TRANSKRYPCJA VIDEO
Dla tego filmu nie wygenerowano opisu.
Już niedługo ten czołg będzie przyjemniejszy od legendarnego Chieftaina. Moi drodzy, witam was serdecznie i tym razem mam dla was bitwę na brytyjskim Super Conquerorze. Pojeździe, który po pierwsze od lat znajduje się w czołówce 10-tych tierów i po drugie, jako jeden z niewicznych, nigdy nie został znerfiony. Czy to oznacza, że powinniśmy się teraz o niego obawiać? Niekoniecznie, ale jedno jest pewne, jego rola po aktualizacji 1. 22 na pewno wzrośnie, a innych czołgów zmaleje także. O tym warto po prostu wiedzieć. No i tutaj będziemy oglądać z nim znakomitą bitewkę na apie Fjorde.
Losowanie, zobaczcie, trudne na same 10-tych tiery i bohater póki co kieruje się na bananę na przepychacz, no takim czołgiem jak ten trzeba tam po prostu pojechać. I kiedy będziemy tam cisnąć, pozwólcie, że troszeczkę pogadam o tym, jak dobrze będą prezentować się parametry Chiefa, a jak właśnie Super Conqueror popatrzył 1. 22. Więc zaczynając, moi drodzy, od porównania dział. Na pewno Super Conqueror będzie w tym wypadku wypadał znacznie lepiej. Będzie miał dużo wyższą uszkodzenie na minutę, lepszą cenność, krótszy czas celowania, do tego wyższą penetrację na Goldzie.
Chief Tain będzie mógł się tylko ratować wyższą penetracją na pocisku podstawowym, nieco lepszymi hajkami i wyższymi uszkodzeniami na strzał, ale mówię, w tej sytuacji na pewno dużo istotniejszy jest DPM. Także działa, ogólnie zdecydowanie na korzyść czołgu drzewkowego. Jeśli chodzi o wytrzymałość, to to jest temat dyskusyjny. Na pewno można powiedzieć, że Chief Tain będzie troszeczkę miał lepiej, no bo jednak pancerz wciąż będzie rewelacyjny. Nie ma nowego Wickspota, wciąż będzie miał tą samą twardą wieżę, ale jednak pamiętajmy o tym, że Super Con ma te 200 życia więcej, także to jest na pewno istotne.
Jeśli chodzi o obinność, ten temat troszeczkę można powiedzieć, że się może zmienić, ponieważ w tym momencie wiemy o tym, że Super Conqueror może bez problemu grać bez staby, a Chief jednak dobrze jak tą stabę ma. Oczywiście w turniejach raczej się jej nie używa, ale na randomach jeśli chcemy przyjemnie grać Chiefem, to dużo ludzi używa stabilizatora. Teraz ciężko będzie to wszystko pogodzić, szczególnie, że penetracja zmaleje, więc jeszcze ważniejsze będzie to porządne namierzanie. Wydaje mi się, że dużo graczy zrezygnuje na Chief Tain z turbosprężarki, mówię w bitwach losowych, i w efekcie te czołgi będą mogły jeździć dość porównywani. Tak mi się przynajmniej wydaje.
Oczywiście jeśli ktoś potrafi grać Chiefem bez staby, to spoko, ja jednak w randomach lubię nim grać ze stabą na turniejach i jestem w stanie sobie jeszcze jakoś tam poradzić. Wtedy są zwykle mniejsze odległości. Także tak to moi drodzy wygląda jeśli chodzi o obinność, no i jeśli chodzi o ostatnie takie już może troszeczkę mniej ważniejsze rzeczy w czołgu ciężkim, no jednak zasięg widzenia jest na korzyść dalej Chiefa i kamuflaż również będzie na korzyść czołgu specjalnego. Także można powiedzieć, że czołgi te na pewno będą mogły jeszcze bardziej ze sobą konkurować.
