TRANSKRYPCJA VIDEO
Dla tego filmu nie wygenerowano opisu.
Cześć, dzień dobry. Dzisiaj będzie masa narzędzi, procesów. Pokażę Ci, jak ja sprzedaję, jak docieram do bogatych klientów B2B, takich, którzy chcą płacić, którzy nie mają problemu z płaceniem, którzy wiążą się z moją agencją na wiele miesięcy współpracy. I zaczniemy od narzędzia Phanalytics, ale tych narzędzi będzie bardzo, bardzo dużo. Przypuśćmy, że dzisiaj startujesz z firmą i potrzebujesz wygenerować ruch. Skąd ten ruch takie firmy B2B generują? Zobaczcie. Z bloga oraz z traffic, traffic action, traffic może być podcast. Mamy tutaj coś takiego jak podcast. Nie mamy, może jakiś inny symbol znajdziemy. Co tu można dać? O, może Spotify będzie symbolizowało podcast. Tutaj można sobie podpisać. Podcast. Mamy bloga, mamy podcast. Ja jeszcze to podciągnę do góry.
Znaczy wyzoomuję. Plusik, traffic i jeszcze YouTube biznesowy bardzo fajnie działa. To są zasięgi organiczne, które budujemy na podstawie kontentu i to powinno gdzieś kierować. Zazwyczaj możemy lejek zrobić z trzech etapów, gdzie ten pierwszy etap jest bardzo szeroki, bardzo długi, ponieważ może tych styków z marką być nawet kilkadziesiąt, a następnie jest przejście. Przejście na zakładkę opt-in, opt-in, czyli wypełniamy tutaj już konsultacje. Piętnastominutowa konsultacja. W większości biznesów B2B będzie to bardzo dobre rozwiązanie. Partnerami kanału są Web2Learn, narzędzie do tworzenia i sprzedawania kursów online, narzędzie do budowania stron sprzedażowych i zegarków odliczających czas do końca kampanii. Kru. pl, hosting dla Twojej strony internetowej oraz domeny. Tpay, najlepsza bramka płatności dla Twojego biznesu. Top online, topowa agencja SEO w naszym kraju. Piotrkaminski.
eu, strony, które zarabiają na siebie ze zniżką minus 30%. Linki do partnerów znajdują się w opisie. Następnie jest strona podziękowania i tutaj powinniśmy przekierować ruch. Thank you page, mamy coś takiego jak thank you page? Yes, thank you. Na stronie podziękowania powinniśmy przekierować gdzieś ruch na nasze social media. Thank you page. To jest strona podziękowania za wypełnienie formularza. Ja Wam pokażę jak to wygląda u mnie. Wejdę sobie na darmowarozmowa. pl i ja tą pod stroną generuję cały ruch. Cały mój biznes kieruje ruch na tą stronę. I tu mamy formularz. Albo ktoś wypełnia sobie formularz, albo domiet dzwoni bezpośrednio. Wtedy ta konwersja, tu jeszcze jest exit pop-up kierujący do darmowej grupy.
Wtedy ta konwersja występuje już na tym etapie. Tutaj jest już rozmowa telefoniczna. Ciach. Bezpłatna konsultacja. Traffic phone. Ale może być tak, że dopiero po stronie podziękowania dzwonię. Czyli ktoś wypełnił formularz i wykonujemy rozmowę telefoniczną. Mamy telefon. Jak ten proces w ogóle powinien w całości przebiegać? Tutaj usunął. . . A nie, to się zgadza. To się zgadza, moi drodzy. Już myślałem, że to nie jest tego lejka. Jedziemy dalej. To jest ruch organiczny. Jak ten ruch w ogóle wygenerować? Mamy takie narzędzia jak na przykład cenuto. Zalogujemy się i tu możemy dokonać analizy naszej strony internetowej. Pierwsze co ja robię, wpisuję sobie adres mojej strony. I monitoruję, ile mam fraz. Top 50, top 10, top 3.
