TRANSKRYPCJA VIDEO
Dla tego filmu nie wygenerowano opisu.
Więc. W knowledgeable learning. Aaa Wnaimane , vidéo o programires histoire harassment bo jednak są kom cocole i sam fuckin bar K윌 singers jak utworzyć kampanię w Google Ads. Dzisiaj troszeczkę zmienimy środowisko reklamowe, przeniesiemy się na Facebooka i na nim pokażę Wam jak utworzyć w bardzo prosty sposób kampanię remarketingu dynamicznego. Kampanię utworzymy dla sklepu www. leopards. pl wcześniej również kampania Google Ads była także w dzieliscie ustawiana właśnie dla tego sklepu. Przejdźmy teraz może troszeczkę powiem jakie są założenia. Założeniami jest utworzenie katalogu w głównym należę firmy, pobranie adresu pliku produktowego z Merchant Center, wgranie pliku produktowego do katalogu, utworzenie zestawu produktów oraz połączenie katalogu z pikselem. Później, kiedy już będziemy mieli gotowy katalog pokażę Wam jak utworzyć od zera kampanię już gotową z remarketingiem dynamicznym. W momencie kiedy przystępowaliśmy do pracy klient już miał założonego menadżera firmy na Facebooku.
Nasz profil jego strony czyli tak zwany fanpage został przyniesiony do menadżera firmy. Utworzyliśmy również menadżerze firmy konto reklamowe. Została zweryfikowana już domena menadżerzy firmy. Został utworzony piksel, wdrożony został na stronę sklepu oraz zostały pomerowane główne zdarzenia, wyświetlenie zawartości, dodanie do koszyka i zakup. Te trzy zdarzenia są bardzo ważne, ponieważ bez tych zdarzeń niemożliwe by było uruchomienie remarketingu dynamicznego. Po prostu on by nie działał. Facebook wymaga tych trzech zdarzeń do opomiarowania. Połączyliśmy naszego piksela z kątem reklamowym oraz skonfigurowane zostały zdarzenia webowe, czyli nadane zostały parodytety. To wszystko zostało już stworzone i od tego w tym momencie zaczynamy tworzenie kampanii remarketingu dynamicznego. Ten stan potraktujemy jako wyjście do utworzenia kampanii remarketingu dynamicznego na Facebooku. Aby utworzyć taką kampanię z remarketingiem dynamicznym, musimy najpierw stworzyć katalog. Tutaj widzicie widok konta reklamowego na Facebooku w menadżerze reklam.
Następnie, żeby utworzyć katalog, przechodzimy musimy wejść w ustawienia firmowe i następnie tutaj już jesteście, w tym momencie jesteśmy w menadżerze firmy i następnie wchodzimy w źródło danych katalogi, a następnie klikamy dodaj i możemy, mamy dwie opcje możemy poprosić o dostęp do katalogu jeżeli już wcześniej ktoś dla nas taki katalog stworzył, ale także możemy utworzyć nowy katalog. Klikamy utwórz nowy katalog. Nazywamy katalog, jego nazwę produkty Weopard następnie klikamy utwórz katalog. Od razu Facebook nam wyświetla osoby, którym możemy nadać dostęp do naszego katalogu więc ja tutaj sobie nadam dostęp i także dodam innym osobom, wszystkim którzy tutaj są podpięci do konta. Następnie musimy połączyć nasz katalog z pikselem Facebooka. Jest to bardzo ważne, ponieważ w przypadku remarketingu dynamicznego szczególnie. I tutaj ten piksel konta to jest hurtownia Leopard. Tutaj zaznaczamy i klikamy zapisz. Już wyświetla się komunikat, że utworzono nasz katalog.
Klikamy OK I tutaj już widzimy pojawił się nasz katalog Pojawił się osoby, które mają do tego katalogu dostęp żeby przejść do katalogu klikamy otwórz managerze sprzedaży. W tym momencie się zatrzymam. W kolejnym nagraniu pokażę Ci jak pobrać plik produktowy z konta Merchant Center oraz wgrać go tutaj do katalogu. W tym nagraniu pokażę Ci jak połączyć plik, który pobierzemy z Google Merchant Center z naszym katalogiem na Facebooku. Aby wygrać taki plik produktowy do naszego katalogu musimy wejść w źródło danych w kształcie w kształcie w kształcie w kształcie w kształcie w kształcie Tutaj masz kilka opcji które możesz zastosować przy wgrywaniu pliku produktowego. Pierwsza to jest opcja ręczna W przypadku kiedy masz bardzo mało produktów to możesz takiej opcji użyć. Następnie masz zestawienie danych. Ta opcja jest częściej używana i właśnie tę opcję dzisiaj pokażę jak ją używać.
