TRANSKRYPCJA VIDEO
Dla tego filmu nie wygenerowano opisu.
Dobra, cześć, witam was w kolejnym odcinku vloga. Dobrze mnie słychać. Dzisiaj chcę powiedzieć trochę o sztucznej ligencji, czyli dlaczego większość ludzi nie rozumie działania sztucznej ligencji. Uważam, że najlepsze wyniki osiąga się. Za chwilę ci to wytłumaczę, czyli naprawdę możesz zwiększyć swoje dochody, rozwinąć firmę, jeżeli zrozumiesz tą jedną ważną rzecz. Że sztuczna ligencja jest genialna, potrafi oczywiście w różnych obszarach, tak, grafiki tekstu, ale ogólnie mówimy o tym, że ktoś chciałby spowodować, że dzięki sztucznej ligencji zarobi więcej pieniędzy, czyli na przykład zacznie rozwijać firmę. I większość osób na przykład mylnie się podnieca sztuczną ligencją, bo w wielu rzeczach ona jest mega, mega, mega, czyli mocno ci pomoże, da ci niesamowitą przewagę, ale w wielu rzeczach da ci bardzo ogólne odpowiedzi.
Na przykład jeżeli napiszesz jej, wpiszesz jej takie polecenie, stwórz mi lejek sprzedażowy, na przykład w stylu Rassela Bransona, czyli te lejki zarabiają miliony, jak nie miliardy dolarów, już tak w sumie, no to ona ci da wyniki, napiszesz jej jakoś strategię, ale napisze ci bardzo ogólną, czyli raczej nie Rassela Bransona, tylko napisze ci ogólną strategię, najczęściej jak ludzie opisują lejki sprzedażowe, no i napisze, że to niby Rassel Branson. No jak się tym, i jeżeli ty się na tym nie znasz, czyli nie wiesz jak się robi pieniądze w internecie, no to to wdrożysz i zaczniesz to robić, no i nie zarobisz tych pieniędzy.
Czyli dla mnie najważniejszym wnioskiem po takim ponad roku uczenia sztucznej ligencji, my już robiliśmy aplikację w karciu o sztuczną ligencję 3 lata temu, ale to jeszcze wtedy nie działało tak jak trzeba, znaczy nie było takich fajnych efektów. Tu jest bardzo fajny widok, już lubię takie kamienniczki, to jest biało, no i zobacz. Wniosek jest taki, że jeżeli połączysz swoją wiedzę, doświadczenie lub też np. umówisz się ze mną na konsultacje i jakby moje doświadczenie 13-14 lat i co miesiąc milion złotych, czyli mój lejek sprzedażowy, i np. wykorzystasz sztuczną ligencję do tego, żeby przykładowo potrzebujesz mailingu, żeby zaprosić na webinar i wpiszesz polecenie, napisz mi mailing zapraszający na webinar w stylu Mirosława Sparka, używaj języka korzyści itd.
i trochę poprawisz i wyślesz to w swoim lejku, to to ci zarobi pieniądze, ale jakby cały ten schemat, jak zarobisz pieniądze, jak ułożyć lejek sprzedażowy, lepiej jest to jednak sobie wziąć z książek, np. analizując lejki sprzedażowe jakichś tam znanych marketingowców i uważam, że to przyniesie ci o wiele lepszy efekt. Czyli uważam, że ludzie w niektórych aspektach mega przeceniają sztuczną ligencję, a w niektórych w ogóle jej nie doceniają. No i taką główną kwestią to jest to, że musisz połączyć tą swoją wiedzę, wiedzę z kursów, z doświadczeń, czyli np. lepiej by było, żebyś przykładowo znalazł na YouTube jakiegoś marketingowca albo jakąś osobę w twojej branży, typu nie wiem, chcesz uczyć tresury psów, to wyszukaj sobie gdzieś tam w Stanach Zjednoczonych jakąś osobę, która uczy tresury, zobacz jej YouTube'a, sprawdź w opisie np.