I mamy tu wzrosty, ponieważ ja cały czas staram się zdobywać kolejne frazy, publikować nowe merytoryczne artykuły, generować ruch. I z różną tam sezonowością raz do góry, raz w dół, ale są korekty. Ale jednak mimo wszystko ten trend jest bardzo fajnie wzrostowy. I co my robimy? Mamy coś takiego jak baza słów kluczowych. I tutaj wyszukujemy słowa kluczowe związane ze swoją branżą. I kopiujemy je na przykład do jakiegoś pliku. Reklama na Facebooku. Moja agencja prowadzi reklamy płatne, więc można na przykład użyć reklamy na Facebooku. Sprawdzamy sobie tutaj wariacje. Możemy kilka różnych wariacji tutaj użyć tego tytułu. I mamy. . . cofnijmy się, bo gdzieś tutaj jeszcze raz, Reklama na Facebooku. Kolejna sprawa, widzicie? Tu mamy 1600 wyszukań.
Reklama na Facebooku, cena. 390 wyszukań. Ile kosztuje reklama na Facebooku? I tutaj mamy skuteczna reklama. Reklama na Facebooku, poradnik. I szczerze, ja bym Ci doradzał napisać artykuł na każdy ten temat, jeżeli Twoja firma świadczy tego typu usługę. Na wszystkie tutaj tematy, żeby jak największy ruch generować na stronę. Faktura za reklamę na Facebooku nawet może Ci generować jakiś wartościowy ruch do biznesu. I musimy sobie zrobić rozróżnienie. Frazy, które generują ruch do biznesu i frazy na konwersje, które będą sprzedawać. Wejdźmy sobie na mojego bloga. Wejdźmy na zakładkę główną. I ja mam na przykład kilka artykułów, które nie za bardzo generują ruch, nie mają dużego ruchu, ale generować będą konwersje. Są umieszczone na stronie głównej, żeby ktoś sobie mógł poczytać.
I tu mamy reklama na LinkedInie. Jak pozycjonować wizytówkę. Reklama w Google. Jak pozycjonować filmy na YouTube. Jak ustawić reklama na TikToku. Mayorlike poradnik. Reklama na YouTube. Google Tag Manager. Czyli same techniczne rzeczy. I te artykuły, szczerze, nie generują zbyt dużego ruchu. To jest tam kilkadziesiąt wejść miesięcznie per artykuł. To nie jest duży ruch. Ale one są na konwersje. One mają mi zadanie sprawić za zadanie, że ktoś przeczyta taki artykuł. Zobaczcie jak to wygląda. Ktoś sobie czyta artykuł. O, tutaj ogląda jeszcze film. Stwierdza, że ten artykuł jest merytoryczny. Ciach, ciach, ciach. I albo w menu kliknie bezpłatna konsultacja. Albo przeczyta cały artykuł. I kliknie w ten przycisk. I zostanie przekierowany na stronę z formularzem.
Albo jeszcze zjedzie na sam dół i wypełni formularz. I te artykuły na konwersje takie bardzo merytoryczne, unikalne, gdzie nie bardzo rankują na frazy kluczowe, są bardzo pożyteczne pod kątem konwersji. I warto je umieścić na stronie głównej naszej witryny. A dodatkowo, jeżeli tutaj mówimy o blogu, powinniśmy też pisać artykuły całkowicie na generowanie ruchu. Bo na przykład reklama na Facebooku będzie nam generować klientów. Ale już na przykład nie wiem, jak wyłączyć reklamy na Facebooku. Niekoniecznie. Ale jest to artykuł, który może generować jakiś tam ruch. Później sobie robimy kolejne frazy. Zdobywamy. Jak już zdobędziemy te wszystkie, o tutaj, możemy to oczywiście zlecić kopirajterowi. Następnie reklama na YouTube. Ciach. I mamy tutaj frazy. Dalej przejdziemy sobie dalej.
O, mamy targetowanie reklam na Facebooku. Jak wyłączyć reklamy na YouTube. Ile kosztuje reklama na YouTube. Czyli mamy tutaj różnego rodzaju już kolejne frazy. I naszym zadaniem jest zebrać minimum 30 takich fraz. Minimum. I napisać na każdą z tych fraz osobny artykuł. To nie jest tak, że Ty masz zawrzeć 10 fraz i napisać z tego jeden artykuł. Bo to Ci raczej rankować nie będzie. Tylko musisz na każdą z tych fraz napisać artykuł. I zacznij od tych, które mają średniomiesięczną liczbę wyszukiwań największą. Kiedy wygenerujesz już jakiś ruch. Zobaczcie, ja jeszcze mam tutaj exit pop-up. Jak ktoś chce, to ma darmową grupę wtedy. I odpalamy reklamę remarketingową. Czyli tutaj już sobie możemy włączyć płatną reklamę na Face'ie.
