TRANSKRYPCJA VIDEO
Dla tego filmu nie wygenerowano opisu.
Cze艣膰, witam Ci臋 serdecznie, ja nazywam si臋 Tomasz Guzik i prowadz臋 agencj臋 reklamow膮 Social Business. Zajmujemy si臋 mi臋dzy innymi tworzeniem e-commerce'贸w, tworzeniem sklep贸w internetowych oraz ich dalsz膮 promocj膮, tworzeniem kampanii reklamowych, kampanii sprzeda偶owych dla sklep贸w internetowych. W dzisiejszym odcinku opowiem Ci jak zacz膮膰 reklamowa膰 sw贸j sklep internetowy, kiedy dopiero go utworzy艂e艣 lub masz zamiar utworzy膰 taki sklep i chcesz doj艣膰 od zera do 20 tysi臋cy obrotu miesi臋cznego, czyli taki pocz膮tkowy etap rozwijania swojej marki, swojego e-commerce'u z u偶yciem internetu i social media. Pierwsze, takie najwa偶niejsze rzeczy, o kt贸rych chcia艂bym Ci powiedzie膰 to jest ukierunkowanie si臋 ju偶 od samego pocz膮tku na wydawanie bud偶etu. W zale偶no艣ci od tego jaki mamy bud偶et, musimy sobie wybra膰 konkretne kana艂y dotarcia.
Najskuteczniejszymi rzeczami, kt贸re rekomenduj臋 je偶eli postawisz sklep i okazuje si臋, 偶e tych klient贸w nie ma, nie sk艂adaj膮 zam贸wie艅, nie ma ruchu na sklepie, to jest u偶ycie system贸w reklamowych Facebook Ads i Google Ads. S膮 to dwa bardzo du偶e systemy reklamowe, kt贸re swoim zasi臋giem docieraj膮 tak naprawd臋 do ponad 90% internetu. Facebook to te偶 Instagram, Google to te偶 YouTube, Gmail. Mamy ogromn膮 ilo艣膰 wachlarz, narz臋dzi, mo偶liwo艣ci docierania do naszych potencjalnych klient贸w. Bez wzgl臋du na bran偶e ograniczaj膮 nas jedynie regulaminy poszczeg贸lnych system贸w reklamowych. Obserwuj臋, 偶e wielu przedsi臋biorc贸w inwestuje pieni膮dze w niew艂a艣ciwe 藕r贸d艂a, w niew艂a艣ciwe. . . maj膮 bardzo ma艂y bud偶et, a inwestuj膮 w z艂ej kolejno艣ci w kolejne kana艂y.
Czyli na przyk艂ad potrafi膮 wydawa膰 kilka tysi臋cy miesi臋cznie w pozycjonowanie sklepu, a na Google Ads, Facebook Ads przeznacza膰 bardzo ma艂e kwoty albo w og贸le nie przeznacza膰 tam 艣rodk贸w. Bo us艂yszeli, 偶e pozycjonowanie to jest co艣 bardzo modnego, 偶e to jest niezb臋dne dla swojego sklepu. Wydaj膮 bardzo du偶o w skali miesi膮ca, a efekty tego pozycjonowania przyjd膮 dopiero za kilka miesi臋cy. Za d艂ugie miesi膮ce to jest gra d艂ugoterminowa, wi臋c je偶eli masz bud偶et i mo偶esz sobie na to pozwoli膰 ju偶 od samego pocz膮tku, oczywi艣cie pozycjonowanie jest super, ale kiedy jeste艣 ma艂ym e-commercem, masz ograniczony bud偶et, zacznij od Facebook Ads i Google Ads, ustaw odpowiednio remarketing lub zle膰 to komu艣, takim firmom jak moja, aby te dwa systemy reklamowe si臋 wspiera艂y.
