TRANSKRYPCJA VIDEO
Dla tego filmu nie wygenerowano opisu.
Cześć! Dzień dobry! W dzisiejszym odcinku pokażę Ci jak stworzyć i sprzedać swojego ebooka lub własny kurs online. Wiem, że wśród moich obserwatorów jest wiele osób, które właśnie chcą stworzyć swój kurs, swój pierwszy produkt cyfrowy. Zacznijmy od tego, że musimy generować jakiś ruch. I teraz sytuacja jest taka. Tu mamy narzędzie Phanalictics. io, gdzie możemy sobie wszystko rozplanować ładnie wizualnie. Skąd możesz generować ruch? To może być swój Facebook. Nawet jeżeli to jest Facebook prywatny, to już masz tam jakiś grono odbiorców, do których możesz sobie dotrzeć później działaniami organicznymi, a potem dopalić to wszystko reklamą płatną.
Mamy też taki portal LinkedIn, na którym możesz założyć konto i tam również możesz działaniami organicznymi sprowadzić ruch na stronę, i też sprowadzić ruch do swojego lejka marketingowego. To co polecam wszystkim na samym początku, to odważyć się, wyjść przed kamerę i zacząć publikować filmy na YouTube. Nawet to nie muszą być filmy, gdzie pokazujesz twarz, ale żebyś pokazał swoją wiedzę ekspercką, to mogą być jakieś slajdy, żeby po prostu zakomunikować. Teraz jest jeszcze taka kwestia, czy ty chcesz sprzedawać poradnik w jakimś obszarze, bo się na czymś znasz? Czy może to być jakaś opowieść, historia, jakiś thriller? No to wtedy musisz pokazywać urywki, fragmenty tego typu produktu, żeby ludzi po prostu ze sobą zainteresować. Ja zdecydowanie polecam pokazywać twarz.
W tym poradniku, jeżeli to jest poradniki techniczne, pod Seo, to zazwyczaj nie nagrywam też kamerki, bo wiąże się to z większą ilością przygotowań do takich nagrań, a ja chcę dla was publikować codziennie i to mi ułatwia pracę. Mamy też Instagrama oczywiście. Sprawdźmy tutaj jeszcze możliwości. Mamy skrzynkę mailową. To, co polecam ci od samego początku, gdy tylko wchodzisz do Internetu, to budować skrzynkę mailową. Dzięki temu będzie ci łatwiej później docierać personalnie jeden na jeden do swoich klientów. Ja taką skrzynkę mailową polecam ci założyć na narzędziu Mayerlight. Ja nagrałem taki poradnik. Jak sobie wpiszesz Mayerlight poradnik, to powinien ci gdzieś wysoko wyskoczyć. I to jest ten filmik. On ma w tej chwili 2,4 tysiąca wyświetleń.
Zobacz sobie ten filmik, nauczysz się tworzyć newsletter, budować listy mailowe i dzięki temu będziesz wrzucać ludzi do swojego lejka. Przepraszam was bardzo. Ja sobie w tej chwili spróbuję wyłączyć albo wyciszyć Messengera. Dobra, nieważne. Jedziemy dalej z Coxem, bo widzę, że nic istotnego się tu nie zadziało. I my musimy gromadzić listę. Musimy przechwytywać listę za pomocą jakiegoś lead magnetu. Lead magnetem może być tutaj taka strona OptinPage. I najprostszym narzędziem do lead magnetów, najszybciej w ogóle, żeby wygenerować sobie taką stronę, jest narzędzie landingi. Landingi. com. Ja również nagrałem poradnik na ten temat. Ja się teraz zaloguję na szybko. Zaloguję się na swoje główne konto, żeby pokazać wam takie strony OptinPage.
I tu mam różne strony swoich własnych klientów, których właśnie obsługuję. Ale mam też swoje, jak wejdziemy tutaj w zakładkę, lejek marketingowy Tomasz Gusik. I u mnie lead magnetem na przykład jest darmowa grupa na Facebooku. Bach! Zapisz się do darmowej grupy, dołącz do przedsiębiorców i aby się do niej dostać, trzeba podać adres mailowy. Dzięki temu łatwiej będzie ci docierać na skrzynki swoich klientów. Kolejnym lead magnetem może być zapis na jakiś webinar. I u mnie takim zapisem na webinar jest na przykład kurs AI. I zobaczcie jak to wygląda. Mam taką stronkę, ona jest bardzo prosta. Tu zegarek odliczający czas do webinaru. I tutaj już zbieram więcej informacji.
