrobi膰, 偶eby tych formularzy mie膰 du偶o? I jak zareagowa膰, kiedy ten lejek jest ju偶 przepe艂niony lidami, czyli jest ich sporo? Ja stosuj臋 kilka metod.
Przede wszystkim stworzy艂em lid magnety, tak aby zape艂ni膰 g贸r臋 lejka, 偶eby zaopiekowa膰 si臋 nie tylko osobami, kt贸re chc膮 u mnie wyda膰 kilka tysi臋cy, ale w艂a艣nie takimi osobami, kt贸re jeszcze mentalnie dojrzewaj膮 do skorzystania z moich us艂ug i na razie chc膮 wyda膰 100, 200, 500 z艂, ale nie chc膮 wej艣膰 wsp贸艂prace, kt贸ra b臋dzie ich kosztowa艂a wielokrotnie wi臋cej. A tych klient贸w jest sporo, bo przecie偶 ogl膮daj膮 mnie na YouTube, 艣ledz膮 mnie na blogu i tak dalej. Wi臋c stworzy艂em darmowe lid magnety. Czyli na tym etapie cofamy si臋 w ty艂 i robimy stron臋 optin. Ja mam w tej chwili trzy lid magnety i ca艂y czas dostawiam kolejne lid magnety. Najlepiej dzia艂aj膮 lid magnety personalizowane.
I o to chodzi, 偶eby tak to zeskalowa膰, 偶eby zrobi膰 tutaj tre艣膰 zoptymalizowan膮 pod seo, b臋dziemy si臋 tego uczy膰 w tym szkoleniu. Nast臋pnie artyku艂y r贸wnie偶 bardzo dobrze zoptymalizowane pod seo, tak 偶eby generowa艂y ca艂y czas ruch. Kiedy generuj膮 ruch, dostosujemy tylko lid magnety do tre艣ci artyku艂u, nazwy, filmiku, 偶eby on by艂 w miar臋 personalizowany, wtedy ca艂y czas pasywnie b臋d膮 kapa膰 nam maile. Ja mam trzy lid magnety w tej chwili, darmowe szkolenie z YouTube webinar. Mo偶esz sobie odabra膰 powt贸rk臋 webinaru. Drugi lid magnet to jest film o sztucznej inteligencji, kt贸ry gdzie艣 tam opublikowa艂em. A trzeci lid magnet to jest darmowagrupa. pl dla przedsi臋biorc贸w. To jest ten lid magnet, kt贸ry linkuj臋 pod YouTube. Mo偶esz do艂膮czy膰 do zamkni臋tej grupy na Facebooku.
Wsz臋dzie zbieram tylko samego maila, bo nie potrzebuj臋 niczego wi臋cej. Wi臋c mam ten lid magnety. Ciach! Strza艂eczka. Strza艂eczka. Wi臋c ja pozyskuj臋. . . O, tutaj si臋 nie w t臋 stron臋 ta szczelka. Dobra, nie b臋dziemy w tej chwili na. . . No, przyda艂oby si臋 to poprawi膰, ale. . . Widz臋, 偶e co艣 si臋 przyci臋艂o. A, zapisuj膮 si臋 zmiany. Momencik, bo zapisuj膮 si臋 zmiany w systemie. W ka偶dym b膮d藕 razie. . . O, da si臋? Dobra. Spr贸bujmy to od艣wie偶y膰. Change saves. . . Dobra, zmiany si臋 zapisa艂y kilka sekund temu, wi臋c spr贸bujmy to od艣wie偶y膰. Bang! 呕eby nic mi nie znik艂o, bo si臋 wkurz臋. Mamy to. Nic si臋 nie dzieje. Krzywda si臋 nie dzieje. I w tym lejku. . .
Pozyskujemy sobie maile, tak? Je偶eli pozyskujemy maile, to mamy komunikacj臋 mailow膮, w kt贸rej mo偶emy r贸偶ne rzeczy sprzedawa膰. Po zapisie na Litmagnet mo偶emy kierowa膰 w r贸偶ne miejsca. Na przyk艂ad poprosi膰 o follow na Instagramie, o subskrypcj臋 na YouTube itd. Ale znowu ja ju偶 doszed艂em do takiej skali, 偶e ja sobie 偶ycz臋, 偶eby ludzie kupowali m贸j tani produkt. Dlaczego? Poniewa偶 jak kto艣 zap艂aci mi oraz obejrzy moje kursy przez kilka godzin, czy nawet dwie godziny, godzin臋 p贸艂torej, to dla mnie jest to bardzo istotne biznesowo, poniewa偶 on ju偶 b臋dzie mnie kojarzy艂 przez d艂ugie, d艂ugie lata.
