TRANSKRYPCJA VIDEO
Dla tego filmu nie wygenerowano opisu.
Przypłujesz prywatny kont na Facebooku. Najlepiej żeby to było konto prawdziwe. Z twoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem. Oraz najlepiej jeszcze zdjęciem profilowym. Po to żeby to konto nie zostało w pewnym momencie zablokowane. Ponieważ jeżeli to konto zostanie zablokowane. Mówię tutaj o twoim koncie prywatnym na Facebooku. A nie będziesz mógł dodać do innego innego administratora menadżera firmy. To tak samo utracisz dostęp do menadżera firmy. To jest nowy przypadki gdzie właśnie pewne osoby miały konto fejkowe na Facebooku. Fajkowe czyli z na przykład nazwą firmy. Ozamiast z imieniem i nazwiskiem. Jest to niezgodne z regulaminem Facebooku. Żeby przyznać konto na Facebooku musisz podać prawdziwe dane. Nie mogą to być dane firmowe. Albo z jakichś bajek, kreskułek i tak dalej.
Muszą to być prawdziwe dane, prawdziwe imię i nazwisko. I najlepiej jak jest coś co zdjęć profilowe zauważyłem. Bo często też konto bez zdjęć profilowych. Konto bez zdjęć profilowych które za bardzo oangażują się na Facebooku na narzędzia reklamowe. Mogą zostać uznane za konto fejkowe. Czyli konto które wykreują na przykład jakieś dane kart klockniczych i tak dalej. Na jakiejś pijecie masz konto z prawdziwym imieniem i nazwiskiem. Masz zdjęcie profilowe które jest też prawdziwe. Które używasz tylko ty. Wtedy mamy tutaj na pewno większą szansę na to. Że nasze konto nie będzie zaprokowane nawet na chwilę. Teraz tak. Potrzebujesz to konto prywatne na Facebooku. Żeby móc stworzyć kontrwier firmy. Czyli to są dwa narzędzia które są połączone.
Bo żeby korzystać z kontrwierów potrzebujesz kontrwier na Facebooku. Ale z kolei kontrwier firmy zajmujesz się tylko z osobami firmowymi. Nie dodajesz znajomych do swojego konta. Nie wysyłasz odomości i tak dalej. Zaraz się przyjadę jak to wygląda od wewnątrz. Jeśli jeszcze nie miałeś doświadczenia z tym narzędziem. Zacznijmy od utworzenia menadżera firmy. Żeby założyć menadżer firmy. Należy przejść na stronę biznes. facebook. com Ukośnik overview w zakładce incognito. To jest mój najbardziej stworzony sposób. Który pozwala na to żeby ten proces przebiegł pomyslnie. I jak powiedziałem ci wcześniej. Potrzebujesz kontrwier na Facebooku. Jeżeli jeszcze go nie masz. To proszę w tym momencie założ sobie takie konto. Jeżeli chcesz korzystać z reklam na Facebooku. Ponieważ jest ono tutaj wymagane.
Jak on to posiada. Także wybieram tutaj opcję login. Czyli logowania. Wybieram sobie logowanie przez Facebooka. To jest według mnie preferowana opcja. Którą w tym kursie będę prezentował. I podajemy dane do logowania. Do naszego prywatnego kontra na Facebooku. Jeżeli jesteś pracownikiem firmy. Domyślam się że chcesz korzystać z jakiegoś maila firmowego. Zrobimy to później. Później będziesz miał szansę na to przejść. Ale na razie potrzebujemy tej konto. Cały czas korzystać z maila prywatnego. Ponieważ potrzebujemy to zintegrować z twoim kontem prywatnym na Facebooku. Także dologuję się do mojego konta prywatnego na Facebooku. Żeby utworzyć mężer firmy. I po zalagowaniu widzę tutaj już możliwość create an account. Czyli wiemy że to już nie chodzi o zakładanie konta na Facebooku.
To chodzi o zakładanie konta. Mężerzy firmy ponieważ zalagowują się do Facebooka. Więc Facebook wie że nie potrzebuje drugiego konta na Facebooku. Nawet nie mogą mieć dwóch kont na Facebooku. Ponieważ jest tam niezgodne zaregulowanie. Każdy użytkownik ma prawo tylko do jednego konta na Facebooku. W tym momencie już podajemy sobie nazwę naszej firmy. Czyli przykładowo w moim przypadku będzie to na przykład strona. Albo sklep internetowy. Marki XXX. Może to nie jest najlepszy przykład. Podajemy nazwę naszej firmy. Tutaj dla przykładu tego kursu. Wybiorę że jest to firma sklepol. Nie wiem mam nadzieję że takiej firmy w Polsce nie ma. Ale mam nadzieję że tutaj nikogo nie obraża. Jeżeli nie wybierę sobie tego nazwy. Na potrzeby tego kursu.