Kolejna opcja to platforma partnerska ale tutaj wymagane są konkretne platformy. Jeżeli nie należy do tych platform to niestety nie będziesz mógł użyć tej opcji. Jeszcze jest ostatnia opcja poprzez piksela. Ta opcja też wymaga niestety ingerencji w stronę ponieważ wcześniej musiałbyś nadać na każdej karcie produktu mikroznaczniki. To są takie znaczniki które opisują cenę opisują tytuł więc to też także wymaga wcześniejszej twojej ingerencji. Najłatwiejszym sposobem jest sposób zestawienie danych. Klikamy w zestawienie danych klikamy przycisk dalej. Następnie na tym widoku Facebook nas pyta czy chcemy przesłać arkusz kalkulacyjny lub plik. Tutaj może wybrać że nie potrzebuje szablonu ale my już mamy gotowy plik więc wybieramy tak i klikamy dalej. Musisz wiedzieć że w katalogu Facebooka możemy wykorzystać taki sam plik który wcześniej wykorzystywaliśmy w Merchant Center do uruchomienia kampanii produktowej w Google Ads.
Teraz musimy pobrać nasz plik z konta Merchant Center wchodzimy na konto Merchant Center tutaj widzisz widok z konto Merchant Center żeby pobrać taki plik produktowy wchodzimy w produkty następnie pliki danych następnie wchodzimy w plik danych który wcześniej był już dodany do konta i tutaj mamy opcję ustawienia wchodzimy w ustawienia i następnie tutaj na dole mamy harmonogram pobierania rozwijamy i tutaj mamy URL pliku produktowego zaznaczamy robimy ctrl c i następnie przechodzimy do naszego katalogu klikamy w opcję użyj adresu URL no i kopiujemy nasz link do pliku produktowego teraz musimy wybrać jak często zestawienie danych ma być aktualizowane jak widziałeś wcześniej ja wchodziliśmy w Google Merchant Center tutaj było ustawiona opcja codziennie my ustawimy także tutaj opcję codziennie i to też zalecam żeby taką opcję ustawiać chodzi tu o to że przynajmniej raz dziennie twój plik produktowy będzie aktualizowany czyli raz dziennie będą pobierane ze strony aktualne informacje o cenie o nazwie produktu czyli jeżeli zrobisz jakąś zmianę to na drugi dzień jeszcze tego samego dnia zostanie to zaktualizowane w twoim pliku produktowym chodzi o to żeby po prostu były jak najświeższe informacje o twoich produktach w reklamie i tutaj możemy ustawić godzinę kiedy będzie się aktualizował nasz plik produktowy ja tutaj zostawię tą ósmą 13 i kliknę dalej tutaj i naprawdę godzina nie ma znaczenia chyba że zmiany robisz np.
o ósmej rano wtedy warto zawsze ustawić tą późniejszą godzinę żeby facebook mógł sobie pobrać na świecie dane o twoich zmianach na stronie i klikamy dalej no i tutaj wszystko mamy podsumowanie mamy nazwę mamy plik który użyliśmy mamy harmonogram czyli że będzie to pobierane codziennie no i mamy walutę tutaj zmieniamy chyba że twoje ceny są w dolarach jeżeli nie zmieniamy na złotówki oczywiście zgodnie z tym jakie waluta obowiązuje w twoim sklepie no i zapisz zestawienie i prześlij teraz w tym momencie widzisz jak facebook pobiera sobie produkty czyli z tego naszego pliku produktowego w tym momencie facebook pobiera sobie produkty do katalogu zwykle trwa to chwilę to w zależności od tego ile produktów jest w naszym pliku produktowym jeżeli jest mało to ten proces trwa szybko jeżeli jest ich dużo to niestety ten proces się wydłuża ponieważ więcej produktów facebook musi pobrać jeżeli twój plik produktowy zawiera nawet 10 tysięcy produktów musisz się liczyć z tym że ten czas przetwarzania może potrwać nawet do 10 minut nasz plik produktowy już się przetworzył w sklepie Leopard było około 1600 produktów trwało to około minuty tutaj widzisz że 1566 produktów zostało zaakceptowanych a 28 produktów zostało odrzuconych możesz sobie nawet zobaczyć raport dlaczego te produkty zostały odrzucone no i tutaj widzimy że główną przyczyną odrzucenia tych produktów było tak brak opisu niektóre produkty nie miały opisu bo też tutaj brak marki czy brak gtinu także tutaj nie mamy w jednym produkcie ureelu zdjęcia to wszystko będzie powodować że facebook będzie odrzucał nasze