TRANSKRYPCJA VIDEO
Dla tego filmu nie wygenerowano opisu.
Cześć, dzień dobry. Dzisiaj opowiem Ci jak zamieniać widzów Twoich wideo, Twoich odbiorców, klientów. Bo większość osób, które buduje jakieś marki osobiste, zasięgi, brandy, działa w różnych obszarach, czy to B2B, czy to B2C, ma problem z późniejszym zamienieniem tych wyświetleń, tych lajków, tych komentarzy na klientów. Myślę, że ja jako Tomasz Guzik jestem świetnym przykładem, że potrafię to robić i robię to skutecznie. Myślę, że jestem ścisłej czołówce w Polsce, jeżeli chodzi o konwersje z zamieniania ludzi, którzy mnie oglądają, śledzą na klientów. I to, co jest istotne, to co chcę Ci przekazać w tym filmiku, to jest po pierwsze bycie autentycznym, po drugie gadanie z sensem.
Wielu twórców, wielu jakiś tam influencerów gada bez sensu albo nie na temat. Działa w jakiejś konkretnej niszy, ale zamiast mówić o tej niszy, żeby przekonać klienta do siebie, to opowiada o jakichś pierdołach codziennych, które nie mają wpływu na konwersję. Czyli bardzo ważne jest walić konkretami. Jeżeli będziesz mówił konkretnie, biznesowo, sensem, będziesz pokazywał korzyści swoich produktów, swoich usług, będziesz pokazywał jakieś fajne case'y, będziesz pokazywał jak pracuje firma od środka, jakie macie procesy, jak to wszystko działa i chwalił się też tym do środka, dokumentował ten proces, to nie będziesz mieć problemu z zamienianiem widzów na klientów.
A jeżeli działasz w jakiejś niszy i gadasz o niczym, żeby tylko nagrać jakiś filmik bez sensu, no to nie dziw się, że później nie ma z tego klientów, nie ma z tego haszu. Musisz walić konkretami. Musisz, jeżeli się na czym znasz. Jak ja mówię o marketingu, to nagrałem kilkase merytorycznych w video marketingu gotowe jak coś zrobić. Ludzie też się boją na przykład zdradzać swój know-how, żeby ktoś przyjdzie ci i nie zapłaci. To tak nie działa. Ludzie i tak kupią, ludzie i tak jeszcze bardziej cię docenią, jeszcze bardziej cię będą szanować, jeżeli będziesz zdradzał wiele rzeczy od kuchni, będziesz pokazywał cały know-how.
Bo jeżeli ty ukrywasz różne smaczki, żeby przeznaczyć to dla klientów płatnych, często jest to zauważalne i wpływa to na późniejszym etapie na konwersję. Ja wiele swoich szkoleń mam takich powielonych, używając się tak naprawdę, jak ktoś by się skupił i obejrzał te kilkaset video, to by dowiedział się tego samego co w kurcie. Tylko że ludzie nie mają czasu oglądać setek materiałów, szukać, robić research, przeglądać całego YouTube'a. Oni chcą pigułki wiedzy, dlatego moi ludzie kupują moje produkty, nawet jeżeli coś są w stanie znaleźć na YouTube'ie, żeby mieć wiedzę skondensowaną, żeby oni po dwóch godzinach szkolenia byli w stanie coś wdrożyć, żeby to wpłynęło pozytywnie na ich biznes.
Ja walę konkretami, nie pieprzę głupot dookoła, nie wrzucam suchej teorii, tylko dzielę się case'ami z pracy z klientami. Jeżeli ja coś pokazuję, dokumentuję, opowiadam o jakiejś kampanii, to to jest realna kampania, a nie zmyślona. Jeżeli ja pokazuję jakiś trick, jakiś app, jakiś lejek, to ja to przetestowałem u siebie i ja wiem czy to działa czy nie. Mówię to z autopsji, a wielu twórców po prostu gdzieś tam ględzi, żeby ględzić, bla, bla, bla, bla, ale nic z tego nie wynika i być może takim nudnym kontentem czasami im się uda złapać zasięg, bo ja nie przeczę, ja nie jestem mistrzem zasięgowym.
Otwarcie o tym mówię, nie znam się jak robić bardzo duże zasięgi w internecie, ale wiem jak robić dużo kasy w internecie, to jest mój priorytet. Ja umiem robić ten performance marketing, ja umiem zamieniać, robić ten marketing efektywnościowy, zamieniać widzów na pieniądze, lidy na pieniądze, to jest mój obszar, który kocham i na którym się znam, a większość ludzi robi zasięgi, a ma mało kasy. Bardzo dużo audytuje takich biznesu, gdzie robią gigantyczne liczby na socialach, instagramy, youtuby, mają fajnie napuchnięte kanały, a nie potrafią zrobić z tego pieniędzy.
Albo druga strona, biznesy, które robią kasę, ale mają totalnie zniszczony lejek sprzedażowy, nie zdają sobie sprawy, że jeżeli poprawią ten lejek, to będą mieli razy 3, razy 4 tej kasy. Wczoraj audytowałem taki biznes, który robił tam z lipcu 140 koła w Szkodu, a był totalnie zepsuty lejek, totalnie maile do śmieci, strony landing page do śmieci, nie dało się kupić produktu, bo się włączała taka strona logowania zamiast płatności, czyli wszystko było zrobione źle, a mimo to robili kasę, więc są różne przypadki, albo ktoś robi ogromne zasięgi, ale nie umie ich zmonetyzować, a z drugiej strony ktoś przypadkiem coś mu tam wyszło, robi kasę, ale marmuje potężny potencjał, który mógłby się wydarzyć, gdyby poprawnie wdrożył lejek sprzedażowy.
Więc też finalnie, jeżeli ja jestem fanem ogromnego pokazywania wszystkiego od kuchni, dokumentowania życia firmy, pokazywania jak firma pracuje, jak robicie wyniki, jak robicie liczby, kwalenie się case study, pokazywanie hej, wdrożyliśmy to, to i to u klienta, to przełożyło się na to i na tamto, klienci to doceniają, albo pokazywanie różnych technicznych rzeczy i klient sobie myśli, kurde, to jest takie trudne, tu jest tyle technicznych rzeczy, ale to jest tak, że to jest tak, że to jest tak, że to jest tak, że to jest tak, że to jest tak, że to jest tak, że to jest tak, że to jest tak, że to jest tak, że to jest tak, że to jest tak, że to jest tak, że to jest tak, że to jest tak, że to jest tak, że to jest tak, ale jeżeli mam okaliu do ogarnięcia, to może ja to zlecę, ja tego nie umiem, nie chcę tego dotykać, ja to zlecę po prostu specjalistom i też takie podejście jest fajne.
Więc pokazywać też trudne techniczne rzeczy, ale zamienić to później na klientów, bo oni nie chcą tego robić sami, wolą to po prostu wszystko wydelegować. Jeżeli ten materiał jest dla Ciebie wartościowy i chcesz, żebym robił dla Ciebie marketing, zadzwon do mnie na 602 727 263, link poniżej darmowa rozmowa. pl. Pogadajmy i sprawdźmy, czy jest. . . czy gramy do jednej bramki, czy jest przestrzeń do współpracy. Być może będę Ci w stanie pomóc marketingowo-biznesowo. Pozdrawiam serdecznie, Tomasz Guzik, cześć!.