Płatną reklamę na YouTube. I może na przykład TikTok. TikTok. TikTok. U mnie działa w agencji reklamy na TikToku, więc możesz potestować u siebie. Ciach. Ciach. Ciach. Dobra. Pach. Pach. Pach. I mamy reklamę remarketingową. Wygenerowaliśmy na tym etapie ruch. I tutaj sobie lata remarketing. Kolejna, która mówi, słychać, wejdź na stronę z konsultacją. Wypełnij formularz. Następnie mamy social media. Kierujemy na stronę podziękowania. I ta strona wygląda w następujący sposób. To jest dokładnie ta zakładka. Ja ją będę przerabiał. Na razie jest taka brzydka, toporna, ale nie miałem czasu się tym zająć. Jest krótka informacja. Wszystko przebyło pomyślnie. Dołącz do mojej grona kontaktów. Dodaj mnie do znajomych na Facebooku.
Dlaczego to robię? ponieważ ja na Facebooku bardzo dużo dzielę się merytoryczną wiedzą odnośnie prowadzenia biznesu, prowadzenia firmy szeroko pojętej przedsiębiorczości, więc ja sobie tutaj ciach kieruję na prywatnego Facebooka. O, możemy sobie napisać. Perofil prywatny. Co jeszcze możemy w tym całym lejku zrobić? Możemy na przykład z tych wszystkich treści, które tutaj robimy zrobić coś darmowego. U mnie to jest darmowa grupa dla przedsiębiorców, czyli robimy inny optym. Darmowa grupa, czyli jeżeli nie chcesz zapisać się do mnie na konsultacje, nie jesteś gotowy, no to zróbmy, dołącz do darmowej grupy i czytaj moje rzeczy. Na przykład możemy w tę stronę ten lejek rozwinąć, żeby to było w miarę czytelne. Ciach, ciach i podcast też może kierować do takiej grupy.
Dlaczego to jest ważne? Bo jak mamy maila, to możemy wysyłać różnego rodzaju komunikaty, które przekierują nas na konsultacje. I teraz wysyłamy kolejkę edukacyjną. Z różnymi wiadomościami e-mail to powinna być cała ścieżka, można nawet na pół roku taką ścieżkę w B2B stworzyć. I zobaczcie. Ciach i każdy z tych maili powinien mieć na końcu możliwość rezerwacji rozmowy. A co powinno się znajdować w tych mailach? Artykuły blogowe, jakaś merytoryczna wiedza, poradniki, szkolenia, webinary, ale bardzo ważne będą też case study.
Case study i opinie klientów, gdzie pokazujesz wyniki, co zrobiłeś dla klientów, jakie były z tego efekty, co o tobie mówi ta firma w postaci wideo, wideoopini, co ta firma o tobie mówi, żeby ktoś mógł ocenić, czy ty się nadajesz, czy masz jakieś case study, wiedzę merytoryczną, doświadczenie. I w dalszym ciągu kierujesz do konsultacji, ale oprócz tego warto jest zrobić coś takiego, że zarówno na stronie z formularzem, darmowa rozmowa, nad formularzem dajemy numer telefonu. Z moich obserwacji bardzo dużo osób konwertuje, dzwoniąc bezpośrednio do firmy, z pominięciem formularzy. Następnie, jeżeli wysyłamy jakiś newsletter, zaloguje się tutaj, zalogujemy się i pokaże wam przykładowy mail z dzisiaj wysłany.
Mamy tutaj newsletter i w stopce, zobaczcie, numer telefonu w stopce też się znajduje, jakby osoba po prostu nie chciała wypełnić formularza, bo część osób chce bezpośrednio. Ja jeszcze stosuję taką strategię, która działa szczególnie na klientach zagranicznych, że oni sobie wypełniają tutaj, wchodzą do mnie na WhatsAppa i piszą do mnie na WhatsAppie, otwórz WhatsApp. Bardzo fajnie to działa na klientów zagranicznych, którzy nie za bardzo się mogą tam dodzwonić, czasami ja mam problem z odzwonieniem, to taki WhatsApp bezpośrednio to przekieruje do WhatsAppa i fajnie, fajnie to działa. Więc zachęcam cię do przetestowania, może akurat w twoim biznesie to się fajnie będzie sprawdzało.