produkty i rozwiązaniem na to jest żeby po prostu w tych produktach które facebook nam wyrzucił uzupełnić ten brakujący opis czy uzupełnić tę markę czy też dodać ureel czy też dodać zdjęcie tak naprawdę bo przypuszczam że to jest powód dlaczego brak jest do tego dźwięku do zdjęcia a następnie kiedy już to wszystko poprawimy po prostu znów przetworzyć, pobrać nasz plik produktowy i te błędy powinny zniknąć w tym wypadku za poczep szkolenia nie będziemy nic zmieniać zostawimy te dane takie jakie są teraz pokażę ci gdzie znajdują się nasze produkty klikamy w przedmioty w tym miejscu widzimy produkty które facebook grał do naszego katalogu możemy przejść na zakładkę zestawy w tym miejscu możemy stworzyć nasze kategorie produktów na facebooku nazywa się to zestawę czyli na przykład możemy sobie stworzyć zestaw z kosmetykami albo zestaw z sukienkami czyli tutaj widzisz że mamy wszystkie produkty i te produkty po prostu możemy sobie posegregować w różne kategorie tak jak tak naprawdę chcemy miało by to zastosowanie wtedy kiedy robilibyśmy kampanię na konkretne produkty na przykład chcielibyśmy zrobić kampanię na kosmetyki my chcemy zrobić kampanię remarketingu dynamicznego więc będziemy używać wszystkich produktów więc na potrzeby tego szkolenia nie będziemy tworzyć tutaj zestawów z produktami w tym nagraniu to już wszystko w następnym nagraniu pokażę ci jak na podstawie katalogu który obecnie stworzyliśmy zbudować kampanię remarketingu dynamicznego na facebooku witam w tym nagraniu pokażę ci jak na podstawie katalogu którego stworzyliśmy wcześniej utworzyć kampanię z remarketingem dynamicznym na facebooku przechodzimy do naszego menadżera reklam gdzie będziemy tworzyć taką kampanię klikamy tutaj trzy kreseczki następnie menadżer reklam i jesteśmy w menadżerze reklam aby utworzyć taką kampanię klikamy przycisk utwórz żeby utworzyć kampanię z remarketingem dynamicznym musimy wybrać cel sprzedaż ten cel pomoże w wyoptimalizowaniu kampanii pod zakup w witrynie wybieramy sprzedaż klikamy kontynuuj następnie możemy zostawić opcje gdzie facebook automatycznie nam zrobi i doradzi jak mamy taką kampanię utworzyć ja jednak wybiorę opcje ręczne utworzenie kampanii z celem sprzedaż i to żeby pokazać ci co należy ustawić więc wybieramy ręczne utworzenie kampanii z celem sprzedaż i klikamy kontynuuj następnie musimy na poziomie kampanii jak widzisz kampania składa się z trzech struktur pierwsza to jest poziom kampanii następnie przejdziemy na poziom zestaw reklam a na końcu przejdziemy na poziom reklamy na poziomie kampanii musimy nazwać kampanię nazwijmy ją remarketing dynamiczny następnie zacznijmy od wyłączenia opcji katalogu jeżeli nie włączymy tej opcji to nie będziemy mogli to poprowadzić w takiej kampanii z remarketing dynamicznym ponieważ remarketing dynamiczny opieranie dane z naszego katalogu więc włączamy katalog następnie po zaznaczeniu opcji katalogu od razu facebooku wyświetla nam bardzo ważny komunikat że nasz katalog nie jest połączony z pikselem w którym zdarzenia mają nadane priorytety jest to bardzo ważne w przypadku użytkowników którzy używają iPhone'ów i tutaj chodzi o system iOS 14.
5 w oddzielnym nagraniu pokaże Ci jak nadać takie priorytety zdarzeniu następnie mamy budżet kampanii ta opcja powoduje, że możemy nadać jeden budżet na całą kampanię jeżeli ta opcja nie będzie włączona wówczas możemy każdemu zestawowi reklam przypisać oddzielny budżet my akurat będziemy uruchamiać kampanię remarketingu dynamicznego w związku z czym możemy nadać jeden budżet ponieważ będzie to tylko i wyłącznie jeden zestaw reklam więc klikamy tą opcję i nadajemy budżet kampanii jest do wyboru, albo to będzie budżet dzienny albo to będzie budżet całkowity tutaj wybieramy budżet całkowity polega na tym że możemy wybrać okres jednego miesiąca i ustawić całkowity budżet na ten okres powiedzmy 1000 zł w przypadku budżetu dziennego to ustalamy, że chcemy żeby dziennie Facebook Max wydał nam np.