na YouTube'ie, czy ta osoba robi coś takiego, żeby zapisać jej się na listę mailingową, zapisz się na listę mailingową, sprawdź czy robi webinar. Inny sposób, wpisywanie do Facebook Ad Library, o, o to mi chodziło, np. frazy e-book, albo free e-book, albo webinar i szukanie np. w Stanach Zjednoczonych ludzi, którzy w Stanach, w Anglii, nie wiem, ale w Stanach jest najwięcej dobrze zarabiających marketingowców, czyli takich powyżej miliona tam miesięcznie i sobie poszukaj reklam na Facebooku, ale właśnie z frazą e-book, free e-book, webinar, ja bym osobiście szukał bardziej webinarowców, bo jeżeli ktoś robi systematycznie webinary, to ja wiem, że on umie zarabiać fajnie kasę. e-booki to może być poziom 10 tysięcy dolarów np. miesięcznie, więc jest już fajnie, ale to nie jest najwyższy poziom.
Jeżeli się tego nauczysz, nie, czyli jakby przeanalizujesz, co on robi na początku, jakiego maila wysyła, co ile robi webinary, przeanalizujesz sobie te webinary, jak on robi webinary i do tego sobie będziesz się wspomagał sztuczną inteligencją, czyli np. chcesz wymyślić nazwę kursu, to poproś sztuczną inteligencję, żeby ci wymyśliła nazwę kursu. Jeżeli musisz napisać powiedzmy 20 maili ocieplające, zapraszających na webinar, no to pomagaj się tutaj sztuczną inteligencją, bo ona pisać będzie ci ok, ale jeżeli chodzi o takie wymyślanie, np. wczoraj robiliśmy takie testy typu, jestem tam psychologiem, wymyśl mi pomysły na 20 książek, a nie zostałem się bestsellerami i to było super, czyli dała super pomysły i tutaj się sprawdziła na 100% ale gdy np.
piszemy, stwórzmy strategię marketingową, no to oczywiście też trzeba się pobawić z promptami, ale bardzo często ona ci napisze taką bardzo ogólną strategię, która nie przyniesie efektów finansowych i to jest właśnie ta różnica, czyli mówiąc tak ten dzisiejszy vlog, to uważam, że trzeba to jakoś fajnie połączyć i uważam, że musi być to taka chbryda, czyli jakby twoi doświadczeń, czyli np. jeżeli ktoś jest dobrym kopajaterem i wie, jaki powinien wyglądać tekst, czyli to, co sztuczna iligencja mu wypluje, no to jest w stanie dzięki sztucznej iligencji szybciej pracować, czyli zarabiać większe pieniądze, bo wie, jaki powinien być ze swojego doświadczenia, czyli wie, co realnie sprzedaje, wie, jaki powinien być tekst, który stworzy sztucznej iligencja.
Tak samo jest, jeżeli chcesz, żeby ci sztuczna iligencja pomogła stworzyć strategię marketingową, lepiej się umówić u kogoś na konsultację, przeanalizować jego ruchy i od niego wziąć strategię, czyli co masz robić krok po kroku. Ja nie mogę ci powiem, co masz robić. Problem jest z tym, że większość ludzi zauważyłem, tego po prostu nie zrobi, albo będzie coś robił po swojemu. Oczywiście mam klientów z efektami, którzy się mnie posłuchali, zaufali i robią to, co trzeba robić i mają fajne wyniki finansowe, ale część, nawet jak zapłaci, to i tak kombinują po swojemu. Nie wiem, czemu tak się dzieje. No taka jest psychologia człowieka, czy psychika, tak to działa.
Więc sztuczna iligencja, po pierwsze eksperymenty, ale musisz jakby mieć, musisz wiedzieć, czy to, co ci wypluła jest dobre. Oczywiście podstawą w ogóle marketingu i zarabianie pieniędzy to jest to, żebyś przetestował sobie to, co na przykład stworzyła ci sztuczna iligencja. No bo wtedy możesz mieć o wiele fajniejszy wynik. Czyli czasami nawet, co ja bym ocenił, że no tu sztuczna iligencja się nie popisała, ty to wyśleś do swoich klientów i powiesz Mirku, zarobiło mi to pieniądze. Więc to nie jest tak, że ja zawsze będę miał rację. Rapier ma zawsze twoje konto w banku. I też a propos, uważam, że większość osób, bo często jest tak, że ktoś na przykład ma listę mailingową. Nie wierzył w nią, ale ją założył.