Rzecz膮 niezb臋dn膮, o kt贸rym w dalszym ci膮gu trafiaj膮 si臋 klienci, kt贸rzy nie maj膮 tego zainstalowanego. Rzecz膮 niezmiernie wa偶n膮 jest wdro偶enie analityki. Narz臋dzi do analityki jest kilka, ale g艂贸wnym narz臋dziem, kt贸re rekomenduj臋 jest Google Analytics i wdro偶enie ulepszonego modu艂u e-commerce do Google Analytics. Google Analytics jest to bezp艂atne nadrz臋dzie od firmy Google. Mo偶emy sobie fajnie wgra膰 j膮 z prostych, od HTML, wgrywamy na sw贸j sklep internetowy i mierzymy z du偶膮 precyzj膮, co dzieje si臋 na naszym sklepie, jak zachowuj膮 si臋 u偶ytkownicy, w jakie produkty, w jakie kategorie wchodz膮 najcz臋艣ciej, kt贸re produkty najcz臋艣ciej si臋 sprzedaj膮, kt贸re warianty produkt贸w, czy taki kolor sukienki, czy taki rozmiar, kt贸re kody rabatowe s膮 najskuteczniejsze.
Je偶eli mamy wdro偶on膮 analityk臋, dok艂adnie widzimy, kt贸re reklamy przynosz膮 pieni膮dze do naszego biznesu, a kt贸re s膮 kompletnie nieefektywne i warto je wy艂膮czy膰, przenie艣膰 bud偶et w inne miejsca. Bez analityki internetowej nie jeste艣my w 偶aden spos贸b w stanie skutecznie budowa膰 e-commerce'u, skalowa膰 e-commerce'u. Drugim fundamentem, kt贸ry te偶 jest niezb臋dny, niekt贸re ma艂e firmy o tym zapominaj膮, jest email marketing i budowanie baz mailingowych. Nies艂ychanie wa偶na rzecz, o ile social media tn膮 zasi臋gi, Facebook, Instagram, te zasi臋gi spadaj膮 itd. Musimy dostosowywa膰 si臋 do tego, co proponuje nam inna firma, tak jak na Allegro zmieniaj膮 si臋 cz臋sto regulaminy i zasady gry, musimy to wszystko dostosowa膰 si臋, w przypadku email marketingu my jeste艣my w艂a艣cicielami swojej bazy.
Nie b贸jmy si臋 偶adnego RODO, bo to nie jest 偶adna magia, stworzy膰 jakie艣 proste regu艂ki, wdro偶y膰 to na sw贸j sklep, skonsultowa膰 si臋 nawet z prawnikiem, kt贸ry si臋 tym zajmuje, wdro偶y膰 to na sklep, nie ba膰 si臋 偶adnego RODO, to dzia艂a, email marketing jest niesamowicie skutecznym narz臋dziem sprzeda偶owym. Budujmy od samego pocz膮tku nasze bazy mailingowe. Ok, przejdziemy sobie zaraz na ekran mojego komputera, jeszcze ci chc臋 powiedzie膰, 偶e kolejnym narz臋dziem, kt贸re bardzo rzadko obserwuj臋 w wykorzystaniu w e-commerce'ach s膮 chatboty Messengera.
Ja nagra艂em na swoim kanale taki filmik, sklep internetowy na Messengerze, Tomasz Guzik, wpisz sobie w YouTube, zobacz jak mo偶na wykorzysta膰 ten niesamowicie popularny w Polsce komunikator do sprzedawania bezpo艣rednio z Facebooka swoich produkt贸w, mo偶e to by膰 dedykowany sklep do sprzeda偶y produkt贸w, a mo偶e to by膰 wsparcie do sklepu internetowego, kt贸ry masz normalnie na swojej domenie. Na swojej domenie mog膮 te dwa kana艂y si臋 wspiera膰, kierowa膰 wzajemnie i tworzy膰 grupy remarketingowe. Przejd藕my teraz na ekran mojego komputera, poka偶臋 ci to narz臋dzie, o kt贸rym ju偶 wspomnia艂em, czyli Google Analytics. Ja tutaj si臋 zalogowa艂em, doda艂em sobie konto demo, ty te偶 je偶eli wpiszesz demo Google Analytics, mo偶esz sobie wej艣膰 w ten sam panel, w kt贸rym jestem aktualnie i sprawdzi膰 te dane.