30 zł my ustalamy budżet dzienny i ustawiamy tutaj wpisze 30 zł tutaj mamy opcję strategii składania ofert w kampanii jak rozwiniemy to mamy 3 opcje pierwsza to opcja jest najwyższa ilość czyli dążymy do tego żeby zyskać jak najwięcej zakupów w naszej witrynie następnie opcja jest cel kosztów wyniku tutaj możemy sobie określić cenę którą chcemy płacić za pozyskanie transakcji i jeszcze jest ostatnia opcja cel ROAS, ta opcja w tym momencie jest zablokowana ale ona zostanie odblokowana w momencie kiedy ruszy kampania i kiedy zaczną pojawiać się zakupy, wówczas możemy ustawić, z czasem możemy ustawić ROAS, który chcemy żeby nasza kampania osiągała ROAS jest to oczekiwany zwrot z nakładów na reklamę my w tym momencie na poczet tego szkolenia wybieramy opcję najwyższa ilość, czyli zależy nam na tym żeby jak najwięcej kampania wygenerowała zakupów i klikamy dalej następnie przechodzimy do zestawu reklam tutaj nazywamy nasz zestaw reklam ja nazwę, że to są wszystkie produkty następnie mamy możliwość wyboru opcji celu wyniku i tutaj mamy różne możliwości mamy, że chcemy zmaksymalizować liczbę konwersji mamy także opcję, że chcemy zmaksymalizować liczbę kliknięci linku tutaj ta opcja ROAS tak jak poprzednio też jest wyłączona ale to jest tylko na razie, ponieważ z czasem Facebook ją uaktywnie kiedy zaczną pojawiać się zakupy mamy również opcję zmaksymalizuje liczbę wyświetleń, my chcemy i to na tym nam zależy, żeby było jak najwięcej konwersji, więc wybieramy opcję zmaksymalizuj liczbę konwersji następnie wybieramy nasze zdarzenie w tym przypadku naszym naszym celem są zakupy, więc wybieramy zdarzenie zakup tutaj znów Facebook nam krzyczy że to ten zakup nie jest mu na dany priorytet w oddzielnym nagraniu pokaże Ci jak takie priorytety takim zdarzeniem nadawać tutaj mamy ustawienia atrybucji domyślny model atrybucji na Facebooku jest to 7 dni odkliknięcia lub jeden dzień od wyświetlenia, oznacza to że kiedy się nasza reklama to jeżeli ktoś ją kliknie to od tego momentu jeżeli ktoś od razu nie zdecyduje się na zakup, ale na przykład po 7 dniach odkliknięcia wyjdzie na naszą stronę i zdecyduje się na zakup, to wówczas Facebook odlądkuje ten zakup do siebie lub jeden dzień od wyświetlenia to też oznacza, że nawet jeżeli ktoś nie kliknął naszej reklamy ale wyświetliła mu się i w ciągu jednego dnia wejdzie na stronę internetową i kupi, to również Facebook przypisze ten zakup do kampanii możemy tą opcję zedytować i wybrać jeszcze inne modele atrybucji są to takie modele, że kliknięcie po jednym dniu, czyli jeżeli ktoś kliknie reklamę i w ciągu jednego dnia wejdzie na stronę i kupi, to Facebook przyporządkowuje to do siebie jest też opcja tylko i właśnie kliknięcie po 7 dniach, czyli jeżeli ktoś w ciągu 7 dni odkliknięcie reklamy wejdzie na stronę i kupi, to Facebook przyporządkuje ten zakup do siebie ale jest także opcja kliknięcie lub wyświetlenie po jednym dniu tutaj zauważcie różnicę tutaj te pierwsze opcje dotyczą tylko i właśnie kliknięcia, a te drugie opcje dotyczą i kliknięcia i wyświetlenia.
Następnie mamy opcję kiedy naliczamy opłaty ta opcja jest zablokowana i tutaj wybrana jest opcja wyświetlenia. Jest też możliwość naliczenia opłaty przez Facebooka poprzez kliknięcia, czyli kiedy następuje kliknięcie, ale ten sposób naliczenia opłaty dostępny jest wtedy kiedy prowadzimy kampanię z celem np. kliknięcie linku. Następnie mamy opcję promowane produkty w której wybieramy już nasz katalog. Tutaj automatycznie Facebook już nam wybrał że to są wszystkie produkty, czyli to jest ten katalog który został stworzony w poprzednim nagraniu, ale jak miałbyś jakieś inne katalogi to w tym miejscu możesz sobie wybrać właściwy katalog, który chcesz użyć w swojej kampanii. My wybieramy wszystkie produkty następnie przechodzimy do budget i harmonogram. Tutaj widzimy od razu datę rozpoczęcia naszej kampanii.