Mo偶e nie do ko艅ca 偶ycia, bo to ju偶 bym przesadzi艂, ale przez d艂ugie, d艂ugie lata b臋dzie mnie taka osoba jak ty kojarzy膰, bo kupi艂a m贸j kurs, to raz wyda艂a pieni膮dze, wi臋c mentalnie jest moim klientem, a druga sprawa, obejrza艂a moje materia艂y i uzna艂a mnie jako eksperta w danym obszarze, wi臋c to jest dla mnie super. Wi臋c ze wszystkich lit magnet贸w kierujemy do taniej oferty One Time Offer. Je偶eli One Time Offer ci dzia艂a艂, u mnie ju偶 jest zwalidowane, ale jeszcze nie wdro偶one, kiedy ogl膮dasz ten kurs gdzie艣 tam w p贸藕niejszych etapach, prawdopodobnie opr贸cz One Time Offer mam te偶 absel. Jak to dzia艂a? T膮 strza艂eczk臋 sobie wtedy wyd艂u偶amy i tutaj klikamy plusik i wpisujemy absel. Czyli mamy najpierw produkt za 39 z艂 i tutaj mo偶emy da膰 absel za 200 z艂.
Dzi臋ki temu podnosimy warto艣膰 koszyka ju偶 na pierwszym etapie lejka, lifetime value, podnosimy to i mamy tutaj zakup kursu. Pami臋tajmy, 偶e opr贸cz tego, 偶e my gromadzimy sobie tutaj, monetyzujemy t膮 ca艂膮 baz臋, to 偶e mamy jeszcze adresy mailowe. Pami臋tajcie o tym. Tutaj damy jak膮艣 strza艂eczk臋 i tutaj traffic i tu mo偶emy da膰 Gmail, 偶eby by艂a ikonka Gmail. Mamy maila, wi臋c mo偶emy ca艂y czas sprzedawa膰 jakie艣 produkty, ju偶 dro偶sze, high-ticketowe, komunikacj膮 mailow膮 i tutaj mog臋 sprzedawa膰 mentoringi, r贸偶nego rodzaju rzeczy. Po艂膮czmy to jak膮艣 strza艂k膮, 偶eby to tak fajnie wygl膮da艂o w tym lejku i mo偶emy te偶 kierowa膰 oczywi艣cie na darmow膮 rozmow臋. Pami臋tajcie o tym ciach, 偶e my mo偶emy skierowa膰 ludzi na darmow膮 rozmow臋.
Wi臋c oni nie byli jeszcze mentalnie gotowi od razu zapisa膰 si臋 na g艂贸wn膮 konwersj臋 naszej strony, ale dokonali mikrokonwersji i zapisali si臋 na litmagnet.
Dzi臋ki temu, kiedy wygenerujesz ruch na tym etapie, na kt贸rym to jest etapie, na tym etapie, czyli YouTube plus artyku艂y na blogu, je偶eli zbudujesz ruch searcha z wynik贸w wyszukiwania, to ten lejek 偶yje sobie, zobaczcie, ja go troszeczk臋 teraz pomniejsze, 偶eby艣my wszystko widzieli, on wygl膮da w ten spos贸b i ca艂y czas to si臋 zasila, zar贸wno do przodu na g艂贸wn膮 konwersj臋, darmowa rozmowa, jak i obok wszystko si臋 dzieje, jest pobierany litmagnet, lecimy z litmagnetu na wartime offer, upsell, zakup produktu i komunikacj膮 mailow膮 pchamy u偶ytkownika, oczywi艣cie to tak brutalnie brzmi, ale zach臋camy bardziej u偶ytkownika do dokonania g艂贸wnej konwersji, mo偶emy mu tutaj tak naprawd臋 te maile zaplanowa膰 na 12 miesi臋cy w prz贸d, je偶eli masz jak膮艣 ven臋, piszesz ciekawie, co jaki艣 czas dostawiaj kolejne maile, tw贸rz nowe produkty, 偶eby u偶ytkownik, kt贸ry raz jest pozyskany, pracowa艂 dla twojego biznesu ca艂y czas, czyli ta strza艂eczka mo偶e sobie i艣膰 dalej, w jakie艣 kolejne tematy, kolejne deale, a finalnie ko艅czy膰 si臋 sprzeda偶em.
I tak wygl膮da m贸j lejek, w nast臋pnych lekcjach b臋dziemy uczy膰 si臋 co nieco temat贸w zaawansowanych, jak wycisn膮膰 z tego lejka jak najwi臋cej, my艣l臋, 偶e lekcja ci si臋 jak najbardziej tutaj przyda艂a, pami臋taj, 偶e pod filmami gdzie艣 tam lub na mojej stronie mo偶esz um贸wi膰 si臋 do mnie na rozmow臋 i ja co nieco poszerz臋 ten temat, sprawdz臋, czy b臋d臋 w stanie ci pom贸c. Na ten moment ci dzi臋kuj臋, zapraszam do kolejnej lekcji. .