TRANSKRYPCJA VIDEO
W filmie przedstawiono proces tworzenia atrakcyjnej wizualnie oferty dla salonu kosmetycznego i szkoły językowej przy użyciu sztucznej inteligencji. Pokazano kroki od analizy SWOT, przez modele 7PS i STP, aż do generowania oferty w narzędziu Gamba. Omówiono także narzędzie chat GPT do tworzenia strategii marketingowej. Wskazano na możliwość personalizacji oferty i jej wysyłki klientom. Podkreślono elastyczność edytowania oferty oraz eksport do formatu PDF. Zaproponowano kurs AI dla biznesu jako dodatkowe źródło wiedzy.
Cześć, w tym wideo na przykładzie salonu kosmetycznego oraz szkoły językowej pokażę Ci jak stworzyć przy pomocy sztucznej inteligencji w zaledwie 5 minut atrakcyjną wizualnie ofertę, dzięki której możesz właśnie pozyskać tego typu klientów na swoje usługi. Więc jeśli na przykład tworzysz strony internetowe, świadczysz usługi marketingu internetowego, pozycjonujesz wizytówki Google Moja Firma, pozycjonujesz strony internetowe dla firm. Zajmujesz się social mediami Twoich klientów, ale masz problem z pozyskiwaniem klientów? To pokażę Ci jak stworzyć taką właśnie atrakcyjną, ale przede wszystkim spersonalizowaną pod Twojego potencjalnego klienta ofertę. Ofertę, którą możesz wysłać mu albo na adres mailowy, bądź też wydrukować i osobiście mu wręczyć. Tak jak powiedziałem, jest to bardzo spersonalizowana oferta. Musisz znać podstawowe informacje o firmie. do której chcesz złożyć taką ofertę.
Zrobimy to, tak jak mówiłem, na przykładzie salonu kosmetycznego oraz szkoły językowej i zrobimy właśnie sobie taką strategię marketingową w oparciu o trzy popularne modele marketingowe, czyli SWOT, 7PS oraz STP. I sztuczna inteligencja krok po kroku rozpisze nam, co Ty możesz poprawić, możesz zmienić w firmie, w której chcesz złożyć właśnie taką ofertę. krok po kroku oraz tak jak widzisz na ekranie Twojego monitora, ułoży to w atrakcyjny, wizualny sposób. Wszystko, co tu zostało stworzone, grafiki, infografiki, nagłówki, teksty, zostało stworzone dosłownie w 5 minut i za darmo. I aby stworzyć taką perswazyjną ofertę dla Twojego klienta, która ma go przekonać do skorzystania właśnie z Twoich usług, skorzystamy sobie z dwóch narzędzi AI. Pierwsze narzędzie to oczywiście chat GPT. Ja na dzień dzisiejszy korzystam z modelu 4.
0 i mamy tutaj właśnie taki oto prąd, który znajdziesz oczywiście w opisie tego filmu. Skopiuj go, dostosowując pod działalność Twojego klienta, dla którego przygotowujesz właśnie taką ofertę. Więc na początku chcę, aby właśnie chat GPT wcielił się w stratega marketingu, ale nie byle jakiego, aby był mistrzem strategii marketingu. Bardzo ważny slogan ten mistrz. aby troszkę siąść na ambicje chatowi GPT, aby zachowywał się jak mistrz. To też w dalszej części konwersacji pokażę Ci, o czym dokładnie mówię. I teraz tak, prosimy go, aby stworzył nam strategię marketingową dla mojej firmy. Oczywiście chodzi o firmę klienta, dla którego będziemy chcieli przygotować w PDF-ie taką ofertę, ale oczywiście jeśli jesteś właścicielem firmy i chcesz sobie przygotować taką właśnie strategię marketingową, według tych modeli, o których tutaj za chwilę sobie powiem.
