TRANSKRYPCJA VIDEO
Dla tego filmu nie wygenerowano opisu.
Witaj w kolejnej lekcji, tym razem na temat strony podziękowania. Strona podziękowania to jest ta strona, którą użytkownik zobaczy zaraz po dokonaniu zakupu. To procesowanie zakupu będzie odbywało się w ten sposób, że wybiera sobie dostępną opcję płatności, na przykład Visa, czy przelewy 24, czy jedną z szybkich płatności, jak Apple Pay czy Google Pay, następnie wypełnia dane. W przypadku karty, gdy zgadza się i płaci, od razu widoczna jest dla niego strona podziękowania. W przypadku przelewów będzie przekierowany najpierw do swojego banku, gdzie będzie mógł opłacić transakcje lub pisać kod blik itd. i następnie znowu wróci do nas, do koszyka i gdzie wróci oczywiście też na stronę podziękowania. W akcjach po zakupie znajdziesz zakładkę strona podziękowania, do której możesz wejść i dostosować niektóre jej opcje.
Tak wygląda nasza strona podziękowania i wyświetlamy ją wszystkim kupującym domyślnie. Możesz oczywiście włączyć na nie jakieś różne fajne opcje, które będziemy zresztą tutaj dodawać, takie jak konfetti, ale to co jest istotne, możesz też zmodyfikować trochę jej treść. Na przykład możesz wpisać sobie tutaj jakieś dodatkowe instrukcje i zwróć proszę uwagę na to, że pojawiają się w tym miejscu i są to instrukcje, którymi zastąpimy ten standardowy tekst, że otrzymasz zaraz maila, jeśli chcesz zmienić dane zamówienia, napisz do nas na nasz adres.
I teraz uwaga, jeżeli przykładowo masz wyłączone dla danego produktu tworzenie kontu użytkowników, to znaczy umożliwiasz im zakup anonimowy, albo zdecydowałeś, że nie chcesz, żebyśmy wysyłali jakiekolwiek maile transakcyjne dla twoich użytkowników, bo to też jest możliwe, powinieneś zmodyfikować tą sekcję, czy powinnasz, dlatego że to nie jest prawda, że ktoś otrzyma email, jeśli są one wyłączone. W związku z tym możesz wpisać tutaj dodatkową treść, ale możesz też użyć tej treści, którą mamy, po prostu ją tutaj wkleić i dodatkowo coś dopisać, jak uzyskać dostęp do produktu, jak postępować dalej i te informacje mogą się oczywiście tutaj wszystkie znaleźć. Kolejna rzecz to pobież kupiony produkt, czyli przycisk, który tutaj jest. Domyślnie, jeżeli uzupełnisz stronę przekierowania, pojawi się tutaj przycisk, czyli uzupełnijmy sobie teraz to na przykład EasyCard.
pl i proszę zwrócić uwagę na to, że domyślnie będzie tutaj dodany przycisk wróć na stronę sklepu, czyli mamy możliwość przejścia na ten adres, który podasz tutaj w stronie przekierowania. Mamy też możliwość, jeżeli w danym produkcie, a w naszym produkcie tak jest, są dodane jakieś pliki, to będzie tu też przycisk, który pozwoli pobrać te pliki i ten przycisk akurat nie jest do zmiany, ale ten przycisk wróci na stronę sklepu, możemy nadpisać nie tylko jego link, ale możemy też nadpisać to, co się wyświetla, na przykład przejść do kursu. Jeżeli ktoś odbiera kurs i tutaj podlinkujemy po prostu kurs, który sobie kupił, to możemy zmienić to na odpowiednią akcję, tak żeby było to dla niego dużo bardziej intuicyjne.
Tak jak wspomniałem, pobierz kupiony produkt, jest warunkowo widoczny, jeśli dodamy plik do pobrania do jakiegokolwiek wariantu ceny, albo do całego produktu. No i jeszcze jedna rzecz, czyli czas przekierowania. Możesz go uzupełnić, jeśli chcesz, i zrobić tutaj na przykład 30. W takiej sytuacji, automatycznie po 30 sekundach, tu chyba jest jakiś błąd, ale zapewniam, że działa to ok, w każdym razie po 30 sekundach, czy po 100 sekundach, czy po jakimkolwiek czasie zadeklarowanym, automatycznie użytkownik bez klikania w cokolwiek zostanie przeniesiony na tę właśnie stronę. Możesz również użyć tutaj 0. Jeżeli użyjesz tutaj 0, to tej strony użytkownik w ogóle nie zobaczy, albo mignie ona tak szybko, że będzie praktycznie niewidoczna.
Będzie ona załadowana po to, bo na stronie podziękowania, czyli właśnie tutaj, w tym widoku strony podziękowania, również przesyłamy rozmaite parametry do analityki, więc ta strona ładuje się z załadowanymi parametrami, takimi jak zakup, cena, jak i identyfikator produktu, po to, że jeśli śledzisz analitykę w koszyku, będziesz mógł sobie te dane stąd zebrać, ale zaraz potem, a więc niewidocznie prawie, zostanie ten użytkownik przekierowany bezpośrednio na Twoją stronę i oczywiście może to być strona, którą stworzysz z jakimś zupełnie customowym podziękowaniem za zakup, czyli może to być zupełnie inna strona podziękowania, którą sobie zaprojektujesz, postawisz ją u siebie na domenie i wtedy użyjesz 0, po to, żeby użytkownik w ogóle nie widział tej naszej strony z podsumowaniem.
No i w zasadzie to wszystko, co chcę Ci powiedzieć na temat strony podziękowania na teraz, możesz łatwo przełączać się też między widokiem koszyka i widokiem tej strony w tym miejscu i edytować jej ustawienia. Dzięki za uwagę, do usłyszenia w kolejnych lekcjach. .