Dzięki temu później moja asystentka na przykład może do takiej osoby zadzwonić, zapytać co u niej się dzieje w firmie i tak dalej. I bardzo ważne, mamy różne lead magnety. To może być odbierz darmowy e-book, odbierz darmowy raport, odbierz czeklistę, zapisz się na 30-dniowe wyzwanie, zapisz się na darmowy webinar. I wiele różnych innych rzeczy, które sprawią, że ktoś będzie chciał ci zostawić maila. Jak masz narzędzie landingi, to w zakładce dashboard możesz też mierzyć statystyki konwersji. I zobacz, moja strona ma 45% konwersji. Oznacza to, że co druga osoba, która wejdzie na stronę zostawia maila. Czyli mamy tutaj wizyty na poziomie 1633, za które zapłaciłem Facebookowi i Instagramowi. I mamy z tego 745 leadów.
Czyli co druga osoba gdzieś tam mniej więcej w zakresie ostatnich 30 dni zostawia nam maila. I zobaczcie, mamy też event tracker, to jest nowe narzędzie, które powstało w obszarze narzędzia landingi. I tutaj będziemy mogli mierzyć wszystko, czyli oglądalność naszych wideo, poprawa testów AB, mapy ciepła, czyli będziemy wiedzieć gdzie dokładnie ktoś po naszej stronie internetowej się porusza. Wszystkie kliknięcia w przycisk będziemy mierzyć. Będziemy mierzyć płatności, przewijanie strony, procent przewijania, wyzwalanie pop-upów, likeboxów, mapy zdarzeń. Czyli bardzo rozmaite narzędzie. Tutaj mamy porównanie, że to wdrożenie będzie dużo prostsze od Google Analyticsa. I będzie kosztowało, tutaj mamy też roadmap. I ono będzie kosztowało 100. Rozliczenie roczne.
O, mamy tutaj, będzie można za stosunkowo niewielkie pieniądze tak naprawdę mieć pełną analitykę i nie uczyć się Google Analyticsa 4, co moim zdaniem jest dodatkową wartością dla osób początkujących. Czyli mamy jakiś lead magnet, na przykład tutaj darmowy rozdział e-booka. I to samo później musimy zrobić, jeżeli będziemy promować webinar. I później lecimy z drugim lead magnetem. Darmowy webinar łamany na live. Zobaczcie, bo najpierw chcemy wypromować, zbudować sobie bazę mailingową, czyli wszystkie kanały jakie posiadamy, swoje prywatne i tak dalej, kierujemy na odbierz e-booka. I bezpośrednio, kiedy już kierujemy na tą stronę, ze wszystkich naszych źródeł, będziemy chcieli już jakoś monetyzować tę bazę, bo my mamy maile, OK, ale my możemy pokierować ludzi dalej. Jak to wygląda u mnie? www. darmowagrupa.
pl. Zobaczcie, wchodzimy sobie na darmową grupę, zostawiamy sobie tutaj maila, ja sobie wpiszę Gmaila, dołącz do grupy i od razu wyświetlamy ofertę. Bach! I licznik odlicza czas i przez 15 minut można kupić mój kurs w dużo niższej cenie, tak? Tu mamy jakieś tutaj rozpisane lejki marketingowe tutaj pokazane, ile leadów generuje mi strona na przykład, nie musisz płacić nic za reklamę, tworzyć TikToków, bla, bla, bla, bla, bla, tutaj są książki jakie stworzyłem, współtworzyłem, bo to nie są tylko moje, dla kogo jest ten produkt, opis pełen z gwarancją satysfakcji, a na końcu odbierz dostęp i zobaczcie co się dzieje tutaj. Kiedy ktoś kliknie odbierz dostęp, od razu proponujemy mu upsell, droższy produkt tutaj z reklamą jakąś tam, ZACZEKAJ! STOP! Przygotowałem! Daj mi go zeskalować, żeby.
. . I teraz tak, ten produkt już kosztuje 267, ten produkt mi się sprzedaje bardzo często, no szczególnie teraz już po okresie wakacyjnym prawie codziennie ktoś kupuje i mamy możliwość, albo odbieramy ten droższy, albo odbieramy ten tańszy, w zależności co sobie ktoś kliknie, klikam i przenosi mnie do bramki płatniczej EZCard. I tu już możemy kupić produkt, jest pełen opis i tak dalej, i tu płacimy. Czyli, jak byśmy to rozrysowali w lejku? Tutaj musimy dać jakiś tam, jest tutaj upsell oto, możemy go tutaj zmniejszyć, nazwijmy to jednorazowa oferta 68 zł. I słuchajcie, ja prowadziłem różne testy AB i wyszło mi, że jeżeli dałem zbyt tanią ofertę jednorazową, to ludzie nie kupowali upsella.