Ja osobiście uważam, że w randomkach, gdzie jednak chyba najważniejsza dla czołgu jest sprawa z działem, no jednak z Superkonikiem będzie robiło się lepsze wyniki. Czy nawet w takich turniejach 1x1, no ja nie wyobrażam sobie już po tym nerfie grać Chiefem w rozgrywkach tego typu, bo uwagi na ten niski DPM po prostu będzie się przegrywało z tarcia niemal zawsze. Także na pewno ten patch 1. 22 sporo namiesza. Sam jestem bardzo ciekawy jak będą wyglądały turnieje 15x15, jak będą wyglądały jakieś takie wiecie, natarcia. Wydaje mi się, że zobaczymy sporą rotację w czołgach i no po prostu będzie w końcu więcej w tym wszystkim emocji. Po narazie to sami doskonale wiecie jak to wygląda.
Jest po 10 Chiefów, po 10 e-Bolli na skład i się napierniczamy. Także tyle na ten temat i przechodzimy teraz do bitewki. Bitewki, która troszeczkę mnie zaskoczyła pod tym względem co za wyposażenie ma bohater. Zobaczcie on gra z wyposażeniem wzmocnienie Staba i dosyłać. Jednak ta Staba na Superkoniku nie jest jakoś specjalnie potrzebna. Macie i tak genialną stabilizację, no ale co kto lubi, prawda? No i bohater jedzie w tym momencie już w stronę własnej bazy, bo tam pojawiła się luka, prawda? Zobaczcie, że w sektorze F3 spokojnie można przejechać i tam jest po prostu problem, więc ratujemy tą flankę. Chcemy tutaj wspomóc naszych.
Na szczęście nie tylko my trochę bardziej myślimy, ale również STB tutaj poogarniał i próbuje nam pomóc. Czy skończymy tego 430 u? Skończyliśmy. Możemy kontynuować jazdę. Wydaje mi się, że nasze baboki mogą już mówić papa. Raczej dla nich wielkie nadzieje już nie ma zanim dojedziemy. To chwila minie. Musimy tutaj na pewno bardzo uważać na ten przejazd. Rywale tutaj mogą być wcelowani, więc fajnie, że bohater tak jedzie dołem. To jest bardzo przytomne. Muszę tutaj go pofalić za myślenie.
Teraz próbuje się tak ustawić bardziej na wieżyczkę frontem i chyba dojść do tej skały, ponieważ ta skała pozwoli mu tutaj sprawdzić czy ktoś nie podjeżdża, ale zobaczcie wszystko robi frontem tak, aby oczywiście zminimalizować ryzyko. Zawsze jest szansa większa, że coś odbijemy, czy to kadłubem, czy to frontem wieży. Jedzie nasz sojusznik w manticore, wykrył lodówkę. Ona tutaj jest do trafienia. Mierzymy niestety weszło za 0. Ale może będzie drugi strzał lepszy. Bohater mógłby użyć pocisku HESH, prawda? No on by tutaj na pewno zdał wyższe uszkodzenie, ale zobaczymy może i tak to lodówkę skończy. Dobra, udało się.
No to w sumie w tej sytuacji HESH'e nawet może dobrze, że zostały oszczędzone, bo one mogą bardziej przydać się na AMX-13 105. Wiadomo o tym, że on też ma słaby pancerz i taki pocisk z penetracją 120, bo tyle penetracji mamy na superkoniku, no to jest na pewno aż nad to w przypadku tego czołgu lekkiego. Wiemy o tym, że z lewej strony może teraz nadjechać LION, także tutaj bohater powinien moim zdaniem. . . o, czekajcie, LION jednak wraca na własną bazę. To samo robi 105, no to naprawdę zostałem teraz zaskoczony. Spodziewałem się, że rywale tutaj będą robili coś z naszym kapem, a my mamy w miarę spokój. Ok, spoko.