Tutaj w zakładce your name. Nasze prawdziwe dane. I your business e-mail adres. To jak widzisz Facebook zapytał nas o właśnie adres e-mail biznesowy. Także jest tutaj już na tym pierwszym krok od na prawdę mężerzy wyboru. Mówiłaś mi się do stworzenia konta w mężerze firmy przez konto prywatne. Ale teraz już podajemy sobie firmowe. Po to żeby Facebook wiedział właśnie z jakimi będziemy korzystali. Także ja tutaj wybieram adres mojej firmy z best. pl. I przesyłam sobie te informacje. Jeżeli ukończyliśmy ten proces poprawnie. Powinien nam się założyć mężer firmy z tymi danymi. Które wknęliśmy właśnie w poprzednim formularzu. Jeżeli nie widzisz na ekranie tego co ja. Możesz sobie przejść na stronę biznes. fb. com.
Jako już zalegowany użytkownik. I powinieneś widzieć możliwość wyboru. Albo powinieneś widzieć możliwość wyboru. Mężera firmy, które Cię interesują. Trzeba sobie po prostu wybrać ten mężer firmy, który przed chwilą założyliśmy. Także tutaj w tym głównym rogu powinieneś i powinieneś móc widzieć właśnie tą nazwę. Z którą wybrałaś wcześniej. Jeżeli tak nie jest. Możesz sobie rozwinąć tą listę. I wybrać ten odpowiedni mężer firmy, który właśnie teraz założyliśmy. Także tak wygląda tutaj mężer firmy odsięg. Mężer firmy od środka. Tu jak widzisz jest napierana kolumna. Navigacyjną po lewej stronie. Oraz zasoby, które są w tej części ekranu. Ważne jest to żebyś tutaj widział. Adres swój email firmowy. Jeżeli go nie widzisz. Możesz wejść w edycję. I zmienić adres email.
Oraz go potwierdzić później przez skrzynkę podstawą. Czyli po dodaniu tego adresu mailowego. I po to, żebyś nie powinien przyjść na swoją skrzynkę email potwierdzający. Który trzeba kliknąć, żeby ten mail potwierdzić. Przestrzegam właśnie tutaj przed jakimiś dobrymi praktykami. Przestrzegam a rekomenduję te dobre praktyki. Po to żebyś mogła jak najdłużej korzystać z tego konta. Żeby ono nie zostało zablokowane. To co ja tutaj rekomenduję. To są moje długoletnie praktyki, które praktykuję tak na prawo. Więc wiem, że się po prostu sprawdza. I w swojej karierze też nastąpiam się na wiele błędów. Które powodowały to, że niektóre filmy traciły dostęp do swoich kont na Facebooku. Nie mogły z nich korzystać. Nie mogły się reklamować.
Musiałeś wszystko samą pracę wykonywać od początku. Dlatego w tym kusie pokazuję Ci to wszystko. W taki sposób żebyś jak najdłużej, tak naprawdę bez końca mogła z tego korzystać. Żeby nie było żadnych problemów z stronie Facebooka. I tak jak mówiłem, nie mogłyśmy później odpowywanie się. Żeby coś przywrócili. Tutaj pracownictwo Facebooka jest bardzo trudne i czasochłonne. I stresujące w stanie w gorsze. Także tak, tutaj rekomenduję jak najważniej być zweryfikowany adres e-mail. Swoje prędziwe konto i możemy sobie działać dalej. Także tak, podsumowując tutaj opcję z lewej kolumny. Mamy tu wybory osoby. Czyli możemy tutaj przykonowo dodać sobie takiego jakaś jako pracownika. Skupracownika, współpracownika, freelancera, kogokolwiek. Komu chcemy udostępnić nasze zasoby na Facebooku.
