TRANSKRYPCJA VIDEO
Dla tego filmu nie wygenerowano opisu.
jak zdobyć 1000 subskrypcji na YouTube szybko, bo w zaledwie 14 dni jest to możliwe, a dzisiaj powiem Ci, jak jest 10 sposobów na to, jak w ekspresowym tempie przebić się i pozyskać pierwsze 1000 subskrypcji na kanale YouTube, co przełoży się na więcej wyświetleń na Twoim kanale, więcej płacących klientów, być może jakieś pierwsze współprace komercyjne, afiliacyjne. Zaczynamy. Ja nazywam się Tomasz Guzik i zajmuję się marketingiem i sprzedażą. Przepraszam za przejęzyczenie. Zanim zaczniemy, subskrybuj ten kanał, kliknij dzwoneczek, jest to bardzo ważne. Przywal w ten dzwoneczek, przywal w ten przycisk subskrypcji. Dzięki temu moje filmy pojawiają się na wyświetlaczach większej ilości użytkowników. A teraz jedziemy z listą. Przygotowałem sobie 10 podpunktów, o których skrupulatnie dzisiaj powiemy.
Dodawanie filmów na grupy FB, na grupy tematyczne na Facebooku. Jest to bardzo dobra strategia, ponieważ twoi widzowie znajdują się na Facebookowych grupach. Uruchom siatkę kontaktów. Znasz na pewno kogoś, kto w twojej niszy działa. Być może chociaż się kojarzycie, sąsiedzi, znajomi. Zapytaj, kto ma grupę na Facebooku. Napisz do administratorów takich grup, a następnie grzecznie poproś, słuchaj, wiedziałem, że jesteś administratorem takiej grupy. Ja właśnie otworzyłem kanał w tej tematyce. Myślę, że te treści są wartościowe dla twoich odbiorców. Co powiesz na to, co mogą dla ciebie zrobić, abyś pozwolił mi od czasu do czasu wrzucić u ciebie filmik? Czy masz coś przeciwko, czy mogę ci jakoś pomóc? Większość administratorów pewnie się zgodzi. Chyba, że to będą duże, zaangażowane społeczności.
Być może będzie się to wiązało z dodatkowymi opłatami dla takich osób. Ale w wielu przypadkach nie się zgodzą. Będziesz mieć możliwość bezpłatnego promowania swoich filmików. Jest to bardzo dobra strategia, tylko jest to bardzo istotne. Nie wrzucaj tego na jakąkolwiek grupę, tylko to muszą być grupy powiązane z tobą tematycznie, swoim kanałem. Komentowanie innych filmów na YouTube. Jeżeli twój kanał na YouTube to nie jest twoje imię i nazwisko, tylko np. jakaś fraza brandowa, fraza kluczowa, np.
marketing i sprzedaż albo mechanik samochodowy z Wrocław, to wtedy, jeżeli komentujesz kanały konkurencji, oczywiście w sposób życzliwy, nie hejtujemy konkurencji, z konkurencją chcemy dobrze żyć, tylko kanał konkurencji, komentujemy sobie życzliwe komentarze i ludzie, którzy scrollują te wielozasięgowe kanały, te, które mają dużo wyświetleń, widzą twój komentarz, widzą jakąś frazę, która już im coś mówi, w jakiej branży siedzisz, klikną w twój profil, a następnie przejdą subskrybować kanał. Jest to strategia, która wymaga bardzo dużego zaangażowania, tak jak budowanie Instagrama, ale może być bardzo skuteczna. Zachęcam cię pod warunkiem, że masz odpowiednią do tego nazwę, zdjęcia, uzupełnione banery, to wtedy tego typu strategia zadziała.
Teraz przejdziemy do strategii, którą uważam za chyba najszybszą i jedną z najlepszych, która autentycznie, szczerze przyniesie ci 1000 subów w perfekcyjnie krótkim czasie, czasami nawet w kilka dni. Jest to strona podziękowania. Jeżeli organizujemy webinary albo gromadzimy jakieś listy newsletterowe, zawsze za zapis wyświetlamy stronę tak zwaną Custom Thank You Page, czyli strona podziękowania za zapis. Tam możemy umieścić przycisk z prośbą o subskrypcję. Możemy na YouTube wygenerować taki link, który jeżeli klikniemy w ten link, automatycznie wyskakuje pop-up, czy chcesz subskrybować kanał, klikamy sobie tak. I sprawa załatwiona. Zdarzać się taką strategię, jak ja to robię. Organizujemy webinar, zbieramy przyłupy 1000 lidów i na stronie podziękowania robimy coś takiego.