Dobra, czyli mamy takie podstawy marketingu zrobione i o to chodzi, żeby ludzie tutaj wiele tych artykułów czytali, oglądali wiele filmów na YouTube i wiele słuchali podcastów, bo to wszystko może skonwertować na rozmowę. Jeszcze sobie zobaczmy jak to wygląda pod kątem kanału i pokażę wam na czym ja się tutaj skupiam. Wchodzę sobie na materiały i zobaczcie wyświetlenia w ogóle z ostatnich 48 godzin, czyli blisko 1500 osób dziennie śledzi moje materiały, więc jest tutaj potencjał, żeby część osób przekonwertowała.
Mamy tutaj 19 000 wyświetleń z samej wyszukiwarki z ostatnich 28 dni, czyli każdego dnia 1000 osób, prawie że, jeszcze nie, jeszcze nie, ale prawie że 1000, już niedługo będzie 1000 osób dziennie z wyszukiwarki trafia na moje treści, czyli szukają rozwiązania swojego problemu, trafiają na moją treść, a następnie są kierowani na konsultacje. Wszystkie nasze działania powinniśmy mierzyć narzędziem Google Analytics. Google Analytics pozwoli nam realnie ocenić z jakich kanałów pozyskujemy ruch, jak to się przekłada przede wszystkim na konwersje.
Możemy sobie odfiltrować na przykład nie wiem, trzy miesiące czy tam niecałe i mamy tutaj na przykład Organic Search, czyli totalna dominacja ruchu spozcjonowania SEO, później mamy social media i ruch direk bezpośredni odesłania ruch płatny, ponieważ mam uruchomioną reklamę brandową, czyli jak ktoś wpisuje moje imię i nazwisko, to odpala się mu reklama brandowa. Zobaczcie jak mało ruchu mam z maili i to jest ciekawa statystyka jeżeli chodzi o konwersje, bo zobaczcie, social media mam 25 konwersji, a z Organic Search mam 17 konwersji. Specjalnie dałem dłuższy zakres dat. Co ciekawe, nie wiem ile tu jest dni od 1 stycznia, no prawie koniec marca, czyli prawie trzy miesiące. Może jeszcze parę dni dodamy, żeby było dokładnie około 3 miesięcy.
I zobaczcie co się mu dzieje. Mamy 18 konwersji z takiego ruchu, 9500 użytkowników, z czego SEO to jest, przepraszam SEO 7300 i z tego jest 18 konwersji, a jak wejdziemy w social i zobaczymy YouTube, to mamy tych konwersji z Facebooka są 3, ale mamy z YouTube'a 15 konwersji, mimo że na YouTube'ie mam dużo więcej ruchu. Zobacz. Więc ten YouTube bardzo fajnie działa, bardzo fajnie konwertuje, ale trzeba dużo większą ilość ruchu sprowadzić na ten biznes. Zobaczcie 34 000 osób mnie obejrzało przez ostatnie 28 dni. Na blogu te liczby są dużo mniejsze, zdecydowanie, a mimo to konwertuje niewiele gorzej. Nie? Niewiele gorzej. Zobaczmy sobie. Tutaj 30 dni, niecałe 4000 unikalnych użytkowników.
I to jest dla ciebie cenna wskazówka, ale też żeby się nie podpalać, nie podniecać i iść w jednym kierunku, i nie mogłoby tylko budować ten trzon w oparciu zarówno o bloga, jak i YouTube'a, jak i można też robić podcast. Ja z podcastu zrezygnowałem, bo kosztował mnie prace, a nie przynosił za bardzo rezultatów biznesowych, dlatego nagrywam daily na YouTube, bo to mi daje najwięcej biznesu. A co w momencie, kiedy ten marketing? My na rozwinięcie marketingu potrzebujemy czas. Ten czas to może być na przykład 6 miesięcy, zanim ten marketing zacznie działać, zanim to wszystko ruszy. Możemy oczywiście dopalać to wszystko reklamami lidowymi.