Wejdziemy sobie teraz do zak艂adki, co艣 co si臋 najbardziej b臋dzie interesowa艂o w przypadku sklep贸w internetowych, zak艂adka konwersje. Konwersje, wejdziemy w zak艂adk臋 e-commerce i poka偶臋 ci co艣 ciekawego w zak艂adce zachowania zakupowe. Kiedy wejdziemy w zachowania zakupowe zobaczymy, 偶e ca艂y biznes e-commerce to jest tak naprawd臋 rozbicie tego sklepu na kilka kluczowych element贸w, w tym przypadku na pi臋膰 takich kolumn, pi臋膰 kolumn, kt贸re zaraz om贸wimy. Tak samo je偶eli prowadzisz biznes us艂ugowy, kt贸ry nie jest e-commerce'em, warto sobie rozbi膰 to na takie poszczeg贸lne etapy i mierzy膰 konwersje ka偶dego z tych etap贸w. Sklep internetowy mo偶emy rozbi膰 na takie etapy, gdzie mierzymy wszystkie sesje, gdzie mierzymy sesje z wy艣wietleniem produkt贸w, sesje z pe艂nym koszykiem, sesje z realizacj膮 transakcji i sesje z transakcjami.
Tutaj na g贸rze mo偶emy sobie zmieni膰 zakres dat, zmienimy sobie na, mo偶e by膰 taki i zobaczmy co tutaj si臋 dzieje. Je偶eli kluczem do pierwszych sprzeda偶y na Twoim sklepie jest wygenerowanie ruchu, oczywistym faktem jest, 偶e je偶eli nikt nie wchodzi na Tw贸j sklep internetowy, to nie b臋dzie on generowa艂 sprzeda偶y. Je偶eli statystycznie sprzeda偶 w e-commerce'ach to jest mo偶e 1-2% ca艂ego ruchu, kt贸ry wchodzi na Tw贸j sklep, 1-2% kupi co艣 na zimnym ruchu, to maj膮c te dane ju偶 w g艂owie, ju偶 maj膮c t膮 analityk臋 wdro偶on膮 wiemy ile os贸b musi wej艣膰 na Tw贸j sklep internetowy, aby dosz艂o do transakcji, aby kto艣 w艂o偶y艂 produkt do koszyka, op艂aci艂 ten koszyk i dosz艂o do zam贸wienia.
Je偶eli mamy t膮 wiedz臋, to ju偶 mo偶emy sobie czysto matematycznie obliczy膰 ile musimy wyda膰 na reklamy, 偶eby to prze艂o偶y艂o si臋 na konkretny ruch na naszym sklepie i co kt贸ra osoba musi wej艣膰 na sklep, aby dosz艂o do transakcji. I na tym przypadku mamy taki sklep, to jest konto demo Google Analytics, specjalnie chc臋 Ci to pokaza膰 na koncie demo, poniewa偶 czy te偶 mo偶esz na to konto sobie wej艣膰, maj膮c tylko Gmail'a, doda膰 sobie to konto, w ci膮gu dos艂ownie minuty mo偶esz na to konto si臋 zalogowa膰 i wej艣膰 w t膮 sam膮 zak艂adk臋, w kt贸r膮 ja wchodz臋, Ty wdru偶 sobie analityk臋 na sw贸j sklep internetowy.
I mamy tutaj tak, wybra艂em sobie zakres dat na g贸rze i mamy, wszystkie sesje, czyli 123 tysi膮ce u偶ytkownik贸w, chodzi艂o sobie po sklepie internetowym. Nast臋pnie z tych 123 tysi臋cy, 23 tysi膮ce u偶ytkownik贸w w zaokr膮gleniu, to by艂y sesje z wy艣wietleniem produkt贸w, czyli chodzili na sklep i weszli sobie w jaki艣 konkretny produkt, na przyk艂ad czerwona suki艅ka, buty, co艣 tam i przegl膮dali te produkty. Z tych 23 tysi臋cy, 4 tysi膮ce os贸b ponad, doda艂y produkt do koszyka, tak? Czyli chodzi艂y i co艣 im si臋 spodoba艂o, doda艂y do koszyka, ale to ju偶 jeszcze nie oznacza, 偶e to jest zakup, tylko po prostu dodanie do koszyka.
Z os贸b, kt贸re doda艂y do koszyka, sesje z realizacj膮 transakcji, czyli dochodz膮 do etapu p艂atno艣ci, przechodz膮 z koszyka do p艂atno艣ci i sesje z transakcjami, 135 sesji, czyli mamy biznes rozbity tak naprawd臋 na 5 etap贸w. Je偶eli sobie to u艣wiadomisz, 偶e ka偶dy ten etap b臋dzie, nie ma mo偶liwo艣ci, 偶e wszyscy kupi膮, chodz膮c po Twoim sklepie. Naszym zadaniem, celem marketingu, celem docieraniem z reklamami jest zapewnienie tutaj ruchu na tym etapie u g贸ry, czyli na samej g贸rze lejka, 偶eby u偶ytkownicy wchodzili na nasz sklep, nowi ci膮gle. Naszym zadaniem jest te偶 zebra膰, wy艣wietlaj膮c r贸偶ne pop-upy, formularze, adresy, e-mail do tych os贸b, aby m贸c p贸藕niej do nich dociera膰 z kolejnymi komunikatami i wy艣wietla膰 im reklamy remarketingowe.