Możemy ustawić sobie datę zakończenia jeżeli chcemy My tutaj prowadzimy kampanię z budżetem dziennym, więc nie będziemy ustawiać tej daty zakończenia tylko po prostu kiedy będziemy chcieli żeby kampania przestała działać to po prostu ją zatrzymamy. Ale jeżeli dla bezpieczeństwa chciałbyś jednak to zakończenie ustawić, no to wówczas klikasz ustaw datę zakończenia wybierasz sobie datę np. 31 stycznia, tutaj sobie wybierasz godzinę np. żeby to była 23 59 i 31 stycznia o 23 59 Facebook automatycznie zatrzyma twoją kampanię. Tutaj od razu zauważyłeś i to pewnie też wystąpi i u ciebie, że Facebook zaczyna od razu krzyczeć, że ta data rozpoczęcia jest z przeszłości. Jest to normalne. W momencie kiedy zaczęliśmy tworzyć kampanię Facebook już sobie zarejestrował datę ale kiedy przechodziliśmy przez te wszystkie etapy, no już upłynęła ta 8. 36 i musimy zmienić tą godzinę i zmieniamy na np. 8.
55 i następnie przechodzimy do grupy odbiorców to jest bardzo ważna rzecz ponieważ na tym etapie właśnie ten etap właśnie definiuje remarketing dynamiczne. Tutaj mamy domyślnie utwórz nowe grupy odbiorców nie wybieramy tej opcji, wybieramy tę opcję która jest obok, czyli retargetowanie reklam wśród osób, które podjęły interakcję z twoim produktami na Facebooku i poza nim. I następnie kiedy klikniemy tą opcję mamy do wyboru różne kombinacje. Pierwsza to jest domyślna, czyli wyświetlono lub dodano do koszyka, ale nie zakupiono czyli ktoś wyświetlił twój produkt, lub też dodał ten produkt do koszyka, ale go nie kupił. Tutaj też jest okres w ciągu jakiego czasu, tutaj domyślnie w ciągu 14 dni a tutaj możesz sobie zmienić np. w ciągu 30 dni, czyli np. ktoś wszedł na twoją stronę internetową zobaczył np.
ten produkt, ten kosmetyk, dodał do koszyka albo po prostu zobaczył, tak, wszedł w ten produkt w ciągu 30 dni i potem ten produkt będzie mu się wyświetlał w kampanii na Facebooku. Tutaj mamy opcję dodano do koszyka, ale nie zakupiono czyli ktoś musiał dodać produkt do koszyka ale go nie kupić. Tutaj też domyślnie mamy w ciągu 28 dni i też sobie możemy zmienić np. na 30. Zobacz że wcześniej było wyświetlono produkt lub dodano, a tutaj już mamy opcję, że on dodał do koszyka. Przy takim ustawieniu kampania będzie prowadzona na porzucone koszyki. Są jeszcze dostępne 3 inne opcje, ale dla potrzeb tego nagrania i dla potrzeb remarketingu dynamicznego wybierzemy tą standardową domyślną opcję, czyli wyświetlono lub dodano do koszyka, ale nie zakupiono. Tylko tutaj zmienimy, że zamiast na 14 dni zmienimy, że na 30 dni.
Następnie mamy taką opcję, którą możemy zaznaczyć. Jest to opcja zautomatyzowana grupa podobnych odbiorców. Opcja ta polega na tym że w oparciu o naszą grupę użytkowników, którzy odwiedzają naszą stronę i dodają produkt do koszyka Facebook będzie szukał podobnych odbiorców. Czyli tak naprawdę rozszerzy tą naszą grupę tych użytkowników, którzy tylko wchodzą na naszą stronę i dodają produkt do koszyka. On zacznie szukać dalej wśród nowych użytkowników podobnych. W przypadku jeżeli chcemy tylko i wyłącznie prowadzić remarketing dynamiczny tą opcję nie włączamy. Następnie mamy opcję umiejscowienia. Mamy opcję automatyczną i opcję ręczną, gdzie możemy sobie wybrać, gdzie pojawiają się nasze reklamy. Jak wybierzemy opcję automatyczną, wówczas Facebook będzie sam decydował gdzie wyświetlają się nasze reklamy. Jak wybierzemy opcję ręczną to wówczas zobaczcie, możemy sobie wybrać na przykład gdzie chcemy, żeby nasze reklamy się wyświetlały albo nie wyświetlały.