Jeżeli chcesz otrzymywać nigdzie niepublikowane materiały tylko dla subskrybentów, kliknij w poniższy przycisk, a będziesz otrzymywać, bo możesz to uargumentować w ten sposób, że subskrybenci otrzymują specjalne materiały. Da się na YouTube ustawić płatną reklamę tylko dla subskrybentów i dzięki temu oni będą to subskrybować, bo chcą więcej darmowych treści. Także taka zachęta. Zazwyczaj konwersje mamy na około 40%, czasami nawet 50%, czyli na 1000 pozyskanych adresów mailowych. Mamy od razu 500 subskrypcji. Pamiętaj, że to są subskrypcje od osób zainteresowanych, bo targetujesz reklamę na Facebooku. To nie są przypadkowe osoby, tylko rzeczywiście zaangażowane w tę tematykę, w której będziesz prowadzić webinar. Przetestuj to, nie masz chyba szybszej strategii. Następnie. YouTube Apps, metoda płatna. Zawsze jak masz świeży kanał.
Mój kanał nie jest idealnym przykładem, bo mam inne cele, inne priorytety. Każdy pozyskany klient jest w skali kilkadziesiąt tysięcy złotych. Każda jedna firma pozyskana. Ja patrzę innymi kategoriami. Ja jestem na YouTube w celu nie budowania społeczności, tylko lead generation, czyli nagrywanie materiałów, promowanie i do właściwych osób. Ale jeżeli chcesz zdobyć pierwsze tysiąc subskrypcji, jak tylko odpalisz płatną reklamę na swoje kluczowe, najlepsze materiały, w ciągu kilku dni suby dosłownie ci wystrzelą. Jest taki przykład na przykład moja klientka. . . Przykład, przykład. Zapędliłem się. Moja klientka, Anna Kucharska, zajmuje się nieruchomościami, branżą nieruchomości w Krakowie. Puściłem jej reklamę płatną na wszystkie kanały związane z nieruchomościami. Orzechowski, Midel, Siliets, Państwo Piesto, wszędzie, wszędzie. Jakiś tam z Warszawy nieruchomości.
Znaleźliśmy wszystkie, Filip Kowarski, znaleźliśmy wszystkie te kanały, ustawiliśmy reklamę Discovery i dosłownie za kilkaset złotych pozyskaliśmy tysiąc subskrypcji w bardzo krótkim czasie. Tak że reklama płatna na początek, kiedy masz zero subów, jest idealnym rozwiązaniem, bo co to jest tak naprawdę kilkaset złotych? Jeżeli myślisz o YouTube poważnie i chcesz później gdzieś tam go monetyzować, budować społeczność, to dolej tego paliwa, nie czekaj dwa lata, aż uzyskasz tysiąc subskrypcji, tylko zrób to w przeciągu dwóch tygodni. Następnie wysyłanie newslettera. Niestety nie każdy ma bazę mailingową, więc to będzie taka technika dla zaawansowanych. Jeżeli posiadasz newsletter, koniecznie poproś użytkowników twojego newslettera, aby zasubskrybowali twój kanał, śledzili twoje filmy. Bardzo dobra strategia. Crossowanie się z innymi twórcami na twoim kanale YouTube. Czy można zaprosić osobę znaną? Oczywiście, jeżeli. . .
Ja zauważyłem to dwie drogi. Albo jesteś kompletnie nieznanym, nie potrafisz nagrywać i musisz komuś zapłacić, żeby przyszedł na twój odcinek, jeżeli to jest silne nazwisko, być może się nawet za pieniądze nie zgodzi. Chyba, że masz wysokiej jakości studio, nagranie, montaż i robisz to profesjonalnie, to od samego początku mogą się osoby z dużym nazwiskiem zgadzać, bo wiedzą, że zrobisz im fajną reklamę, że po prostu dostaną dodatkową ekspozycję. Tylko tutaj zwracam ci uwagę, nie róbcie tego przez internet na kamerkach, tylko albo pojedź do tej osoby ze sprzętem, albo niech ona przyjedzie do ciebie do studia. Zależy od osób, które mieszkają w twoim mieście, dopiero następnie gdzieś sobie jeździ, bo zmarnujesz masę czasu, nie dokonca się aż tak to przełoży.
Crossowanie jest super, jeżeli trafisz odpowiedniego twórcę, podlinkujesz gdzieś tam twój kanał i wyszukasz call to action na filmie, słuchajcie, przejdźcie na kanał do pana Tomasza, subskrybujcie, wtedy na pewno część społeczności przejdzie, będzie słuchało zarówno tego twórcy, jak i ciebie. Fantastyczna opcja. Wywiady gościnne na innych kanałach, czyli to też jest taka forma crossowania. Możemy zapłacić, bądźmy szczerzy, ja znam branżę, możemy zapłacić, aby wystąpić na dużych kanałach, na przykład biznesowych, i poprosić, zalokować tam jakąś swoją usługę, zrobić wspólnie konkurs i oni przechodzą do ciebie. Tak że możesz przejść się po kilku kanałach biznesowych, zaprezentować markę eksperta i jakoś to sobie później ruszy. Polecam ci to jest dalej w tematyce crossów. Konkurs na wideo. Możesz nagrać filmy, w którym tworzysz jakiś konkurs. Zostawcie subskrypcję, najciekawszy komentarz.