Czyli robimy to przez zaproszenie takiej osoby na jej adres firmowy. Chociaż może to być zaproszenie takiej osoby przez adres e-mail. Tutaj może to być adres firmowy, co rekomenduję. Oczywiście może to być też adres prywatny. Jeżeli ktoś na przykład jest z firmy zewnętrznej albo jest jakiś freelancer bez firmy. Może to być właśnie też adres tej prywatnej. I tutaj raczej będziemy używali opcji employee access, czyli dostęp pracownika. Jeżeli dodajemy drugiego admina, to też rekomenduję tak naprawdę. Bo u nas w SpaceAns w agencji jest zawsze kilku adminów. Kilku adminów po to, że jak jeden straciłby kont na Facebooku. To żeby zawsze była druga osoba, która może kompleksować tym kontem zarządu.
Także też taką dobrą praktyką, którą rekomenduję jest posiadanie dwóch administratorów firmy. Na przykład jeżeli podajesz jakąś firmę, nie masz pracowników, niech to będzie twoja żona. Brat, siostra, ktoś bliski, kto ma ten kont na Facebooku. Oczywiście może też sobie zdawać jedną osobę. No i tutaj jeżeli stajesz kont na Facebooku, no będzie drugi ten proces odwoływania się, żeby to konta przewrócić. Jeżeli masz dwóch administratorów, wtedy ten proces i tak przy wyzwaniu twojego konta prywatnego by trwał. Ale w międzyczasie możesz zarządzać tym rżem firmy z konta tej drugiej osoby na przykład. To oczywiście nie wiem czy to jest zgodnie ze ugromieniem Facebooka. No ale taka możliwość istnieje przynajmniej technicznie.
Także jeżeli miałabyś lub miałabyś ochotę tutaj dostać jakiegoś pracownika, to są takie możliwości jak admin, access, czyli dostępy administracyjne oraz dostępy pracownika. Jeżeli dodajemy tutaj dostępy administratora, to tego osoba będzie mogła zarządzać całym rżem firmy. I dodajemy taką osobę poprzez klienta Baton Next, po uprzednio oczywiście wpisaniu adresu i mali tej osoby. I taka osoba będzie się tutaj widniała jako zaproszona i dostanie na swój adres e-mail zaproszenie do łączenia do swojego managera firmy. Kolejną ważną zakładką jest partners, czyli partnerzy. Przez zakładkę partners dodajemy nie konkretne osoby, ale inne organizacje.
Czyli na przykład jeżeli moja agencja Space Ads ma swój managera firmy na Facebooku i chcemy współpracować z jakimś klientem, to nie prosimy klienta o to, żeby dodawać zakładki people tutaj, czyli poszczególne osoby z naszej agencji. Tylko dajemy mu instrukcję, nie umkniętą właśnie po to, że tutaj opowiem skorzystanie opcji partners to share access with, czyli ja, czyli ten sklep w sklepu udostępnia na pewno zasoby do Space Ads. Wtedy my w Space Ads mamy te zasoby i możemy dodać właśnie te zasoby do poszczególnych mianowicy agencji, też żeby to wszystko było, żeby każdy miał na swoim koncie odpowiednie dane, które potrzebuje.
Także z swojej perspektywy tej zakładki partners wykorzystasz do tego, jeżeli chciałbyś lub nie chciałabyś korzystać na przykład z usług agencji reklamowej bądź też jakiejś firmy retarketującej, na przykład RTB House, a ja też Kriteo, a czasami też Wirtualna Polska posiada opcje reklamowe, w której potrzebuje dostęp do twoich zasobów, żeby móc prowadzić reklamy z twojego konta, z twojej strony na Facebooku. Tak to mniej więcej tutaj działa. Kolejną ważną opcją są strony, czyli pages na moim koncie i tutaj możemy, mamy kilka możliwości tak naprawdę, bo może to być nowa strona, czyli ten new page, wtedy tworzymy nową stronę na Facebooku, która nie ma żadnych, oczywiście tej informacji jest na totalnie nowa stronę na Facebooku.
Możemy wybrać opcję Request Access to page, czyli wtedy to jest taka opcja na przykład, w której ktoś inny ma jakąś stronę i my chcemy tylko do niej uzyskać dostęp, żeby móc tworzyć reklamy z tej strony. No to reklamowaną opcją, którą ja jakby, reklamowaną opcją przeznaczam, jest jednak korzystanie twoich partnerów, czyli wtedy przez to właśnie zakładkę partnerzy ktoś nam zostanie jakąś stronę, z której możemy się reklamować. Także to wydaje mi się, że najpokojniejszą opcją jest Create a New Page lub Add a Page.