Na przykład nie chcemy żeby się wyświetlały w rolkach. To wówczas oznaczamy sobie. Albo nie chcemy żeby się wyświetlały w na przykład w messengerze. Tu też możemy taką opcję sobie odznaczyć. Jednakże w przypadku tego szkolenia i remarketingu dynamicznego tutaj rekomenduję żeby jednak używać tej opcji automatycznego umiejscowienia. Jeżeli jesteście na początku swojej drogi z kampaniami na Facebooku, zawsze polecam żeby używać tego automatycznego umiejscowienia. Z czasem kiedy kampania już nabierze wyników, kiedy widzicie, które możecie sprawdzić, które umiejscowienia lepiej konwertowały, to wówczas możecie zmienić tą opcję i wówczas ręcznie dopasować gdzie lepiej wyświetlać reklamę. Jeżeli dopiero rozpoczynamy taką kampanię lepiej użyć opcji automatycznej. No i klikamy dalej. W tym nagraniu to jest wszystko. W następnym nagraniu pokażę ci jak ustawić już reklamę. Witam. W tym nagraniu pokażę ci jak uruchomić już same reklamy z remarketingiem dynamicznym. Przechodzimy do reklam.
Nazywamy naszą reklamę rekreatora. W tym nagraniu pokażę ci jak uruchomić już same reklamy z remarketingiem dynamicznym. Przechodzimy do reklam. Nazywamy naszą reklamę na przykład reklama V1. Następnie wybieramy naszą stronę na Facebooku. Tutaj klikamy rozwijanie i wybieramy stronę Leopard. Konto na Instagramie, również jeżeli takie posiadasz, to również możesz wybrać. Tutaj akurat automatycznie Facebook wybrał za mnie konto na Instagramie. Następnie mamy konfigurację reklamy. Tutaj mamy dwie opcje. Pierwsza opcja to jest materiał reklamowy, taki automatyczny do katalogu. Ta opcja polega na tym, że format reklamowy będzie automatycznie optymalizowany pod użytkowników. Tutaj też pod miejsce docelowe. Pod kątem każdej osoby. To też jest bardzo ważne, że pod kątem każdej osoby, nie tylko ogólnie użytkowników, ale każdej inwidualnej osoby, Facebook automatycznie dopasowuje format reklamowy. Tą opcję oczywiście możesz sobie odhaczać, jeżeli nie chcesz. Ja tutaj rekomenduję, żeby tą opcję zostawić.
To jest taka trochę opcja dynamiczna, ale z doświadczenia, kiedy już prowadziliśmy kampanię w naszej agencji, ta opcja się sprawdzała. Następną opcją jest opcja reklamy wieloreklamodawcą. Tutaj polega to na tym, że reklamy będą pokazywać się obok różnych firm w aktualnościach na Instagramie. Ta opcja też warto także ją stosować. Jest to nowość od Facebooka, też warto tą opcję zaznaczyć i zostawić. Następnie przechodzimy na naszego katalogu. Tutaj widzicie, że Facebook już automatycznie wybrał nasz katalog. Nie musimy tutaj nic zmieniać, nawet ta opcja jest zablokowana, ponieważ na wcześniejszym etapie na poziomie kampanii wybieraliśmy katalog, którego będzie dotyczyć ta kampania. Więc teraz już nie musimy tutaj na poziomie reklamy tego robić. Tutaj automatycznie Facebook nam przypomina, jaki to będzie katalog. Następnie tutaj widzicie opcję, gdzie możecie dodać tekst. Jest to podstawowy tekst. Tutaj możecie wpisać, jaki chcecie tekst.
Oczywiście ten tekst musi być dopasowany do tematu kampanii, do tematu reklam. Więc jeżeli to jest kampania z remarketingiem dynamicznym, to warto stworzyć taki tekst, żeby zachęcić użytkowników do ponownego powrotu na naszą stronę internetową. Ja napiszę taki dość krótki tekst, na przykład Zapraszamy ponownie do naszej kurtowni. Oczywiście ten tekst tylko na potrzeby tego nagrania. Wy możecie jak najbardziej testować różne teksty, jak najbardziej chwytliwe, zachęcające do tego powrotu na waszą stronę, żeby użytkownik chciał jednak kliknąć i ponownie wrócić i kupić u was w sklepie. Następnie macie nagłówek. Tutaj macie taki rozwijany plusik i możecie sobie wybrać jakąś inną opcję. Nie musi to być nazwa produktu. Może to być na przykład marka. I wówczas wybieracie sobie markę, a usuwacie sobie opcje produktu. Może tak zrobimy, na przykład pokazać wam. I tutaj teraz sobie wybieram markę.