Tego produktu, o tu mamy nawet jeszcze jakieś własne możliwości dodania, tutaj też w tym narzędzie pozwala na tracking, czyli różnego rodzaju gdzieś tam mierzenie tych lejków. I teraz jeszcze wstawmy sobie kolejny upsell oczywiście. Upsell 267 zł. Ja moi drodzy sprawdziłem to, że jeżeli ten produkt był za tani, kosztował 39, to bardzo dużo osób z ciekawości go kupowało, ale nie przechodziło dalej. Więc teraz mam troszkę mniej klientów, ale wartość koszyka jest większa. I teraz mamy przekierowanie do tutaj 267 zł. I teraz gdy ktoś kupi, gdy ktoś zapłaci, to zamiast strony podziękowania za zakup, to jest strona dziękuję, podziękowanie za zakup, przekierowanie na kurs o AI. Ja mam też, ja mam też, przekierowanie na kurs o AI.
Ja mam też kurs o sztucznej inteligencji, który już jest za 4,99 zł. Czyli robimy tutaj strzałkę i bezpośrednio gdy ktoś zapłaci, od razu kierujemy go do kolejnej strony, sales page i tutaj już jest kurs AI. Kurs o sztucznej inteligencji 4,99 zł pln. Ciach, ciach, ciach. Pokażę wam, ja używam ogólnie bramki płatniczej i pokażę wam też, przepraszam, bramki płatniczej, każdy używa bramki płatniczej, używam bramki płatniczej EasyGuard. I zobaczcie, że ta metoda działa. Wydałem naprawdę w tym miesiącu około 2,5 tysiąca na reklamy, a zobaczcie jaki jest bieżący miesiąc statystykę sobie tutaj odfiltrujemy. I mamy 55 tysięcy przychodu już w ciągu tutaj pół miesiąca na samych kursach online, bo mam jeszcze oczywiście przelewy jakieś tradycyjne z innych źródeł.
Więc myślę, że całkiem sensowne liczby, biorąc pod uwagę, że tylko 2 tysiąca złotych, tam 2,5 tysiąca wydałem na reklamy, a wróciło z tego 55 tysięcy przychodu na kursach online. Ja wam pokażę jak ja to robię dalej. Czyli mam kurs o sztucznej inteligencji. Co się dzieje dalej? Oczywiście dalej możemy kierować na jakieś umówienie się do kalendarza, jak ktoś kupi. Na kursie o sztucznej inteligencji ja mam też pakiety. Cursyt. pl. ai. I tu jest ta strona z ofertą. Tak, tu też jest licznik, bo ja to sprzedaję w okienkach sprzedażowych. I mamy tutaj, odbieram swój dostęp. I zobaczcie co ja tutaj mam. Pakiety. I wiecie co? Że ostatnio na 50 dostępów, które się sprzedało, zamiast wygenerować mi tutaj 25 tysięcy, to wygenerowało mi 35 tysięcy.
Czyli 10 tysięcy dostałem gratis. Tylko dlatego, że wdrożyłem tutaj pakiety. Że można sobie kupić 3 szkolenia, lub jedno szkolenie, lub dwa szkolenia, albo tutaj z YouTube, albo z Akademią Prospectingu. Czyli samo wdrożenie pakietów na stronie już podniosło mi przychody gdzieś o około 30 parę procent. Z 25 tysięcy zrobiło się 35 tysięcy. Czyli bardzo znaczna tutaj różnica. Czyli pamiętajcie, żeby na tym etapie pakiety, pakietować. I obok jest drugi lejek. Czyli tu mamy jeden lejek. Odbierz darmowy rozdział, albo odbierz darmowa grupa, albo darmowa czeklista. Wy musicie zdecydować co będzie waszym wabikiem. Bardzo ważne jest, żeby na tym etapie ludzie otrzymywali od was, żeby trafiali z właściwej grupy docelowej, żeby to nie byli przypadkowi ludzie.
Na moim lejku zależy mi na przedsiębiorcach, bo ja za bardzo nie docieram do osób indywidualnych, tylko do przedsiębiorców. Więc mi bardzo zależy na przedsiębiorcach. Więc widzicie, tak wygląda ten lejek. A obok mamy darmowy webinar, który też sobie promujemy. Oczywiście główną miarą social media, ale też reklamy. Czyli kierujemy sobie znowu ruch tutaj na stronę z darmowym webinarem. Czekajcie, bo mi tu nie przekierowało coś z Instagrama. O, coś się tutaj pozacinało. Ale chodzi o to, żeby z każdego tego miejsca przekierować ruch na tą stronę webinaru. I potem co się dzieje? Ja sobie skopiuję Gmaila. Muszą wlecieć trzy maile edukacyjne, w których edukujemy klienta o swojej firmie, o swoim produkcie itd. Więc tutaj zapiszmy sobie tutaj style.
