TRANSKRYPCJA VIDEO
Dla tego filmu nie wygenerowano opisu.
Teraz, gdy już wiemy jak stworzyć i opublikować pierwszy produkt, a także jak edytować go w późniejszym czasie, przejdźmy do procesu zakupu. Podzieliliśmy nasz panel na proces zakupu, ustawienia i akcje po zakupie. Rzeczywiście tak jak to następuje po kolei, a więc najpierw mamy takie dodatkowe ustawienia produktu, o które warto jednak zadbać. Mamy tutaj link do polityki prywatności tego produktu i do regulaminu. Jeśli mamy go dodane te linki w ustawieniach ogólnych na koncie, zostaną one tutaj automatycznie wypełnione, ale warto zadbać o to, żeby sprawdzić czy jest tutaj poprawny link do polityki i do regulaminu. Te linki zostaną podstawione tutaj, czyli w zgodach. Mamy tu regulamin dostawcy, a także polityka dostawcy i są to te dwa dokumenty, które zostaną podstawione z tych linków.
Dlaczego jest to istotne i na co w ogóle zgadza się klient kupując na EasyCard. Mamy możliwość kupienia czegoś na EasyCard tylko z akceptacją tych wszystkich regulaminów, czyli regulaminów zarówno sprzedawcy, jak i regulaminów EasyCard. Dlatego, że EasyCard również dla klientów, dla kupujących, ma swój własny regulamin, który obowiązuje w momencie zakupu i po prostu obsługuje konto takiego klienta na EasyCard, który jest automatycznie zakładany, aczkolwiek uspokujecie, ewentualnie możliwy jest tutaj zakup anonimowy, ale to przerobimy sobie w jednej z kolejnych lekcji. Natomiast takie konto jest potrzebne, między innymi na przykład do tego, że jeśli kupujesz subskrypcję, no musisz jako klient jakoś nią zarządzać, czyli musisz móc ją anulować, przedłużyć, zmienić dane karty, tym wszystkim zajmuje się EasyCard i po to potrzebne jest nam założenie konta tego klienta.
Druga fajna rzecz, która jest związana z zakładaniem konta klienta dotyczy tego, że taki klient, który już kupował kiedyś u kogoś w sieci EasyCard, teraz u ciebie kupuje jednym kliknięciem bez konieczności wypełniania żadnych danych. To jest właśnie ten case, który pokazałem wcześniej, gdzie ja mam wszystkie swoje dane już wypełnione, włącznie z danymi do faktury, którą wystawi mi automatycznie EasyCard i jedno kliknięcie w guzik płace dzieli mnie od tego, aby dokonać skutecznego zakupu produktu.
I tutaj również chcecie uspokoić, jeśli masz jakiekolwiek obawy w kontekście tego, że może nie chcesz, aby twoi klienci trafiali do tej sieci i były zapamiętywane i dane, możesz jako wariant opt out również decydować, że ok, nie chcę brać w tym udziału, nie chcę korzystać z tych kont, które już są z płatności one click przez klientów, którzy nie kupowali u mnie tylko innych sprzedawców, ale jednocześnie nie chcę też, żeby te dane były możliwe do zakupu, możliwe do użycia w przypadku innych sprzedawców, więc można zrobić z tego opt out, natomiast szczerze mówiąc jest to ogromna siła EasyCard i również wszyscy do tego bardzo pozytywnie podchodzą, więc powinniśmy dać sobie szansę w tym, żeby skorzystać z tej naszej ogromnej rosnącej sieci i ułatwić jeszcze bardziej klientom zakupy, co oczywiście przekłada się na zdecydowanie wyższe konwersje.
W kontekście tych polityk i regulaminów i zgod, które trzeba tutaj udzielić, są one oczywiście wszystkie dostępne i do przeczytania i tutaj jeśli uznamy, że chcemy też mieć konto anonimowe, po prostu pojawi się dodatkowa opcja zakupu anonimowego i tak naprawdę wtedy te regulaminy i polityki prywatności EasyCard mają mniejsze znaczenie, bo konto nie jest zakładane. Jeśli chodzi o kolejne opcje, mamy tutaj ilość dni na zwrot i jest ona pokazywana tutaj. Jest to zwrot, który klient może wykonać z poziomu panelu EasyCard, wystarczy, że przy produkcie pliknie, że chce zwrotu i my, jeśli korzystasz z naszej usługi EasyBealing, procesujemy nawet taki zwrot, wystawiamy automatycznie faktury korygujące i zajmujemy się całym tym procesem.