Pewnie zdarzy艂o Ci si臋, 偶e wchodzisz na jaki艣 sklep, ogl膮dasz jaki艣 produkt, a p贸藕niej reklamy non stop Ci臋 艣ledz膮. Gdzie nie p贸jdziesz, jeste艣 na Facebooku, Instagramie, w Google'u, wsz臋dzie te reklamy za Tob膮 chodz膮. To s膮 w艂a艣nie reklamy remarketingowe. To jest niezb臋dne, 偶eby skalowa膰 e-commerce, 偶eby podnosi膰, 偶eby te zwrote z inwestycji by艂y dla Ciebie satysfakcjonuj膮ce, aby sklep zarabia艂. Zgodzisz si臋 ze mn膮, 偶e bardzo rzadko si臋 zdarza, 偶e wchodzisz pierwszy raz na jaki艣 sklep i od razu dokonujesz zakupu. Zazwyczaj dzieje si臋 to, musisz ten produkt zobaczy膰 kilka razy, kilka razy wej艣膰 w interakcj臋 z tym sklepem.
Mo偶e by膰 te偶 tak, 偶e przegl膮dasz swoje produkty w pracy, jeste艣 na jakiej艣 przerwie kawowej, a po kilku godzinach dopiero idziesz do domu i tam doka艅czasz zakupy, pod warunkiem, 偶e zobaczysz reklam臋, bo jak nie, to zazwyczaj zapomnisz o tych zakupach albo kupisz, bro艅 Bo偶e, jeszcze u konkurencji. Tak偶e my tego nie chcemy, chcemy tak ustawi膰 reklamy, 偶eby to by艂o z korzy艣ci膮 dla naszego biznesu i 偶eby te reklamy przypomina艂y u偶ytkownikom o doko艅czenie zakupu. Czyli celem naszych reklam jest przesuwanie tego s艂upka, kt贸ry jest po lewej stronie w kierunku prawej.
U偶ytkownicy, kt贸rzy doszli tutaj do momentu, gdzie dodali produkt do koszyka i porzucili ten koszyk, warto z powrotem wy艣wietli膰 im reklam臋 tych produkt贸w i przepcha膰 ich do nast臋pnych etap贸w, do nast臋pnych etap贸w, aby ten wykres, ten s艂upek by艂 jak najwi臋kszy, jak najwi臋cej os贸b zam贸wi艂o. Jeszcze ja Ci to poka偶臋 na wykresie Finalytics, to narz臋dzie znasz z innych moich film贸w. To jest taki, poka偶臋 Ci to w formie takiej fajnej grafiki, takiej 艣cie偶ki zakupowej klienta, jeszcze dok艂adniej jak to wygl膮da. Mamy reklam臋 w Google, mamy reklam臋 na Facebooku, kto艣 wchodzi sobie na sklep. I tu wy艣wietla mu si臋 komunikat pop-up. 5% zni偶ki na pierwsze zakupy.
Na przyk艂ad, to mo偶emy podchodzi膰 do tego w r贸偶ny, sprytny spos贸b i te maile pozyskiwa膰 na r贸偶ny spos贸b. Mo偶e to by膰 pop-up, mo偶e to by膰 jaki艣 formularz, mo偶e to by膰 podczas p艂acenia, mamy taki checkbox, wyra偶am zgody marketingowe, chc臋 otrzymywa膰 newsletter od tego sklepu internetowego. Podczas wpisywania adresu wysy艂ki zazwyczaj jest taki komunikat. Mo偶emy te偶 stworzy膰 dedykowane strony l膮dowania i tutaj ju偶 dla Ciebie niespodzianka. Przygotowa艂em bezp艂atny kurs, jak stworzy膰 takie proste strony l膮dowania i generowa膰 tam sprzeda偶, pozyskiwa膰 adresy mailowe. Wystarczy, 偶e wejdziesz na tomaszguzik. pl, 艂amany przez prezent, otrzymasz bezp艂atny kurs o warto艣ci 97 z艂, mo偶esz sobie odebra膰 i tworzy膰 takie proste strony l膮dowania i pozyskiwa膰 adresy mailowe bez 偶adnych umiej臋tno艣ci programistycznych.