Albo ktoś już ma jakąś społeczność, ale nie korzysta, nie wysyła mailingu sprzedażowych, bo ma te opory mentalne. Uważam, że te osoby by zarobiły fajne pieniądze, gdyby zaufały sztucznej iligencji i nie myślały, tylko po prostu, oczek, okej, sztuczna iligencja tworzy pierwszego maila, czy na przykład taka kampania trzydniowa. Pierwszego dnia, że hej, mamy trzy dni wyprzedaży w sklepie internetowym, drugiego dnia coś na zasadzie zostało dwa dni i ostatniego dnia, ostatni dzień wyprzedaży. I prosisz sztuczna iligencja, żeby napisała maile na każdy z tych dni. Tam oczywiście tłumaczysz, wyprzedaż tego i tego, produkty w sklepie internetowym takim i takim, rabat ten i ten. Robimy trzy dni ten wyprzedaż, czyli tłumaczysz sztucznej iligencji, co ma napisać.
To uważam, że gdybyś nie kombinował i po prostu to wysłał, nie, nie, kurde, to nie wyjdzie, takie wiesz, mentalne zastanowienie się, to uważam, że mocno, mocno na tym skorzystasz. Czyli zarobisz dużo pieniądze, bo jakby w tego typu kampaniach i w zarabianiu w internecie to nie chodzi, jakby siłą to nie jest to, jaka jest treść tego maila, tylko siłą jest to, że w ogóle statystyka, wysyłasz te maile, bo nawet, znaczy jakbyś miał w ogóle nie wysyłać, bo o, ty i tak nie sprzeda, a wysłać nawet rzeczy napisane tak prosto, jeden do jednego przez sztuczną iligencję, to wysłanie zarobi ci pieniądze? No, logicznie nie wysłanie tego nie zarobi.
Więc ludzie, to jest taki problem ludzkości, że ludzie bardzo często zanim coś zrobią, to robią taką symulację w głowie i stwierdzają przemyślałem to, to chyba nie wyjdzie, nie? I to jest ten problem, bo jeżeli masz mental, czyli tą mapę mentalną biedną, biedaka, no czy nie obrażaj się, ale chodzi o to, że myślisz w sposób biedny, może tak.
I jeśli masz taką biedną głową, czyli to nie wyjdzie, to nie da rady i tak dalej, natomiast sprawdzić, no to jak masz uwierzyć w to, że ci to wyjdzie, jak w tobie nic nie wychodziło, nie? Czyli jeżeli masz taki mental, że w twojej rodzinie nikt nie był przedsiębiorcą, tobie nic nie wychodziło, ogólnie jesteś czarną owcą biznesu, no to jak robisz symulację w swojej głowie, to robisz symulację osoby, która nie zarabia i sprawdzasz na tej symulacji, na tej mapie czy zarobisz. No więc odpowiedz będziesz, że nie zarobisz. Gdybyś mi powiedział, hej Mirko mam taką listę, takie produkty, to ja bym powiedział, słuchaj, wyślijmy i sprawdźmy, nie? Ja zawsze wolę sprawdzić niż coś wiedzieć. To jest ta różnica.
Dobra, tutaj właśnie zauważyłem, że to są oliwki i to jest drzewo oliwne. A tam mamy wodospad, mam nadzieję, że on nie przeszkadza. No dobra, pozdrawiam Cię z Hiszpanii, taka ciekawostka, że dzisiaj jest Sylwester, tam w ogóle jakaś impreza się już kreuje. Znaczy impreza taka miejska oczywiście. I palemki, ja jestem w bluzie, a jest grudzień, czyli mamy Sylwestra. No to pozdrawiam Cię, wszystkiego najlepszego, trzymaj się, cześć. .