Ja to nazwę Edukacja 1. Edukacja 2. Edukacja 3. Mamy takie trzy możliwości. Codziennie taki mail powinien wylecieć. Pierwszą mailę edukacyjną wysyłam. Tak naprawdę już w momencie, kiedy ktoś się zapisał na listę bezpośrednio. Dajmy taką strzałeczkę. Albo może nie, nie, nie. Zróbmy tak, tak i tak. I co ma być w tych mailach edukacyjnych? Najlepiej tak naprawdę dać wideo, wideo jakiegoś bloga. Żeby ten content był też różnorodny. Może to być podcast. Czyli możemy dać wideo 1. Wideo 2. I tu może być blog. Blog post. Zaraz zobaczymy czy jest tutaj blog post. Jest blog post. Blog post. Ja to nazwę oczywiście artykuł na blogu po polsku. Artykuł na blogu. I to sobie zmniejszymy. Cyk. I kierujemy ten ruch.
Co powinno się zawierać w tych treściach? Ty możesz już wcześniej na etapie jakichś tam robienia researchu. Zrobić research na grupach facebookowych. Oj, zawinało się. Zrobić research na grupach facebookowych lub. Zamiast tutaj robić ofert od razu i sprzedawać produkty. To na stronie podziękowania po zapisie na ten Litmag. net. Dać ankietę. Czyli to by się nazywało tutaj. Survey. Tak. Ankieta jakaś. I wypytać ludzi o ich największe problemy w twojej branży. Na przykład brak czasu, brak nie wiem tam. Brak klientów, brak czegoś tam. I w tych materiałach edukacyjnych powinieneś te problemy już na tym etapie rozwiązywać. I budować pozycję eksperta. Dobrze? Następnie wlatują już maile typowo przypominające o webinarze na żywo.
Więc ja tutaj rozwinę to i zaraz znajdziemy zakładkę webinar live. I co ja robię żeby była maksymalna frekwencja webinarna żywo. Co ja robię żeby maksymalna tutaj frekwencja się pojawiła na webinarze. Ja wrzucam maile. Które robimy tak. Tutaj dajemy dzień przed. Tutaj dajemy w dniu webinaru rano. O ósmej na przykład. Później to są moje schematy. Wy możecie mieć nieco inne bo konkurencja może uczyć inaczej. W dniu webinaru na przykład jeden ha przed. W dniu webinaru 15 minut przed oraz w dniu webinaru godzina 00. Czyli wtedy kiedy webinar już wystartował. Dobrze? I wszystkie te maile powinny kierować na webinar na żywo. Czyli tutaj. Połączmy to. Wszędzie powinien zawierać się link.
I z takich typów które ostatnio wdrażam i obserwuję fajnie też podziałać voice'ami. Czyli głosowymi notatkami. Pamiętajcie że na przykład dzień przed mało kto klika w ten link webinaru. Bo wiadomo że ten webinar jest dopiero jutro. To po co w niego klikać. Więc fajnie na przykład ostatnio Magdalena Pawłowska wysłała notkę głosową. Cześć zapraszam cię na webinar i możesz do takiej notki głosowej skierować ludzi. Zamieścić to normalnie na swoim hostingu na przykład na Wordpresie. I kierować bezpośrednio w mailu na taką notkę głosową. Hej przyjdź tutaj na webinar. I to by było fajne. Oprócz tego ja robię SMSy. Tutaj gdzieś jest SMSy. Iconka SMSów SMS. Jest. 5 minut przed wysyłam SMSa. 5 minut przed webinarem.
Ale oprócz tego wysyłam też voice'a. Na przykład godzinkę przed albo nie wiem tam pół godzinki przed. No 30 minut przed. Voice SMS też z SMS API. I informuje tam hej za chwilę wyśle ci linka. Że przyjdź na webinar. Bla bla bla. Bo w voice SMSie oczywiście linka nie wyślesz. Szczałka nie w tą stronę. Cyk. I cyk. Czyli wszystko kieruje na webinar na żywo. Webinar na żywo powinien ludzi skierować na stronę checkout. Czyli nie na ofertę pełnego kursu. Ponieważ ty wszystko omawiasz na slajdach. To powinno skierować ludzi na checkout. Czy mamy tutaj prezentację sales page, order page. Order page może się też inaczej nazywać strona checkout. To jest strona zamówienia. Strona zamówienia.
Bezpośrednio kierujemy wszystkimi przekazami. Czyli na webinarze linkujemy na stronę zamówienia. Oraz o godzinie 22 po webinarze. Bo ja najczęściej webinary robię o 20. Webinar na żywo. Chyba że robisz typowo dla biznesu. Czasami możesz w ciągu dnia spróbować. Ale mi zawsze się sprawdzały o 20. Dzieci już tam powoli idą spać i tak dalej. Rodzice mogą sobie usiąść do komputera. Strona zamówienia. I też musimy o 22 wysłać maila. O 22 e-mail do oferty. Tu też możemy skierować. Czasami można już na pełną stronę. Ale czasami też ze stroną zamówienia. Jak wygląda ta strona? To ja wam pokazuję w tym e-z kartzie. Nie wiem, na przykład pakiet szko. . . Nie, jak to było z tym? Program szkoleniowy.