Tak偶e zapraszam do skorzystania, a teraz wr贸膰my do materia艂u. Kiedy wy艣wietli si臋 taki pop-up, mo偶emy ju偶 tak naprawd臋 bez limitu, mo偶emy raz w tygodniu wysy艂a膰 maile, gdzie kierujemy na nasz sklep internetowy, na przegl膮dane produkty, na wej艣cia na sklep. Czyli tymi mailem kierujemy z powrotem u偶ytkownik贸w na nasz sklep internetowy. Nast臋pny etap. U偶ytkownicy ogl膮daj膮 jaki艣 produkt, przypominam Ci tutaj z Analytics, sesje z wy艣wietlonymi produktami i naszym celem jest, aby u偶ytkownik doda艂 produkt do koszyka. Kiedy doda艂 produkt do koszyka, ale nie zrealizowa艂 transakcji, wysy艂amy mu sekwencj臋 maili tzw. porzucony koszyki. To mo偶e by膰 mail, w kt贸rym przypominamy u偶ytkownikowi o tym, 偶e nie zrealizowa艂 p艂atno艣ci.
Czy co艣 si臋 sta艂o, bo nie doko艅czy艂e艣 upst, co艣 Ci wypad艂o z koszyka? Dok膮d zakupy? Dok膮d transakcji? W nast臋pnym mailu mo偶emy zaproponowa膰 ju偶 jak膮艣 zni偶k臋 na przyk艂ad, albo bezp艂atn膮 przesy艂k臋 do tego samego produktu, kt贸ry ogl膮da艂, czyli bardzo korzystne. Link do kontr zakupy, do kontr zakupy. Kliknij tutaj, aby zrealizowa膰 transakcje. I na przyk艂ad ju偶 dwa dni p贸藕niej, po tym porzuconym koszyku ju偶 taki ostatni komunikat. Tw贸j koszyk zaraz wyga艣nie. Zosta艂a ostatnia chwila, aby skorzysta膰 z bezp艂atnej wysy艂ki. Trzeci email i kierujemy naszym zadaniem skierowa膰, aby u偶ytkownik kupi艂. Opr贸cz tych maili, bo nie zawsze b臋dziemy mie膰 te maile, a nawet je艣li mamy, to warto si臋 wspom贸c kolejnymi kana艂ami, wy艣wietlamy reklamy na Facebooku i Google Ads.
Dawniej to si臋 nazywa艂o AdWords i mo偶emy wy艣wietla膰 reklamy remarketingowe, czyli to s膮 dok艂adnie te reklamy, 偶e 艣ledz膮 naszych, 艣ledz膮 Ci臋 po Internecie. Co艣 ogl膮da艂e艣 i ta reklama za Tob膮 chodzi przypomina si臋 i wy艣wietla Ci na tym przegl膮da produkty. Czyli tutaj mamy taki wykres. Jeszcze raz do tego wracamy. Ja wiem, 偶e to jest wiedza techniczna i mo偶e Ci si臋 wydawa膰 to na razie skomplikowane, ale musisz chocia偶 w stopniu podstawowym to rozumie膰. Nawet je偶eli zlecasz, nawet je偶eli delegujesz dzia艂ania marketingowe, musisz posiada膰 podstawow膮 wiedz臋, bo bez tego po prostu nawet nie wiesz co zlecasz.
Czy agencja, z kt贸r膮 pracujesz, robi to w spos贸b rzetelny i kt贸re reklamy tak naprawd臋 generuj膮 wynik dla Twojego biznesu, a kt贸re s膮 zb臋dnym kosztem. Poka偶臋 Ci to teraz wszystko na przyk艂adzie moich klient贸w na prawdziwych sklepach internetowych, aby jeszcze bardziej, jeszcze lepiej wej艣膰 ten temat i pokaza膰 Ci jak ten proces wygl膮da. Tutaj mamy tak膮 mark臋, kt贸r膮 rozwijamy. Ubieramy damy. pl. Mo偶emy sobie wej艣膰 w jakikolwiek produkt, na przyk艂ad w tak膮 koszulk臋. Bluza Adamska letnia, tunika zdobiona haftem i w艂a艣nie jeste艣my na etapie wy艣wietlenia produktu. Tak? I tutaj klikamy sobie dodaj produkty do koszyka. I mamy opcj臋. Kontynuuj zakupy, przejd藕 do realizacji zam贸wienia.