Lub jakąś inną jeszcze dodajemy marka i na przykład dopiero wówczas chce, żeby była nazwa produktu. Możecie łączyć. Czyli teraz Facebook będzie tutaj wstawiał w nagłówek markę plus do tego będzie nazwę produktu. Ale zazwyczaj podczas rozwijania się w ramarketingu dynamicznym używa się po prostu nazwę produktu. Następnie macie opis. Opis tutaj zazwyczaj mało kto używa. To jest opcjonalne tak naprawdę. Nie musicie tutaj nic używać. Ja tutaj rekomenduję, żeby na przykład dodać cenę. I zaznaczamy cenę. I teraz w naszym napisówku będzie tytuł produktu, a pod spodem będzie jego cena. Tutaj akurat na tym screenie nie widać tego, bo jeszcze Facebook nie przetworzył. Już widać zdjęcia produktów. Natomiast jeszcze to co tutaj w tym momencie wybieram, jeszcze tego nie widać. Ale to może być związane z tym, że jeszcze Facebook dobrze nie przetworzył katalogu.
To wszystko jest na świeżo. Tutaj zwróćcie uwagę, że też na podlądzie widać nasz opis, podstawowy tekst, który dodaliśmy. Czyli zapraszamy ponownie do naszej kurtowni. Tutaj macie możliwość dodania jeszcze innych opcji. Zobaczcie, gdzie możecie w opisie jak chcecie przetestować, żeby raz pojawiała się cena, a na przykład raz pojawiała się marka, albo innym razem pojawiał się na przykład opis. Tutaj opis to akurat nie jest dobrym może wyborem, ponieważ opisy mogą być dość długie. Więc tutaj akurat w tym przypadku byśmy na przykład zostawili cenę i markę. To spowoduje, że raz Facebook będzie w opisie umieszczał cenę, a innym razem będzie w opisie testował, będzie umieszczał markę. My zostawimy na razie tylko na potrzeby tego szkolenia cenę. Następnie mamy wezwanie do działania. Mamy różne wezwania do działania.
W przypadku, to jest kampania na tarżowa, gdzie naszym celem jest zakup w witrynie, więc jako wezwanie do działania wybierzemy Kup teraz. No i przechodzimy do miejsca, gdzie możemy sobie wybrać nasze miejsce docelowe, czyli tam, gdzie użytkownik będzie trafiał po kliknięciu naszej reklamy. Tutaj mamy dwie opcje. Pierwsza opcja jest to opcja automatyczna. I tutaj, jeżeli odbiorcy klikną reklamę, no to zostaną przekierowani albo na witrynę internetową, albo do aplikacji na przykład. W zależności od tego, gdzie Facebook uzna, będzie większe prawdopodobieństwo, że dokonają oni zakupu. Mamy też opcję ręczną. Tutaj w przypadku remarketingu dynamicznego warto zostać przy tej opcji automatycznej. Następnie możemy wybrać adres internetowy naszej witryny. Ja tutaj skopiuję i wkleję tutaj wytrynę sklep. leopard. pl. Następnie mamy opcję wyświetlany link. Ta opcja jest opcjonalna, ale warto, żeby po prostu estetyka reklamy, żeby to dużo lepiej wyglądało.
Warto tutaj jednak dodać bez po prostu s, bez www, po prostu dodamy samą stronę, czyli sklep. leopard. pl. Rzućcie uwagę, że już troszeczkę przetworzył nam się nasz katalog, ponieważ na podglądzie reklamy już widać nazwy produktów, już widać ich ceny, czyli już w tym momencie Facebook przetworzył nasz katalog. Te wszystkie rzeczy, te produkty, które dodawaliśmy do niego. Tutaj jeszcze słuchajcie, są inne opcje, ale one nie są potrzebne w przypadku remarketingu dynamicznego. Nie będę się w nie zagłębiać. Ona tutaj bardziej dotyczy aplikacji mobilnej, ale tutaj nie mamy, akurat w tym przypadku nie ma żadnego połączenia z aplikacją, więc nie będę tutaj w te rzeczy wchodzić. Następnie bardzo ważną rzeczą, taką już chyba ostatnią jest monitorowanie. Ważne jest, żebyście tutaj wybrali monitorowanie.
Tu chodzi o to, żeby wybrać piksel, którego będzie dotyczyć żeby połączyć tak naprawdę naszą kampanię z pikselem i wybrać zdarzenie. Tutaj wybieramy zdarzenie w witrynie, wybieramy nasz piksel, ponieważ może być taka sytuacja, że na przykład możecie mieć dwa piksele na waszym koncie i wówczas musicie w tym miejscu wybrać ten właściwy piksel. Tutaj jeszcze są parametry URL, też jest to opcja opcjonalna. Jest to bardziej tutaj też. W przypadku tutaj remarketingu dynamicznego nie będę się w to zagłębiać, ponieważ tutaj w przypadku remarketingu dynamicznego w przypadku, kiedy mamy wszystko opomiarowane, ta opcja nie jest nam potrzebna. I klikamy opublikuj. Tutaj widzimy, mamy obraz republikowania naszej kampanii. I nasza kampania została opublikowana. Tutaj jak wyjdziemy z obcitworzenia, to tutaj widzimy, jest nasza kampania nazywa się remarketing dynamiczny. Tutaj na początku Facebook będzie krzyczał i nie przejmujcie.