To jest program o AI-u. I teraz tutaj sobie wchodzimy. I to jest ta zakładka checkout. Czyli tutaj tylko on może wybrać sobie co kupić. Można oczywiście włączyć zegarek. Tutaj jakiś opis można zrobić. Z tej strony to się bardzo łatwo klika. I on sobie może wybrać tutaj opcje. Warto też rozgraniczyć, czy ktoś chce dożywotni. O dostęp, czy na 12 miesięcy. Bo może że dzięki temu zarobić dodatkową kasę. W moim przypadku powiększam to tylko o 200 zł. I tego trochę mi nakapało. Ludzie płacili czasami nawet przez pomyłkę. Nie kupili i dopłacali mi później te 200 zł wszędzie. Więc to jest fajne. Kierujemy na stronę zamówienia. Potem przez cały tydzień robimy okienko sprzedażowe. Nazwijmy to dzień 1.
Na przykład 8. 30. Dzień 2. Dzień 2. 9. Zmieniajcie te godziny, bo w różnych godzinach różnie to ludzie mogą otwierać. Dzień 3. Dzień 3. Na przykład 10. 00. I dzień 4. Dzień 4 można znowu na przykład 8. 30. Przez cały dzień może więcej tam otworzą. I tu już kierujemy na tą stronę. Kursosztuczno-Inteligencji w moim przypadku. Czyli na ten główny sales page. Dlaczego? Bo ludzie tutaj muszą się zapoznać z ofertą i podjąć decyzję. To tam musisz rozbić wszystkie obiekcje. Przez 4 dni kierujesz na tą stronę. Zaraz popatrzymy sobie o całej stronie ofertowej. Zobaczycie jak to wszystko wygląda. I teraz tak. To jest ta strona. Ja tu rozbijam dosłownie wszystkie obiekcje, które ludzie mają. Czyli tak.
Zaczynamy legendarny program. Stop. Nie zamykaj z tej strony. Odbierz dostęp do kursu jednoosobowa armia. Tylko 50 wejściówek. Czyli też taki fajny tutaj regułanie dostępności. Legendarny program. Tutaj mam już wideo, gdzie coś opowiadam. I teraz jedziemy dalej. Następnie mamy program szkoleniowy. Dla kogo to jest. Tu jest jakaś historia z tym zawarta. I tak dalej. Sobie to wszystko przechodzimy. Ja pokazuję jakieś wyniki biznesowe. Że mój YouTube ogląda 70 tysięcy osób miesięcznie dzięki AI'owi. Że tutaj mam jakieś wyniki na blogu. Że mój blog wystrzelił do góry dzięki temu. Mam też jakieś wyniki finansowe. Że w ostatni miesiąc 130 koła skapało. Że występuje w telewizji. Dla kogo jest to szkolenie. Czyli pełny taki opis oferty.
Ja w swoich kursach pokazuję jak to wszystko opisać. Następnie żelazna gwarancja satysfakcji. Co o mnie mówią inni kursanci. To jest właśnie zablama. Korzystam przy to. Rad Tomasz? Tutaj jest gwarancja stażu lub zatrudnienia w mojej firmie. Oraz wypisane wszystkie moduły. Co zawiera się razem z bonusami w programie. I dopiero tu jest pakiet. A po pakiecie jest tylko i wyłącznie sekcja pytań i odpowiedzi. I przekierowanie od razu tutaj do wyboru pakietu. Oraz też możliwość odebrania na raty. Te raty na razie mi się nie za bardzo sprawdzały. Głównie ludzie kupują z góry u mnie. Może to jest specyfika mojej branży. Twojej branży może być inaczej. Przez ostatni dzień kampanii. Powinniśmy wysyłać więcej tych maili, SMS-ów i wszystkiego.
Oprócz tych rzeczy, które się dzieją tutaj. Powinniśmy też oczywiście używać reklam. Czyli źródła tutaj sources. Facebook Adsy. Facebook Ads. Nie ma adsów. Facebook. Oprócz Facebooka można też jakieś reklamy na Instagramie. Jest Instagram Ads. I można też na YouTube. Na YouTube może nie działa to aż tak dobrze. Ale też fajnie można jako remarketing sobie puścić. I z tych źródeł kierujemy sobie ruch. Cyk, cyk, cyk. I kierujemy ruch. Oczywiście też na stronę SafePage. A co się dzieje w ostatni dzień? W ostatni dzień ludzie już znają ofertę. Bo czytali ją już przez te kilka dni. Z 4 razy, 5 razy. Wchodzili na tę stronę, klikali. Ja wam też pokażę to w statystykach. Jak wejdziemy na landingi. Landingi. Landingi.