W ogóle wydarzyła się jedna rzecz, która mnie strasznie zaskoczyła. Otóż zobaczcie państwo, że nasz EBR się utopił. Kierowca bombowca, niestety chyba prawo jazdy w chipsach zgarnął. No i tutaj piękny wrak w wodzie, naprawdę. . . no nie wiem jak on to zrobił. W ogóle co on tu robił EBR-em? To jest też dobre pytanie. Mamy jeszcze dwóch sojuszników do pomocy, jest to Minotauro i IS-7, obaj ci gracze. Wiemy o tym, że mają tutaj jeszcze jakąś żywotność. Zobaczymy jak sobie tam poradzą w rogu mapy, a my zabezpieczamy ją właśnie od północy. Czy tędy nadjedzie 105 albo LION? Jeszcze nie wiem, zobaczymy, ale jeszcze też wiemy, że gdzieś była lodówka.
Lodówka, która dla Supercona jest przecież bardzo niebezpieczna. 105 pojawia się, ma 1012 życia, chcemy dać jej jedną pechę, niestety zablokowaliśmy się o budynek. Tutaj lekki fail bohatera. Musi bardzo uważać, bo ma długi tył, ta wieżę jest bardziej z przodu, więc ten gracz 105 jak dobrze się ustawi, może nam dać pechę i szybko się schować za budynek. To jest bardzo ważne. Ogólnie w tej sytuacji powiedziałbym, że lepiej wyglądają szanse 105. Ona może tak kontynuować jazdy. I teraz zobaczcie, lodówka przyjechała, dała nam pechę za zero. Ogromny, ogromny fart. I 105 zamiast wykorzystać to dać nam jedną pechę, drugą pechę czai się dalej za budynkiem. To jest chyba ten respekt.
Ona po prostu jest wystraszona, nie chce ryzykować, po prostu gra na czas. Ale bohater zamiast się kręcić wokół budynku jak paś mówi dobra, zrobię cokolwiek, pomogę swoim. I próbuje dać pechę w Lajona, daje tą pechę, 105 nie strzela. Mogłaby tak naprawdę nawet zebrać strzał, mogłaby i dać trzy. Teraz może coś zrobi. Oj, dobrze nie weszło, to jest dziwne. I co robi 105? Jako że widzi naszą tylko wieżę, a nie ma opuszczenia działa, nie robi nic. Naprawdę ten gość 105 to jest lekki aktor, ale nie mówisz, że opłacony. Po prostu aktor czy opłacony to trzeba byłoby sprawdzić przelewy, co nie? I jesteśmy moi drodzy sami na sześciu. No czekajcie, jeszcze ten i7 żyje.
O teraz sami na pięciu. Dobra, lekki fail, wybaczcie, sorry. Miałem problemy w podstawówce z matematyką i tutaj widzicie jak to jest. Multi nawet do sześciu nie liczy dobrze. Zamiast widzieć pięć czołgów to widzi sześć. Co mam poradzić, takie rzeczy się dzieją. Ale słuchajcie, co ważne, Polek Chieftain, więc rywale mają w sumie dużo ogryzku. Wiemy, że SET jest na oparach, Lion na oparach, 105 też na oparach. Te czołgi są dość mocno obite, a my wciąż mamy spory zapas życia. 2321. Chcemy się w miarę tutaj przygotować na to uderzenie. Chcemy chyba też zaskoczyć tą 105. Robimy taką flankę.
Czy bohater będzie jechał w kierunku własnej bazy, czy na środek? No wydaje mi się, że jechanie na środek jest bez sensu w tej sytuacji. Co byśmy mieli na tym środkiem robić, kurde? Zbierać tam grzyby. Może jakieś grzyby będą, ale wydaje mi się, że raczej nie ma to sensu. Lepiej faktycznie patrzeć w tym kierunku. Raczej rywale będą chcieli nas skapować, albo jechać przynajmniej w tym kierunku. I pojawia się Arta. Arta, na którą idealnie byłoby użyć HESHA, bo byłaby na strzał. A tak może w nas strzelić. Teraz pojawia się jeszcze S100. Bohater daje jej traka. Na szczęście S100 nie trafi. Jest jeszcze 105 rywale. Mocno, mocno w nas nacierają. Musimy tutaj się cofnąć.