Tobie powiem, no to oczywiście możesz tutaj podstawić swoje dane. Ja tutaj na potrzeby tego wideo robię strategię marketingową dla szkoły językowej w małym, dwudziestotysięcznym mieście i opisuję działalność tej mojej firmy, czyli co to jest, czyli szkoła językowa, gdzie działa, czyli w małym mieście i jaka jest grupa odbiorców, kim są Twoi potencjalni klienci, czyli klienci Twojego, Twojego klienta, dla którego przygotowujesz tę ofertę, tak? Więc jeśli. . . Tutaj ja przygotowuję ofertę dla szkoły językowej, no to klientami mojej szkoły językowej są licealiści, dorośli, którzy chcą się nauczyć języka obcego, osoby, które gdzieś tam chcą jakiś certyfikat zdobyć. Piszę, co jest w mojej ofercie, czyli w tym wypadku piszę, jakie to są języki i jaki jest przede wszystkim cel tej strategii. I tutaj oczywiście celem nadrzędnym jest przyciągnięcie nowych klientów. I dalej jest dalsza część promptu.
I co tutaj należy jeszcze oczywiście zwrócić uwagę, to aby. . . Chat GPT przygotował nam ofertę w trzech modelach marketingowych, w takich popularnych, czyli najpierw analiza SWOT, później model 7PS, będziemy o tym sobie mówić, i dalej właśnie strategia według modelu STP. Są to takie trzy popularne strategie marketingowe, więc możesz być mistrzem Chata GPT, ale jeśli nie masz pojęcia o marketingu, nie wiesz właśnie o istnieniu chociażby takich strategii, no to właśnie na nich ci ta wiedza z Chata GPT. I tak. . . Więc warto tutaj te podstawy znać, a o tym wszystkim też uczę w moim kursie AI dla biznesu, gdzie tego typu promptów jest masa, które możesz wykorzystać zarówno w Twojej firmie, co pozwoli Ci Twoją firmę skalować, daje jej dynamiczny wzrost lub też zarabiać na tym chociażby właśnie poprzez sprzedaż Twoich produktów, Twoich usług.
I zobacz, mamy tutaj na początku analizę SWOT, czyli mamy właśnie tutaj. . . Silne strony, słabe strony, zagrożenia oraz szanse. Na tym polega analiza SWOT. Widzimy właśnie dokładnie, rozpisane mamy te cztery elementy. Przechodzimy dalej. Chat GPT pyta nam, co myślimy o tej analizie SWOT i jeśli jesteśmy gotowi, to może nam opisać właśnie strategię marketingową według tego modelu 7PS Marketing Mix. I ja poprosiłem właśnie o to chat GPT, tak, żeby przeszedł właśnie do tej strategii marketingowej, ale żeby pamiętał, że jest mistrzem strategii marketingowej, więc pomysły, które pisze, mają być na poziomie mistrzowskim. Po raz kolejny uświadamiam na chat GPT, kim on jest i żeby się trzymał, żeby nigdzie tam nie odjeżdżał, że jak jest tym mistrzem, to ma na tym poziomie pisać mistrzowskie strategie.
I strategia 7PS to jest generalnie akronim od siedmiu takich słów z angielskiego, które wszystkie zaczynają się na literę P, czyli product. price, place, promotion, people, process i physical evidence. I tutaj już są bardzo konkretne strategie, bo na przykład jeśli chodzi o product, czyli produkt, mamy od razu informację, czym taka nasza szkoła może się wyróżnić. I widzimy konkretne rzeczy, które chat, GPT, sztuczna inteligencja daje nam na tacy, w jaki sposób ta firma naszego klienta może się wyróżnić. Dalej mamy na przykład ceny. Mamy konkretnie ceny, mamy podział na jakieś tam pakiety standardowe, intensywne, VIP, płatności ratalne, czyli wszystko krok po kroku, co taki klient może wdrożyć, co my możemy oczywiście wdrożyć za niego. Miejsce, tak? Mamy teraz tak, jak zwiększyć dostępność szkoły i widzimy, Google moja firma, nowoczesna strona internetowa, tak? Social media.