Lejek marketingowy. Curset AI. Z samych ostatnich 30 dni mam 1633 wizyt. A nie, to jest webinar. Przepraszam. Zaraz wejdziemy na stronę. Tu jest ten program. Zobaczymy ile mieliśmy wejść. 1206 wizyt w ciągu 30 dni. Z tego skapał około 40 tysięcy. I teraz tak. Więc myślę, że ten stosunek wizyt do konwersji jest dosyć duży. A kupiło 50 parę osób. Więc konwersja jest ok. Tylko tutaj nie mierzymy. Bo tutaj landingi mierzą nam na razie póki co. Zaraz będę mierzyć też sprzedaży. Na razie mierzą tylko zapis na lity. A w ostatni dzień ja polecam wysłać aż 4 maile. O 8. 30. Na przykład o. . . 16. 00. O. . . 20. 00. I o 22. 00.
Dzień. . . Dzień piąty. Dzień piąty. Dzień piąty. I dzień piąty. I tu kierujemy na stronę zamówienia. Co się dzieje dalej, kiedy wrzucamy. . . Nie dość, że tutaj są pakiety. Pamiętajcie, że tutaj muszą być pakiety. Bo to wam zwiększy konwersję na różnych etapach lejka. Przekierujemy sobie to wszystko na stronę zamówienia. Następnie wprowadzamy ludzi z powrotem w to miejsce. Jednorazowa oferta. Oraz upsell. Nie możemy to sobie skopiować. Bo chcemy wycisnąć maksymalne soki. W sytuacji, kiedy klient już ma otwarty portfel. Pod wpływem emocji będzie kupował, kupował, kupował. Więc kierujemy go na stronę z jednorazową ofertą za 68. 00. Oraz z upsellikiem za 267. 00. Potem znowu zostanie pewnie przekierowany na kurs AI, który już kupił.
Więc już go tam nie kierujemy. Możemy zrobić osobny link URL i dalej gdzieś linkować. Co ma się zadziać później, kiedy już ta kampania się skończyła? Możemy przede wszystkim wysłać ankietę do listy, dlaczego nie kupiłeś. Żeby mieć już jakiś feedback na później. I zastanowić się. Ja mam w ogóle gdzieś w Google Docach schemat maili, który używałem. Ja w trzecim dniu kampanii też piszę do ludzi. Hej, dlaczego ty jeszcze ode mnie nie kupiłeś? Pokażę wam może w Mayorlightie jak wygląda ta kampania. Nie będę moich prywatnych doksów wam pokazywać, ale Mayorlight Classic. Jak wygląda kampania sprzedażowa. Wam co nieco pokażę. I w tym systemie ustawiam sobie wszystkie maile.
Zobaczcie, że ta moja baza w chwili, gdy nagrywam, to szkolenie wcale nie jest jakaś spektakularna. Pewnie za rok będę miał około 12 tysięcy maili itd. Ale wejdźmy sobie w wysłane maile. I tu się zaczynała gdzieś kampania. Moment, moment. Są tu jakieś daty, 9. 05 to nie. O jest. Czyli to był mail, nie wysyłałem maila o 22 wtedy, bo to jest przedsprzedaż jeszcze tego programu. Ale tak wyglądał pierwszy mail w wersji desktopowej. Dużo informacji, ja bardzo długie te maile staram się pisać. Nie robię tych króciutkich. Zawsze staram się opowiedzieć jakąś historię, napchać jakąś wartość, ale też żeby te maile były percyfazyjne. Dostęp tylko dla pierwszych 50 firm. Następnie zamykamy to sobie.
Tu później był Live Exeasem, to poniekąd gdzieś w trakcie robiłem. Ale zacząłem pokazywać wyniki, że dzięki tym metodom, pamiętaj żeby to było już klikalne i kierowało do strony sprzedażowej. Pokazuję wyniki jakie udało się osiągnąć. Tutaj, że oszczędziłem 20 tysięcy miesięcznie dzięki tym metodom. A następnie sprawdzam co przygotowałeś i daje takie miękkie wezwanie do działania. Hej, sprawdzam co przygotowałeś, bez zobowiązań i tak dalej. I tutaj, na premierze był klik, w którym aż 124 osoby kliknęły. Później już było nieco słabiej, ale dalej klikali i kupowali. Mam do Ciebie ogromną prośbę. Zawsze stawiam też te, zobacz, emoji, czyli te kolorowe ikonki w tytułach maili. One fajne podniosą statystyki.