Arta teraz daje o sobie znać. Trafia nas za 200. Chcemy ją skończyć, bo to jest Arta z magazynkiem, więc to jest bardzo niebezpieczne. Nie tylko z uwagi na damage, ale jeszcze ogłoszenie. I patrzymy na plecy, bo spodziewam się, że stamtąd nadjedzie francuski magazynek. Tutaj oczywiście S100 jeszcze jest w tych rejonach. Ona jest do trafienia w doną płytę. Wydaje mi się, że ta 105 kapuje bazę, bo ktoś musi kapować. Także to jest raczej dość istotne. Ona jest przed nami. Bohater mógłby wyjechać od frontu, zebrać strzał. Może też myśleć nad jakimś S8 scrapem. Oj, zobaczcie 105. Idealnie złapana. Niesamowity refleks.
Bohatera wykazał się w tej sytuacji, ale czy zdejmiemy SET na strzał? Na plecach pojawia się lion. Musimy się pośpieszyć. Niestety nie polosowało uszkodzeń w SET. No i w tej sytuacji na pewno groźniejszy jest lion, ale już kończymy tą SET. Jeszcze z tyłu dostajemy od arty. Kurka, wadna. A lion manewruje. Manewruje czy go złapiemy. Jesteśmy ogłuszeni, jedziemy wolno, ale daliśmy tą pechę. Tam było już ledwo tego liona widać, ale weszło, kurde. I została arta, na którą znów moglibyśmy użyć hesza. Wtedy ta arta byłaby na strzał. Jeśli polosuje, no powinno. Haek hasz ma 515, arta ma 510 życia, no to teoretycznie się mieści w tym przedziale, ale zobaczymy.
Bohater dalej trzyma AP cerka. Wyjeżdż daje jedną pechę. Arta trafia nas za 300. Dobrze, że nie miało AP. Bohater tak wyjechał na JOLO już, będąc bardzo pewnym siebie. No i niszczymy JOLO. Trzeba powiedzieć sobie, że to życie nam się przydało pod koniec, bo no tak naprawdę większość straciliśmy. Moi drodzy, bohater uzyskał w tej bitwie mnóstwo medali. Ma oczywiście najcenniejszy chyba z tego wszystkiego koło BAN-OFF. Do tego damage 8400, to nie jest może rekord świata na superkoniu, ale jednak ta walka, to myślenie, to było bardzo imponujące. Ten refleks to była naprawdę bitwa 10 na 10, jeśli chodzi o poziom gry, umiejętności bohatera i taką chciałem wam na tym czołgu pokazać.
Dajcie proszę znać w komentarzach, jak patrzycie na superkonquerora. Czy waszym zdaniem będzie się wyróżniał po patchu 1. 22? Czy będzie przyjemniejszy od Chiefa? Tak mówię dla mnie w bitwach losowych na pewno, no ale to nie oznacza, że ci w tym będzie słaby. Ja po prostu mówię, że jednak ten czołg już teraz w randomach jest dla mnie bardzo przyjemna. Po nerfie Chiefa po prostu będzie miał te działa przynajmniej lepsze do szybkich bitew, bo wiecie w krótkim czasie możecie zrobić więcej. To jest bardzo ważne w 2023 roku. Także tyle moi drodzy ode mnie, ja wam życzę miłego dnia, trzymajcie się, do zobaczenia, cześć!.
Informujemy, że odwiedzając lub korzystając z naszego serwisu, wyrażasz zgodę aby nasz serwis lub serwisy naszych partnerów używały plików cookies do przechowywania informacji w celu dostarczenie lepszych, szybszych i bezpieczniejszych usług oraz w celach marketingowych.