My wybierzemy spośród osób, które spełnią te kryteria i rozdamy jakieś nagrody, wyślemy, wybierzemy. Jak zwał, tak i zwał, tylko to już się sprawdza, jak masz pierwszy rozpęt. Na pierwszym filmiku nie organizuj konkursu, bo to będzie picha. Według mnie ja polecam ci serdecznie nagrać cztery dobre materiały na start, pójść wszystkie cztery do promocji, testować, sprawdzić koszty wyświetleń, kręcić tym budżetem, zorganizować webinar od razu i pozyskamy bardzo w krótkim czasie tego pierwszego tysiaka. Call to action na filmach plus call to action na webinarze. Czyli wezwanie do działania na filmach. Tak jak ja na samym początku filmiku powiedziałem, zostaw subskrypcję, zostaw suba, musimy zachęcić użytkowników, aby nas subskrybowali, bo jeżeli tego nie powiesz, znaczna część nie subskrybuje, mimo że nawet im się swój kontent spodoba.
I tak samo na webinarze. Ja miałem przypadki, gdzie na webinarze klientka zaraz postępnie, bo powiedziała trzy razy w środku webinaru, zarekomendowałem jej przerwie i powiedz, ma to dla siebie sens, zostaw teraz subskrypcję. I uwierzcie mi, mieliśmy webinary, gdzie dodatkowe 200 subskrypcji wpadło, a po webinarze publikowaliśmy ten film organicznie, sobie szedł i dalej i dalej te subskrypcje wpadały. Fantastyczna opcja. Zobaczcie sobie kanał Dr. Anna Saik. W ciągu trzech miesięcy, czy tam dwóch i pół, pozyskaliśmy 900 subskrypcji na 4200 i to cały czas rośnie. Jak oglądasz ten film za kilka miesięcy, myślę, że spokojnie przekroczymy 10 000 subskrypcji w bardzo krótkim czasie. Wystarczyło drożyć know-how do środka i to działa. Po prostu te suby sypią się mu jak szalone.
Umieszczanie linków do YouTube na stronie www. To jest już bardzo taka technika dla osób zaawansowanych, które posiadają własną stronę, na przykład na WordPressie. Tutaj są dwie strategie. Możemy umieścić link na stronie, gdzieś rozmieszczony w jakiejś zakładce, albo w artykułach blogowych. Przemycić na początku filmu, na początku artykułu, albo gdzieś pod koniec, albo w środku. Gdzieś ulokować ten materiał, aby on był komplementarny z odcinkiem, nie oderwany od czapy, tylko rzeczywiście nawiązywał do tematu odcinka. Ja robię zawsze króciutki wstęp, jeden akapit, filmik, później straszynie artykułu z piz treści, dalsza część artykułu i na końcu też znowu linkuję jakieś inne przydatne materiały nawiązujące do tego artykułu. To najlepsza strategia, która wzmacnia też pozycjonowanie twojego filmu, żeby on żył sobie długoterminowo. Teraz taka lekcja bonusowa.
Cieszę się, że dotrwałeś do końca. Pogadamy o lekcji bonusowej. To, o czym będziemy mówić, jest niezwykle ważne dla początkujących, które zaczynają ze swoim kanałem, ale jest jedno ale. Ta strategia nie działa szybko, nie da nam efektów 14 dni od startu, dlatego poruszam ją jako lekcja bonusowa. Mówimy o pozycjonowaniu. Możemy swoje filmy, tak jak w wyszukiwarce Google pozycjonujemy stronę internetową, tak na YouTube możemy pozycjonować filmiki. Na YouTube możemy pozycjonować swoje filmy i słuchajcie, to jest świetna technika, która pozwala zdobywać pasywnie wyświetlenia przez długi czas i nawet ten twój filmik będzie zbierał wyświetlenia latami, przez kilka lat. Jak w tej chwili pozycjonować te filmy, jak połączyć to wszystko z reklamą płatną, żeby przynosiło fantastyczne rezultaty. O tym opowiadam w kolejnym materiale.
Teraz zostaw subskrypcję, dzwoneczek, komentarz pod spodem, a teraz kliknij sobie w ten link, właśnie w ten. Przechodzimy do następnego filmu, w którym poruszam tematykę SEO dla YouTube, pozycjonowanie filmów. Pozdrawiam Cię serdecznie, Tomasz Guzik, cześć. .
Informujemy, że odwiedzając lub korzystając z naszego serwisu, wyrażasz zgodę aby nasz serwis lub serwisy naszych partnerów używały plików cookies do przechowywania informacji w celu dostarczenie lepszych, szybszych i bezpieczniejszych usług oraz w celach marketingowych.