I tutaj zastosowałem taki zabieg, że niby pisze do mojej asystentki. Moja asystentka oczywiście wyraziła na to zgodę. Ale, że, hej tutaj, cześć Marta, mam do Ciebie ogromną prośbę. Czy możesz odezwać się do mojej listy i zapytać dlaczego nie jest jeszcze z nami na pokładzie programu? Bardzo bym był tutaj wdzięczny. I cześć, tu Marta z zespołu. Tomek prosił, żebym się do Ciebie odezwała. Tutaj też imię użytkownika unikalnie możesz wstawić, tutaj było wstawiane. I dołącz do programu. Jeżeli jednak zmienisz zdanie, możesz dołączyć do programu tutaj. I następnie już wchodzisz w maile typowo takie dopinające, ale też przedstawiające co się zawiera w pakiecie. Ja tutaj wszystkie bonusy wymieniam. Ok, Tomek, przekonałeś mnie, pozostało do 21 wolnych miejsc.
I wklejam już na tym etapie zegarek odliczający czas. A następnie już wlatują ostatnie maile, tak? Czyli ostatnie 7 wejściówek. Bak, bak, bak. Tomek wchodzę w to, przekonałeś mnie. Oczywiście tutaj szczerze pisałem o tych ilości wejściówek. Sprzedały się wszystkie. I tutaj za 231 minut strona wybuchnie, pośpiesz się. Tutaj też ludzie fajnie klikali. I ta strona już, ten mail jest już krótszy, dużo krótszy. Tutaj też emoji, jakiś z ogień i tak dalej. I za 2 godziny koniec. Ostatni bilet. Bak, króciutki mail zegarkiem. Koniec kampanii sprzedażowej. Więc wróćmy do naszych lejków. I dopiero na następnym etapie. O, ja to powiększę. Kiedy mamy już koniec okienka sprzedażowego, wszystko się zadziało. I mamy tą bazę mailingową.
To tutaj zaczynamy komunikację edukacyjną, która ma za zadanie przekierować ludzi na droższy mentoring, na indywidualną współpracę. Na przykład u mnie to jest chyba tam w tej chwili 3000 miesięcznie. Ja wam pokażę taką stronę. To jest darmowagrupa. pl, upsell3. Coś nie zadziałało. Dobra, to wejdźmy może z poziomu landingów, co? Bo coś pewnie źle wpisuje adres. A tu jest jeden mój też klient. Zobaczcie też jak wygląda strona zapisu na webinar, która ma niesamowicie dużą konwersję. Zaraz wam pokażę też schemat na landingach. Niesamowite wyniki robi ten chłopak. Zobaczcie tutaj, to jest ta strona webinar. winted. 73% konwersji, niebywałe, żeby tak konwertował landing. Prawie wszyscy, 3-4 osób się zapisuje. Teraz wejdźmy, już nie przerywajmy, wejdźmy na upsell3.
To jest mentoring indywidualny. Tutaj też jakiś zegarek. Dołącz do 3 miesięcznego programu mentoringowego 1 na 1. I tutaj mamy 2,5 tysiąca miesięcznie. Tyle i tyle oszczędzasz. To znajduje się w pakiecie też opis, pokazanie jakichś wyników, gwarancja, satysfakcję oczywiście, sekcja pytań i odpowiedzi. To jest taka dosyć już krótka strona, bo bardziej na etapie maili edukacyjnych będziemy tu ludzi przekonywać. Czyli tutaj tak naprawdę już robimy tylko edukację. I kierujmy ludzi do. . . To nie może być strona zamówienia, to musi być sales page, więc możemy przekierować ludzi. Tutaj mamy o, żebyście wiedzieli i rozróżniali to sobie. Cyk. Edytuj. Mentoring 1 do 1. Tu jak ludzie mają wydać kilka tysięcy, to chcieliby poczytać o czym to wszystko jest.
I warto bardzo jest zrobić subskrypcję, bo ja mam klientów, którzy już po 20 tysięcy zostawili u mnie na przykład na konsultacjach. Więc to jest bardzo fajny klient, żeby nie płacili z góry jakieś tam piątki, tylko wziąć ich na subskrypcję. To bardzo pomoże. I teraz taki lejek sobie ciągniemy miesiącami i tutaj już jeden mail w tygodniu wychodzi. Tutaj sobie wpiszesz. Jeden tydzień tutaj sobie wpiszesz. Drugi tydzień tutaj sobie wpiszesz. Trzeci tydzień. Czwarty tydzień. Oczywiście te maile wysyłali w dzień, a nie w nocy. Tydzień piąty. Mogę to pousuwać te końcówki. Tam wklejają różne wideo, różne statystyki. Edukuj po prostu ludzi takie czyste maile niesprzedażowe, a na końcu wezwanie do działania. Chcesz wiedzieć więcej? Zapisz się na mentoryk indywidualny.