Jeżeli nie korzystasz z EasyBealing, czyli naszej usługi do fakturowania, przekazujemy Ci informację o tym wniosku klienta o zwrot do przeprocesowania i do wykonania koryt we własnym zakresie. Możesz oczywiście zmienić ilość dni na zwrot, na przykład do 30 i to zostanie uzygniętnione, a jeśli wpiszesz tutaj 0, wtedy ten punkt w ogóle zniknie, to znaczy, że zwrot nie będzie możliwy i w zasadzie zwrot będzie wtedy ewentualnie regulowany tym regulaminem, który tutaj podlinkujesz sobie w koszyku. Dodatkowo możesz na cały koszyk włączyć licznik promocji, który pojawi się tutaj, będzie informował o tym, że jest jakaś promocja w koszyku na tą główną cenę, w zasadzie na wszystkie produkty w koszyku i właśnie będzie można w ten sposób podwyższyć sobie trochę konwersje.
Średnio naszym zdaniem z tych danych, które mamy do tej pory na kilku tysiącach czy kilkunastu tysiącach transakcji może tą konwersję podnieść nawet około 12%. No i w końcu mamy tutaj też możliwość umieszczenia pliku do pobrania dla użytkownika, który kupi taki nasz produkt. Czyli jeśli dokonam zakupu, automatycznie zostanie ten produkt udostępniony, o tym powiem Ci w osobnej lekcji dokładnie jak to działa. Natomiast już teraz możemy tutaj umieścić pliki do 100 MB i zostaną one po prostu dostarczone po zakupie dla użytkowników. Będę to pokazywał dokładnie w osobnej lekcji. Mamy tu też treść stopki, która jest domyślnie uzupełniona informacjami o tym, że koszyk wspiera EasyCard, ale możesz oczywiście to usunąć. Możesz też zmienić to na dowolne swoje dane, które tutaj po prostu w stopce się pojawią.
Kolejno mamy treść długiego opisu. I treść długiego opisu nie pojawia się tutaj na podglądzie w koszyku. Ona pojawi się w panelu Twojego klienta. Czyli klient po zakupie otrzyma to konto na EasyCard, o ile oczywiście nie będzie to zakup anonimowy i wtedy będzie miał do dyspozycji możliwość przeglądania swoich produktów i subskrypcji. Szczegółowo to omawiam w tej lekcji poświęconej procesowi klienta, ale tutaj, jeśli wejdzie w ten produkt, pojawiają się takie rozszerzone informacje. I to jest właśnie część, która będzie w tym panelu widoczna, a którą wypełniasz tutaj w treści długiego opisu. Tu można naprawdę zrobić dosyć duży opis. Można napisać tutaj o tym, jak odebrać produkt, jak on będzie dostępny, co obejmuje itd.
I te wszystkie informacje pojawią się dla klienta w panelu EasyCard za każdym razem, gdy będzie się do niego logował. Następne w miarę oczywiste rzeczy, czyli stawka ryczałtu, stawka VAT oraz kod GTU produktów. I te rzeczy będą albo, jeśli korzystasz z usługi EasyBealing, wystawione, uwzględnione na fakturach, które wystawiamy za Ciebie. Omawiam to w osobnej lekcji. Albo będą one wysłane w ramach integracji na przykład do fakturowni i firmy, w firmy itd. I podobnie jak linki do regulaminów, te stawki możesz też ustawić sobie globalnie, czyli wejść w swoje ustawienia. I tutaj mamy nazwę firmy, NIP, nazwę ulicy itd. Te ustawienia oczywiście warto jest, trzeba nawet wypełnić.
I tutaj możesz ustawić, że na przykład korzystasz z ryczałtu, ustawić też globalną stawkę VAT, globalny kod GTU. I wtedy te faktury zostaną, jakby te ustawienia zostaną dziedziczone na każdy kolejny produkt, także nie będzie trzeba ich tutaj zmieniać. Ale jeżeli chcesz je nadpisać dla każdego z produktów, oczywiście każdy może mieć inną stawkę, nawet niż ta domyślna podana w ustawieniach i możesz to tutaj wpisać globalnie dla całego produktu. No dobra, świetnie. To można powiedzieć, że te główne ustawienia mamy zrobione, a w kolejnej lekcji pokażę ci jak działają warianty ceny. Do usłyszenia. .