Czyli jak ja teraz wyjd臋, klikn臋 sobie X, to w艂a艣nie porzuci艂em koszyk. Ten produkt jest u nas w koszyku i mog臋 przej艣膰 do realizacji zam贸wienia. I to jest ju偶 kolejny etap. Mog臋 dalej kontynuowa膰 zakupy lub przej艣膰 do realizacji. I tutaj te偶 jest miejsce na newsletter, czyli tutaj ju偶 mog臋 zebra膰 maile. Przejd藕 do realizacji zam贸wienia i tutaj sobie wype艂ni膰 swoje dane oczywi艣cie i zrealizowa膰 p艂atno艣膰. Tak偶e tak to wygl膮da na prawdziwym sklepie. Mo偶e jeszcze poka偶臋 Ci na drugim sklepie naszego klienta, kt贸ry niedawno realizowali艣my wodawogrodzie. pl. I tutaj te偶 mo偶emy sobie wej艣膰 w jakikolwiek produkt. Czyli na razie jeste艣my na tym etapie tutaj. Nast臋pnie klikamy sobie dodaj do koszyka.
Op艂ac zam贸wienie lub kontynuuj zakupy. Op艂ac zam贸wienie. I mo偶emy przej艣膰 do realizacji zam贸wienia. Mo偶emy te偶 taki czat wgra膰 na sklep. Je偶eli Twoja bran偶a, Tw贸j biznes wymaga cz臋stego kontaktu z klientami, zadaj膮 Ci du偶o pyta艅. Przejd藕 do realizacji zam贸wienia. I znowu mo偶emy sobie tutaj te偶. . . Jest opcja w艂a艣nie o tym m贸wi艂em. Zapisz si臋 do newslettera. Tak偶e jest taka opcja. Wype艂nij imi臋, nazwisko, email i kontynuuj zakupy. Czyli to s膮 takie przyk艂adowe, realnie dzia艂aj膮ce sklepy internetowe. I pokaza艂em Ci proces krok po kroku, jak to wszystko przebiega i jakie elementy musisz wdro偶y膰. Opr贸cz tych maili mo偶esz korzysta膰 z chatbot贸w Messengera. Mo偶esz korzysta膰 r贸wnie偶 z influencer贸w.
Tylko nie zaczynaj tego od ty艂u. Nie id藕 w jakie艣 drogie wsp贸艂prace z influencerami, je偶eli nie masz na tym rynku do艣wiadczenia. Oczywi艣cie mo偶esz znale藕膰 po d艂ugim researchu odpowiednie osoby, kt贸re wypromuj膮 Tw贸j sklep za rozs膮dne pieni膮dze. Ale je偶eli nie masz w tym obszarze wiedzy, sugeruj臋 Ci mimo wszystko zacz膮膰 od Facebook Ads i Google Ads. S膮 to bardzo skuteczne systemy reklamowe. Mo偶esz ustawi膰 odpowiedni remarketing i przede wszystkim Google Analytics. Czyli to narz臋dzie, o kt贸rym Ci ju偶 m贸wi艂em. Ono jest bezp艂atne i pozwoli precyzyjnie mierzy膰 dzia艂ania reklamowe. Dodatkowo mo偶esz tagowa膰 swoje linki.