Możemy sobie wziąć trafik, możemy od razu tutaj napuszczać ruch nawet na blog posty, żeby robić remarketing, ale możemy też napuszczać ruch na konsultacje już na pierwszym etapie ścieżki. I to będzie działać, ale będziemy wydawać więcej za reklamę, bo nikt nas nie zna i te efekty przyjdą. Ale przypuszczmy, że na początku nie masz ogromnych budżetów i nie masz maszynki do generowania lidów z appsów. Marketing dopiero zaczynasz robić i to jeszcze Ci nie działa. Dopiero zadziała za kilka miesięcy. Musisz wtedy podjąć działania prospectingowe przy użyciu narzędzi, które już omawiałem na wielu fantastycznych szkoleniach.
I jak w ogóle wygląda ten proces, kiedy już pozyskałeś telefon? Bo ja Ci jeszcze nie powiedziałem jak przeprowadzić taką rozmowę. Po pierwsze musisz ułożyć sobie skrypt. Jak masz skrypt telefoniczny, ja tutaj mam taki artykuł na blogu, jak sobie wpiszecie to masz guzik, skrypt rozmowy telefoniczna i to ja taki szablonik mój tutaj udostępniłem. Tutaj coś o CRM pogadałem i mamy schemat. Możecie sobie go sprawdzić jak to wygląda w agencji reklamowej. Następnie, jedziemy rozmawiamy. Oczywiście z czasem nabierzemy doświadczenia i nie będziemy potrzebowali skryptu. Następnie, kolejnym krokiem jest aplikacja LUM.
Nie mamy tutaj już ikonki LUM, ale aplikacja LUM pozwala nam nagrać na przykład stronę internetową klienta, a jednocześnie nagrać z kamerki jakąś prezentację i możemy sobie to zrobić na przykład, nie wiem, tutaj mam jakieś nagrania sprzedażowe, to nie pokażę, ale coś bym starego pokazał. No na przykład film z materacami dla jednej z firm. Tutaj przeprowadzam pewnego rodzaju audyt. Ja mogę kliknąć share, kliknąć embed i skopiować gifa do maila. I teraz ja mogę wejść do narzędzia Woodpecker. Przepraszam, do Gmaila najlepiej prywatnego, ale nie chcę teraz ci moich maili pokazywać, więc można to też zautomatyzować za pomocą Woodpeckera razem z follow upami. Zobaczmy proszę jak to wszystko się zepnie.
Dobra, tu mam jakieś schematy maili, stare, ale jare. I mogę sobie wkleić, to sobie usunę, bo to jest z innego narzędzia, i mogę wkleić. Takiego gifa wystarczy, że w niego ktoś kliknie i automatycznie skieruje go do wideo. Więc bardzo fajna opcja, warto też dać pod spodem link do tego filmu dla niektórych klientów pocztowych, które nie otwierają gifu. Czyli dajemy treść merytoryczną, ciach ciach ciach, i dajemy takiego gifa z audytem. Ktoś sobie kliknie, obejrzy i to otrzymujesz powiadomienie na LUMie, że ktoś obejrzał twoje wideo, mamy pełną analitykę w tym LUMie. Kolejna kwestia to będzie EZYCARD. Bardzo ważne jest, żeby jak najszybciej wysłać po rozmowie linka z podsumowaniem.
Stworzymy sobie jakiś przykładowy produkt, np. współpraca agencyjna. U mnie większość to jest tam 4 300, to jest 3,5 netto brutto. Zaznaczam, że to jest subskrypcja, to jest abonament. Odnawiaj mi proszę abonament co miesiąc. Ciach, zaawansowane, cena netto 3 500. Publikujemy i wysyłamy takiego linka do klienta. Kopiujemy sobie tutaj linka i tego linka wysyłamy SMSem i to zdecydowanie podniesie nam konwersję sprzedażową. Zapamiętajmy sobie z tego szkolenia przede wszystkim LUM i EZYCARD. Te narzędzia podniosą nam konwersję już po rozmowie telefonicznej. Wielu handlowców tego nie wie. Kończy tutaj na rozmowie telefonicznej e-mailu, a ja jestem przekonany, że działa tutaj wysłanie SMSem kopii oferty. Wysłanie tutaj zarówno SMS jak i e-mail.