Facebook będzie krzyczał i nie przejmujcie się, że jest brak reklam. Należy wejść w poziom reklamy i tutaj zobaczyć, że jest przetwarzanie. Do momentu, aż reklama nie wejdzie w proces sprawdzania, występuje komiket przetwarzanie i wygląda jakby nie był reklam, ale spokojnie są reklamy. One są teraz w momencie przetwarzania, ale myślę, że jakbyśmy odświeżyli. O, już jest w trakcie weryfikacji, czyli Facebook zaczął reklamę sprawdzać i tutaj już nie ma tego komunikatu brak reklam, tylko jest w trakcie weryfikacji. I to tyle, jeżeli chodzi o ustawienia kampanii remarketingu dynamicznego na Facebooku. W oddzielnym nagraniu pokażę Ci jeszcze, jak ustawić projekty poszczególnym zdarzeniom. W tym nagraniu pokażę Ci, jak nadać zdarzeniom priorytety. Zakładamy, że nasz piksel Facebooka został już wdrożony naszą stronę internetową. W tym nagraniu pokażę Ci, jak nadać zdarzeniom priorytety.
Zakładamy, że nasz piksel Facebooka został już wdrożony naszą stronę internetową. Zobaczmy co się stało w tym nagraniu. Zobaczmy, jak ustawić tego zdarzenia. I teraz, jeśli coś się zdarzy, już wdrożony naszą stronę internetową, widzi on zdarzenia oraz że nasza witryna została już zweryfikowana. Aby nadać zdarzeniom priorytety, wchodzimy w menadżer zdarzeń, następnie przechodzimy do źródła danych, w tym widoku widzimy nasz piksel i widzimy, że zbiera on aktywność ze strony. Widzimy także tutaj na dole zdarzenia, które widzi piksel, takie jak np. dodanie do koszyka, zakup i teraz musimy tym właśnie zdarzeniom nadać priorytety. Aby to zrobić, wchodzimy w pomiar zagregowanych zdarzeń i następnie konfiguruj zdarzenia webowe. W tym widoku widzimy, że nasza witryna główna została zweryfikowana. Klikamy tutaj rozwijany iopek i widzimy, że jedno z naszych zdarzeń, zakup, ma już nadany priorytet.
Jest to najważniejszy priorytet. Często tak jest, że jeżeli sami tego nie zrobimy, to Facebook automatycznie wybierze jedno z naszych zdarzeń i nada mu priorytet. Facebook wie, że nasza strona, ileopart. pl, jest to sklep. W związku z tym wybrał najważniejsze dla nas zdarzenie, czyli zakup i nadał mu najwyższy priorytet. Abyśmy mogli nadać kolejne priorytety dla kolejnych zdarzeń, klikamy zarządzać zdarzeniami i edytuj. Następnie klikamy dodać zdarzenie i pojawia nam się kolejny wiersz. Tutaj wybieramy w tym miejscu piksel konta. Wybieramy kolejne zdarzenie, czyli dodanie do koszyka. Następnie kolejne zdarzenie. Tutaj wybieramy również piksel. I wybieramy uświetlenie zawartości. Zauważcie, że zawsze to ostatnie zdarzenie ma najniższy priorytet. Ale możemy tutaj sobie to zmienić, na przykład przeciągając.
I na przykład uświetlenie zawartości możemy przesunąć i nadać mu najwyższy priorytet. Albo na przykład dodanie do koszyka. Jednak dla nas najważniejszym priorytetem jest zakup, więc nadajemy mu najwyższy priorytet. Kiedy wszystkim, już naszym zdarzeniom, nadaliśmy priorytet, to wówczas klikamy Zastosuj. Wyświetla się komunikat, żebyśmy potwierdzili nasze zmiany. Klikamy Tak, potwierdzam te zmiany. Tutaj jest informacja, że aktualizacja nowych zdarzeń, tej konfiguracji zostaną natychmiast zastosowane. I klikamy Zastosuj. I wyświetla się komunikat, że pomyślnie zmieniono konfigurację zdarzeń. Klikamy OK i tutaj rozwijamy. I widzimy, że naszym zdarzeniom zostały pomyślnie nadane priorytety. Dzięki za uwagę. .