Je偶eli wpiszesz sobie jak tagowa膰 link UTM, b臋dziesz wtedy precyzyjnie widzie膰, kt贸re linki, kt贸re reklamy, kt贸re kampanie reklamowe przynosz膮 najwi臋ksze efekty, kt贸ry kana艂 sprzedaje najlepiej. Mo偶esz te偶 w Google Analytics prze艣ledzi膰 te ca艂e 艣cie偶ki zakupowe. Czyli jak to si臋 rozk艂ada w czasie, sk膮d klient przyszed艂, gdzie doko艅czy艂 to zam贸wienie, gdzie zrealizowa艂 to zam贸wienie. Mamy bardzo du偶膮 ilo艣膰 mo偶liwo艣ci i pami臋taj, wy艣wietlaj r贸偶nego rodzaju pop-upy, formularze, aby pozyskiwa膰 ka偶dego miesi膮ca coraz wi臋ksz膮 baz臋 mailingow膮. Je偶eli posiadamy coraz wi臋ksz膮 baz臋 mailingow膮, mo偶emy generowa膰 coraz wi臋ksz膮 sprzeda偶 z maili. Takie typowo wysy艂ki newsletterowe pod e-commerce, gdzie mamy grafiki najlepszych produkt贸w, jakie艣 super promocje. I przejd藕, kliknij Kup Teraz i przekierowuje to wszystko na sklep internetowy.
Je偶eli kto艣 porzuci te zam贸wienie, no to wracamy do reklam na Facebooku. Google Ads mo偶esz te偶 wy艣wietla膰 si臋 nawet i na YouTube, Gmail, gdzie tam chcesz tworzy膰 listy remarketingowe. Tak偶e jest ogromny zas贸b mo偶liwo艣ci, tylko musisz to wszystko skrupulatnie ze sob膮 spi膮膰, ustawi膰 ten remarketing. I przede wszystkim analityka, analityka, analityka, aby wiedzie膰 gdzie te pieni膮dze ci uciekaj膮, a kt贸re kana艂y s膮 najskuteczniejsze, aby po prostu nie przepala膰 swojego bud偶etu. Je偶eli jeden kana艂 ci super konwertuje, no to dok艂adaj nast臋pne. No to mo偶e wsp贸艂praca z influencerami. Tak偶e to jest takie podsumowanie.
Je偶eli potrzebujesz mojego wsparcia, masz do mnie jakie艣 pytania, a mo偶e jest jaka艣 przestrze艅, w kt贸rej ja mog臋 dla ciebie stworzy膰 i wypromowa膰 sklep internetowy, to zadzwo艅 do mnie na 602. 727. 263. Zobacz臋 jak mog臋 ci pom贸c. A je偶eli nie chcesz bezpo艣rednio dzwoni膰, to po prostu wype艂nij to formularz wchodz膮c na tomaszguzik. pl, 艂amany przez rozmowa. Tam jest taki pro艣ciutki formularz. Wype艂nij sobie. Ja napisz臋 ci SMSa lub maila i ustalimy godzin臋 termin rozmowy. Albo po prostu dzwo艅 bezpo艣rednio. Wszystko znajduje si臋 tutaj na wideo w opisie filmu. Tak偶e wystarczy do mnie zadzwoni膰 602. 727. 263. Zapraszam na moje kolejne materia艂y, w kt贸rych pokazuj臋 jak tworzy膰 reklam臋 na Facebooku.
Je偶eli chcesz do tego podej艣膰 indywidualnie. Mas臋 innych materia艂贸w jak tworzy膰 sklep na Messengerze. Ca艂y kana艂 jest wype艂niony wiedz膮. Jest to baza wiedzy, kt贸r膮 mo偶esz wykorzysta膰, wdro偶y膰. Nie musisz nic od razu odemnie kupowa膰. Mo偶esz si臋 pouczy膰, spr贸bowa膰 to zrobi膰 sam. A je偶eli masz jakie艣 pytanie, to po prostu do mnie zadzwoni臋. Z przyjemno艣ci膮 udziel臋 ci takich bezpo艣rednich konsultacji. Porozmawiamy. A je偶eli znajdzie si臋 jaka艣 przestrze艅 do wsp贸艂pracy, to b臋dzie mi bardzo mi艂o, je偶eli b臋dziemy mogli razem wsp贸艂pracowa膰. I przede wszystkim sprawdz臋 jaki masz produkt, jakie us艂ugi, czy jest przestrze艅. Czy jeste艣my w stanie sobie nawzajem pom贸c. Pozdrawiam Ci臋 serdecznie. Tomasz Guzik. Nie zapomnij subskrybowa膰 mojego kana艂u.
.
Informujemy, 偶e odwiedzaj膮c lub korzystaj膮c z naszego serwisu, wyra偶asz zgod臋 aby nasz serwis lub serwisy naszych partner贸w u偶ywa艂y plik贸w cookies do przechowywania informacji w celu dostarczenie lepszych, szybszych i bezpieczniejszych us艂ug oraz w celach marketingowych.