Możemy to zaznaczyć jako phone i tutaj napiszemy SMS. SMS z filmem plus link do płatności. I to samo robimy mailem kopię, żeby w dwóch kanałach być i czekamy aż otrzymamy powiadomienie. Jeżeli ktoś obejrzał naszą ofertę to wysyłamy kolejnego maila już kierującego do płatności. Jeżeli nie obejrzał to kierujemy jeszcze raz do linku z LUM. Możemy wtedy wysłać zwykły link na przykład tutaj sobie skopiować i wysłać taką ofertę. I możemy tutaj podglądać ile razy ktoś obejrzał, ile osób w firmie. Zobaczcie tutaj mamy jakieś dane. Zobaczmy czy będzie to widać. Nie widzę tego teraz, ale wcześniej się dało podejrzeć kto oglądał. Może to z poziomu aplikacji mobilnej.
Dobra, jakie jeszcze narzędzie w tej chwili odkryłem do takich masowych kampanii prospektingowych. Jest to narzędzie Re-Plike. Jest to narzędzie, które działa jak LUM z tym, że zamiast nagrywać audytu my nagrywamy tylko i wyłącznie swoją twarz. A narzędzie w sposób automatyczny podmienia nam strony internetowe www. clientów. Dzięki temu klient myśli, że wysłaliśmy 500 maili. Każdy otrzymał swój film z automatu i każdy klient myśli, że to jest nagrany film dla jego firmy specjalnie 1 do 1. Bo cały czas się zmienia tło, rusza się kursor. Wygląda to na to jakbyśmy robili jakiś audyt. Także fajnie to wygląda. Jest to w sposób dynamiczny, ogarniane i to się świetnie nadaje do wysyłki masowej.
Jeżeli chcemy generować lidy, czyli tutaj mamy, zobaczcie, mamy ograny marketing, ale chcemy też jeszcze pozyskiwać klientów na zimno tak zwanym prospektingiem cold mailami lub cold colami, ale tutaj pokażę Ci przykład takiej masowej komunikacji cold maili. Wchodzimy w narzędzie B-Space, wchodzimy w aplikację i tutaj możemy sobie wgrać. Klikamy nowy folder, tworzymy, a potem klikamy import klientów i tu wklejamy nipy do firm, które są idealnymi naszymi klientami. Najlepiej wziąć te nipy z polityki prywatności na stronach internetowych i kliknąć importuj.
Następnie w zakładce lidy na podstawie tego Twego folderu, biorąc pod uwagę jakieś filtry, słowa kluczowe, lokalizacje, wielkość firmy, przychody, skala przychodów, data powstania, generujemy wszystkie firmy w Polsce, które są podobne, biorąc pod uwagę ten segment, który sobie wybierzemy, czyli możemy dać wszyscy, wtedy wygeneruje nam wszystkie podobne firmy do tych nipów, które wskazaliśmy lub możemy tu jeszcze zawężenia robić, czyli w zależności do kogo chcesz dotrzeć. Następnie eksportujemy i mamy taką listę, ja tutaj mam akurat listę jakichś przykładowych firm, do których będę prowadził kampanie prospektingowe.
Zobaczcie, mamy tu przychód, koszty, zysk, adres firmy, oczywiście nip, strona internetowa, adres mailowy, numery telefonów, czyli mamy wszystko, możemy nawet sprawdzić powiązania, możemy też dodać notatkę w takim lidzie i możemy sobie prowadzić spokojnie kampanie prospektingowe. Następnie kopiujemy to wszystko, eksportujemy sobie taką bazę, możemy sobie tutaj zaznaczyć wszystkie i tu powinno być gdzieś eksportuj, nie będę teraz tego szukał, usuń listę, edytuj listę, a może z poziomu lidy, no nieważne, nieważne, ale w każdym razie możemy to eksportować sobie spokojnie i wrzucić do narzędzia Woodpecker, właśnie jesteśmy w narzędziu Woodpecker i tutaj możemy ustawić kampanie zimnych maili składającą się z sekwencji.