I tutaj właśnie widzimy, co proponuje nam sztuczna inteligencja dla takiej szkoły językowej, tak? Podobnie tutaj mamy promotion. Więc jest to bardzo fajnie tutaj rozbite. I na koniec oczywiście ChargyPT pyta nas, czy może przejść do kolejnego modelu marketingowego, czyli STP, segmentacja, targetowanie, pozycjonowanie. I też tutaj mamy właśnie zrobione bardzo ładnie to rozbite, segmentacja grupy odbiorców naszego potencjalnego klienta, czyli tutaj mamy małe dzieci, licealiści, dorośli, osoby przygotowujące się do różnych egzaminów, targetowanie, więc widzimy co i gdzie mamy tutaj promować do naszego klienta. co możemy dla niego zrobić. I tutaj na końcu jest bardzo ważna rzecz, czyli USP, czyli unikalna propozycja sprzedaży. Pozycjonowanie, w jaki sposób możemy pozycjonować naszą markę.
I tutaj widzimy, chat GPT zaproponował nam główne takie wyróżniki, przez które możemy budować przekaz, co możemy robić, aby wyróżnić się na tle innych szkół językowych tutaj w naszym mieście. Więc to jest konkret. I teraz tak, mamy, zobacz, mamy konkretną rzecz i teraz wystarczy, że to skopiujemy i utworzymy z tego ofertę. I aby utworzyć z tego atrakcyjną wizualnie ofertę, skorzystamy sobie z narzędzia kolejnego AI. Jest to narzędzie Gamba. Gamba, nagrałem na temat Gamy też lekcję w moim kursie, pokażę Ci tutaj kawałek jej możliwości. Możemy tutaj właśnie zalogować się do tego narzędzia. Ono ma swoją wersję. darmową, bardzo zresztą dobrą. O ile pamiętam w wersji darmowej można chyba stworzyć 10 takich slajdów. Tutaj są właśnie przykładowe stworzone przeze mnie właśnie prezentacje.
Bo to jest narzędzie, które tworzy właśnie prezentacje, ale my to właśnie wykorzystamy do stworzenia oferty. I zobacz, mamy tutaj coś takiego jak utwórz nowy. Klikamy sobie tę właśnie opcję i tutaj możemy albo wygenerować przy pomocy sztucznej inteligencji właśnie taką ofertę, ale my chcemy być . . . ultra mocno sfokusowani na tę właśnie firmę i wklejamy, proszę tutaj wkleić tekst. I to, co wygenerowała nam sztuczna inteligencja, to wszystko sobie tutaj wklejamy. Wklejamy może od początku, bez tego, co ja pisałem. I tutaj piszemy, przekopiujemy sobie to wszystko. Tutaj właśnie do narzędzia gamma. I tutaj tylko na górze, to wszystko sobie tu już pokopiowałem. I na samej górze tylko napiszę stwórz ofertę dla firmy średnik szkoły językowej. Piszemy nazwę, wymyślimy sobie. Niech będzie na przykład Teddy School.
I niżej mamy ma to być oferta na wdrożenie strategii marketingowej. Poniżej strategia marketingowa dla tej firmy według modeli SWOT, 7PS oraz STP. I tutaj wybierzemy sobie jedynie układ. Niech będzie tradycyjny. I klikamy proszę kontynuować. Tutaj wybierzemy 8 właśnie stron, aby to miało. I tutaj mamy treść tekstu. Zostawmy tak jak jest, kondensacja obrazy AI. Również chcemy, aby to zostało tutaj wygenerowane, aby to było atrakcyjne wizualnie. Format, tak jak mówiłem, tradycyjny, bądź też może być dokumentowy. Ja ustawię na razie prezentację i klikam proszę kontynuować. Tutaj możemy sobie wybrać jeden z takich szablonów wizualnych. Później te szablony też można zmienić, także to tutaj nie są jakieś decyzje, które zostaną podjęte raz na zawsze. No i ja wybiorę powiedzmy ten niech będzie. I klikamy generować.
