TRANSKRYPCJA VIDEO
Dla tego filmu nie wygenerowano opisu.
Cześć, dzień dobry. W tym poradniku pokażę Ci jak zintegrować fakturownię z EasyCard, aby w sposób automatyczny wystawiać faktury dla swoich klientów, którzy kupują nasze produkty i usługi. Klikamy tutaj w przycisk Zarejestruj się. Oczywiście Ty kliknij w link, który znajduje się pod tym filmikiem lub znajduje się w opisie zaraz pod tym filmikiem. Dzięki temu otrzymasz najlepsze możliwe warunki. Ja tutaj wpisuję rafałmaserak123. opadzimej. com. Wymyślę sobie jakieś hasło, może być nie wiem. . . rafał. . . dobra, klikamy Zarejestruj się. Zachować hasło, nie teraz. Pod tym adresem będzie dostępny Twój program. Ja sobie to zmienię na rafałmaserak. Od razu sobie to skopiuję. Przejdź do programu.
OK. I teraz jesteśmy już w programie. I co należy tak naprawdę zrobić, żeby połączyć automatyczne wystawianie faktur? Mamy tutaj ustawienia konta użytkownicy. Pierwsze co Ci proponuję zrobić to kliknąć tutaj Dodaj zaproś użytkownika i wkleić tutaj maila do swojego księgowego. Wpisać mu maila, przydzielić mu dostęp administrator księgowy lub tam księgowy albo administrator. Wyślij mu dostęp. Dzięki temu będzie podglądał wszystkie faktury, które są z systemu automatycznie wystawiane i będą mu te faktury spływać. Kolejna opcja, którą musimy ustawić to ustawienia konta. Tu chyba jest troszeczkę do poustawiania. Myślę, że to Ci może ustawić księgowy, ale ważne jest podać tutaj dane firmy i wypełnić wszystkie te pola.
To jest bardzo ważne, bo inaczej nie będą wystawiały się fakturki. Wszystko tutaj co jest obowiązkowe to sobie powypełniaj. Ulica, kod pocztowy, miejscowość, kraj, bank, numer konta, swift, waluta. Powypełniaj wszystko tutaj. A następnie kiedy mamy już to wszystko dograne, klikamy API, klikamy sobie Zobacz API i mamy tutaj kodzik. My ten kodzik kopiujemy, wchodzimy teraz do narzędzia EasyCard i ja już Ci pokazuję gdzie musimy to wkleić. Jesteśmy w systemie EasyCard, wchodzimy sobie w ustawienia koszyka i nie w ustawienia koszyka, w ustawienia ogólne. Tutaj wypełni sobie dane firmowe oczywiście. Jedziemy na dół i wybieramy. Wybierz dostawcę faktur i suwaczkiem przesuwamy, żeby świeciło się na zielono. Następnie stąd wybieramy fakturownia. pl.
Nazwa konta tutaj mamy, to było APIK, Rafał Maserak, a Ty sobie wkleisz swoje. Ja mam oczywiście Tomasz Guzik. Klucz API wklejasz, id działu zostawiasz, wysyłaj faktury do klienta, suwaczkiem zaznaczasz, wystawiaj faktury dla osób prywatnych, suwaczkiem zaznaczasz, klikasz zapisz i to wszystko. Księgowy ma dostęp do Twoich faktur, faktury wystawiają się automatycznie, nie musisz się o nic martwić, cała księgowość dzieje się w locie, nie musisz o to dbać, śledzić, tylko wszystko się dzieje automatycznie i Księgowy raz w miesiącu oczywiście sobie zbiera te informacje do siebie. Pamiętaj aby zarejestrować się z linku, który znajduje się pod tym filmikiem, dostaniesz lepsze warunki. Dzięki i pozdrawiam. Cześć!.
Informujemy, że odwiedzając lub korzystając z naszego serwisu, wyrażasz zgodę aby nasz serwis lub serwisy naszych partnerów używały plików cookies do przechowywania informacji w celu dostarczenie lepszych, szybszych i bezpieczniejszych usług oraz w celach marketingowych.