Czyli pierwsze co my robimy to wchodzimy w zakładkę Prospekt, tutaj importujemy sobie te maile z bazy, z B-Space, następnie tworzymy kampanie, możemy się wspomóc też narzędziem Use Artemis, jeżeli chcemy dotrzeć do osób konkretnych firm, Use Artemis, Pricing, dołącz, zaloguj się, jeżeli tutaj chcemy dotrzeć na przykład do jakichś prezesów na LinkedInie, funderów i tak dalej, dalej możemy to wszystko zrobić z poziomu tutaj Prospecting, wybrać na przykład nazwę firmy Allegro, ciach, search prospect i wyszuka mi wszystkie osoby zatrudnione w Allegro.
Zobacz, stanowiska maili, gdzie przebywają, za jaki sektor odpowiadają, rozmiar danego tutaj Allegro Size od 201 do 500 ludzi, India i tak dalej i mamy do nich oczywiście też profile na LinkedInie, mogę sobie kliknąć, o, Mateusz Stankiewicz, mamy nawet Facebooka, czy to będzie prywatny, no jest prywatny Facebook, coś niesamowitego jak te narzędzia są dokładne, następnie wchodzimy w narzędzie Woodpecker i tworzymy kampanię, dodaj kampanię, wybieramy sobie jakiegoś maila, przypuszczmy takiego, z naszą stopką, wcześniej można w Woodpeckerze wykonać taką stopkę, na moim kanale jest porannik jak taką stopkę wykonać, tu wpisujemy tytuł maila, jakiś tam przykładowy, możemy dodać wersję B tytułu i wykonać testy, aby który tytuł będzie lepiej działał, tu wpisujemy treść maila, to ma być email, który doprowadzi do rozmowy i do odpowiedzi klienta, to nie o to chodzi, żeby tutaj już sprzedawać, bo nawet nie jest to zgodne z RODO, ustawiamy tu od poniedziałku do piątku, wybieramy jakieś godziny, warto jest tutaj będziemy wysyłać trzy maile, warto jest wysyłać w różnych godzinach te maile, więc jak ktoś nie otwiera rano, no to może otworzy po południu, jak nie po południu to wieczorem, leci jeden komunikat i narzędzie Woodpecker potrafi wyfiltrować, czy ktoś odpowiedział na maila czy nie, jeżeli nie to trzy dni później wyślijmy mu kolejnego maila i tutaj zmieniamy sobie wtedy godziny na jakieś inne, i dlaczego to nie leci do spamu, bo to narzędzie nie działa jak newsletter, tylko w interwałach czasowych, w odstępach wysyła te maile, na przykład co dwie minuty wyleci jeden email do jednej firmy, więc można na przykład 500 maili dziennie czy 300, i tak dalej, bo mamy tutaj też warunki, ale zazwyczaj ich się nie używa, możemy dodać kolejny trzeci krok, ja polecam tutaj wpisać 4 dni przed tym ostatnim follow upem i kolejny mail, następnie będziemy mieli zbiorczą statystyki ile z tych trzech łącznie maili tutaj było prospektów, czyli do ilu leadów to jest w bazie, do ilu email został dostarczony bez żadnego odbicia, ile osób otworzyło, ile procent osób odpisało, a i tutaj jakieś minki jakie było zainteresowanie tą kampanią, więc tak wygląda działanie na zimno i później ktoś nam odpisał, to najlepiej jest się łapać wtedy na Google Meet'a, ja tak samo robię jeżeli chodzi o droższe transakcje, wyłączyłem już tutaj chyba to narzędzie, ale jeżeli są droższe transakcje to ja zazwyczaj staram się złapać na kamerkę w Google Meet'ie i na spotkaniu wideo domykać takie transakcje, to mi zazwyczaj świetnie wychodzi, jeżeli chcesz abym pomógł Ci w tym całym procesie, ogarnął Twoją firmę pod kątem sprzedażowym, wejdź na darmowarozmowa.
pl, wypełnij tutaj formularz lub zadzwoń bezpośrednio na ten numer, a ja sprawdzę czy będę w stanie Ci pomóc, czy moja wiedza merytoryczna będzie w stanie tutaj podołać, pozdrawiam serdecznie, Tomasz Guzik, cześć!.