Zanim Gamma AI stworzy nam tą strategię w formacie. . . PDF. Zapraszam Ciebie na moją stronę e-akademia. online, gdzie możesz kupić właśnie mój kurs AI dla biznesu. Kurs, który odzyska dla Ciebie nawet 3 godziny dziennie. Kurs, który jest bestsellerem i może Tobie właśnie odzyskać nawet do 3 godzin dziennie, a wystarczy zaledwie 15 minut, aby wdrażać wiedzę, która w nim jest w życie. Jak widzisz, tutaj w tym momencie są właśnie tworzone już strony dla naszej oferty. Wybrałem taki odcień ciemny. I zobacz, już tutaj widać po pierwszym planie, że mamy strategię marketingowa dla Teddy School. I spójrz, mamy tutaj właśnie zrobioną analizę SWOT w sposób bardzo przyjemny wizualnie. Mamy model 7PS, mamy tutaj właśnie model STP segmentacja. To wszystko też możemy sobie za chwilę edytować.
Mówimy też tutaj o pozycjonowaniu według właśnie modelu STP, dzięki czemu możemy dać wyróżniki dla tej firmy, której chcemy przedstawić taką właśnie ofertę. Mamy kluczowe działania marketingowe, gdzie mamy to wszystko ładnie rozbite i to zostało zrobione, jak widzisz, w kilka dosłownie chwil. To oczywiście jest w 100% edytowalne, no bo na przykład tutaj ta grafika nam nie pasuje za bardzo, bo jest nijak to rozciągnięta. To możemy sobie tutaj zmienić. Tutaj mamy proszę edytować obraz. Możemy go sobie tutaj usunąć. Ja poprosiłem o jakieś tam dzieci w szkole, możemy sobie właśnie wstawić taką grafikę i już mamy tą właśnie grafikę wstawioną, tak? Też możemy oczywiście wstawiać własne grafiki, to wszystko jest edytowalne, zobacz, tutaj wystarczy kliknąć i już możemy sobie to edytować.
Także oczywiście jest to jeszcze do przejrzenia, ale szczegółową tutaj oczywiście strategię mamy tutaj w czacie GPT i gdy chcemy coś sobie podmienić, to wystarczy dany fragment po prostu kopiujemy i tutaj możemy sobie wkleić, tak? To jest oczywiście też. . . w 100% elastyczne. Tutaj mamy temat, czyli tutaj w tym wypadku szablon. Możemy sobie zmienić na przykład na szablon jakiś jasny. Nie ma z tym problemu. I teraz, gdy mamy już taką właśnie oto strategię pod daną firmę ułożoną, możemy tutaj sobie właśnie kliknąć te trzy poziome kropeczki i klikamy eksport. I mamy coś takiego jak eksport właśnie do PDF i za chwilę ten PDF będzie już na naszym dysku. I po chwili zobacz, strategia marketingowa dla Teddy School. I to oczywiście możemy wydrukować, zanieść do klienta albo przede wszystkim wysłać mu mailem.
Linki do Gama. ai, mój link afiliacyjny oraz dokładny prompt do czatu GPT, którego tutaj użyłem, tak jak mówiłem, znajdziesz w opisie tego filmu. A jeśli chcesz więcej wiedzy dotyczącej AI, oczywiście zapraszam Ciebie na moją stronę e-akademia. online, gdzie możesz właśnie kupić mój kurs AI dla biznesu, czyli bestseller, kurs, który odzyska dla Ciebie nawet 3 godziny dziennie. Link do kursu oczywiście w opisie tego filmu. Daj znać w komentarzu, czy chcesz więcej tego typu treści na temat różnych narzędzi AI, które właśnie optymalizują Twój czas i Twoje życie. Do następnego wideo. Trzymaj się. Cześć. .
Informujemy, że odwiedzając lub korzystając z naszego serwisu, wyrażasz zgodę aby nasz serwis lub serwisy naszych partnerów używały plików cookies do przechowywania informacji w celu dostarczenie lepszych, szybszych i bezpieczniejszych usług oraz w celach marketingowych.