Ja nawet sobie zrobiłem taką stopkę w Mayorlightie. Zaraz wam pokażę. Którą później w takich kolejkach mogę sobie stosować. Że jak już skończyło się okno sprzedażowe. Mayorlight Classic, bo cały czas mnie przekonują, żeby przejść do nowego Mayorlighta. A ja nie jestem jeszcze przygotowany infrastrukturalnie pod to. Campaign. Jak sobie stworzę nową kampanię i wpiszę tutaj jakiś testowy mailik. Przejdę dalej. I zobaczcie, tu mam stopkę. Na przykład wezmę Select. I mam tu wezwanie do działania porobione. Chcesz, abym poprowadził marketing twojej firmy podczas rozmowy? Sprawdzę czy jest przestrzeń. Zarezerwuj termin. I tu kieruję do kalendarza. Zobaczcie. Cyk. I tu kalendarz się odpala. Ludzie mogą sobie wybrać datę. I spotkać ze mną, pogadać o współpracy.
Bo najwięcej kasy mam z tego tytułu. Więc tutaj się ludzie mogą zapisywać. Druga opcja. Chcesz uczyć się ode mnie indywidualnie? Dołącz do mentoringu. I tutaj kieruję już na tą stronę z mentoringiem, którą wam pokazałem. Chcesz zarabiać na polecaniu moich usług? Edytuj. I to jest strona z podziękowaniem. Gdzie nagrałem taki fajny też filmik. Hej, dziękuję ci za wszystko. Bla, bla, bla. I zobaczcie. Cześć, dzień dobry. Właśnie otrzymałem powiadomienie, że oficjalnie zostaliśmy klientami, partnerami. I ten filmik też wysyłam, jeżeli ktoś zostaje moim klientem. Że może mnie polecać za 500 zł miesięcznie polecać moje usługi. To bardzo fajne też działa. Bo mogę dzięki temu tutaj zobacz. Możesz polecić moje usługi. Może napisać na WhatsAppie. Może kliknąć poleć moje usługi.
I wtedy taka prosta strona. Adres osoby polecającej. Adres e-mail osoby, którą polecamy. Numer telefonu. Czekaj. Adres e-mail osoby polecającej. Adres e-mail osoby, którą polecamy. Numer telefonu osoby, którą polecamy. Strona internetowa osoby, którą polecamy. I możesz polecić moje usługi. I dzięki temu moi drodzy. W tym lejku ten lejek się nigdy nie kończy. Bo sprzedamy coś taniej. To zaraz sprzedajemy coś drożej. Sprzedajemy coś drożej. To sprzedajemy coś jeszcze drożej. I tak można bez końca ludzi mielić. Więc najważniejsze co jest z tej lekcji, którą tutaj ci nagrywam. To jest tutaj. Słuchajcie, pozyskać adres e-mail. Bo później automatyczną komunikacją. Ty jesteś nawet przez cały rok w stanie. Docierać do ludzi z różnym przekazem. Automatycznie, kiedy ty śpisz.
Kiedy ty jesteś na spacerze. Te maile sobie wychodzą do użytkowników. I wszystko dzieje się na automacie. A pamiętaj, że te webinary też możesz zautomatyzować. Wtedy tą warstwą edukacyjną jest sam webinar na żywo. I wtedy te wszystkie rzeczy, które się dzieją na tym etapie. One już tutaj nie istnieją. Bo od razu wchodzimy na webinar na żywo. I od razu startuje okienko sprzedażowe. I możemy też używać nawet, nie występować na żywo. Tylko robić auto webinary. I dzięki temu będziesz sprzedawać kursy i e-booki. Jeżeli chcesz, abym pomógł ci zrobić to wszystko. Poumstawiać, zrobić to dla ciebie indywidualnie. Wejdź sobie na stronę darmowa-rozmowa. pl. I wypełnij ten prosty formularz. Ja do ciebie odzwonię lub moja asystentka.
I umówimy się, pogadamy. I sprawdzę czy w twoim przypadku moje metody się sprawdzą. Czy będą skuteczne. Lub zadzwon do mnie bezpośrednio. Jak nie chcesz czekać na nic. To zadzwon do mnie bezpośrednio na ten numer. 602 727 263. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję. .
Informujemy, że odwiedzając lub korzystając z naszego serwisu, wyrażasz zgodę aby nasz serwis lub serwisy naszych partnerów używały plików cookies do przechowywania informacji w celu dostarczenie lepszych, szybszych i bezpieczniejszych usług oraz w celach marketingowych.