Add a Page, czyli dodać stronę, oznacza, że masz stronę w swoich prywatnych zasobach na Facebooku, bo na przykład wcześniej już założyłeś, założyłaś tutaj, z jakiej strony na Facebooku, z której korzystałaś, i nie były pewne jakieś działania reklamowe, nie były, ale byłby po prostu już had content. Tykając Add a Page, to znaczy, że wkleimy tutaj alles URL lub nazwę i tę stronę sobie wyszukamy. Przeniesiemy tę stronę do zasobów naszych firmowych, co też jest tutaj według mnie rekomendowaną opcją, czyli przenosimy sobie wszystkie zasoby firmowe do nadszera firmy, żeby wszystko było w jednym miejscu, żeby to wszystko było tutaj właśnie ze sobą połączone, żeby twoje reklamy mogły być bardziej efekcyjne.
Na potrzebę tego kursu wybrał tutaj opcję Create a New Page, otworzymy sobie na szybko stronę naszej firmy. I tak jak widzisz, mamy już otworzoną stronę z Apple, jeżeli też masz tutaj stronę to super, to powiem to warto, żeby przejść dalej ten etap w tym kursie, potrzebujemy mieć tutaj stronę w nadszere firmy, także najlepiej jeżeli tutaj właśnie dodasz sobie stronę ze swoich zasobów prywatnych lub tworzysz nową stronę.
Kolejną ważną zakładką jest oczywiście Add a Count, czyli konta reklamowe, tutaj też, jeżeli masz już konto reklamowe w swoich zasobach prywatnych, możesz je przenieść do zasobów firmowych, jeżeli nie masz, możesz złożyć nowe, ta opcja wygląda bardzo intuicyjnie, po prostu podajemy id konto reklamowego, czyli taki identyfikator konto reklamowego, który znajdziesz na koncie reklamowym i to konto sprawnie powinno nam tutaj zostać dołączone do naszego opcji managera. Na potrzebę tego kursu wybieram Create a New Add a Count, wybieram stronę czasową oraz walutę, czyli tutaj w Polsce oraz przychodzę dalej.
Czyli jeszcze jedna ważna w sumie uwaga, jeżeli zakładasz nowy konto reklamowy, to wkroisz aktualne, to tak naprawdę rekomendowaną opcją w sobie wg mnie jest w nazwie wpisanie domeny w sklepu, który reklamujesz, a w moim przypadku jest to kurs. space. ac. pl i w nawiasie kreatowym nazwa firmy, czyli tutaj byłoby to sklepo. W tym kursie jest rekomendowana przeze mnie podejście, po to żebyśmy wiedzieli jaki domen to dotyczy oraz jaki film to dotyczy. Teraz jest wszystko dla mnie jasne, przechodzę dalej. I tutaj oczywiście mamy dwie możliwości do wyboru. Pierwsza jest taka, że to konto reklamowa będzie służyło do reklamowania mojej firmy, a druga opcja, że to konto będzie służyło do reklamowania kont moich klientów.
W tym kursie korzystają zarówno pracownicy agencji, czy też bezpośrednio właściciele agencji, freelancerzy, właściciele firm, pracownicy marketingu, pracownicy performance marketingu, menadżerowie, dyrektorzy. Nie chcę mówić, która jest preferowana opcja. Na potrzeby tego kursu wybrał opcję My Business, ale tak naprawdę żadna z tych opcji nie jest kluczowa na tyle, że nam definiuje jakieś przyszłe ustawienia. Na przykład jest, wydaje mi się, to co już obserwowałem, to jest tylko taka ankieta do informacji Facebooka, ewentualnie gdzieś dane fakturowe mogą się pobrać tutaj z ustawień menadżera firmy, aczkolwiek to i tak zawsze można zmienić na koncie reklamowym, także wydaje mi się, że to jest taka typowa ankieta, która na nic tutaj nie wpływa. Ja tutaj wybieram My Business i klikam Create.
Teraz otrzymałem pytanie od Facebooka, komu i co chcę odstępnić. Jeżeli masz tutaj tylko siebie, to oczywiście dostaniesz wszystko. Jeżeli chcesz dodać tego przez swojego pracownika, to możesz wybrać do czego ma ten pracownik mieć dostęp. I wtedy na przykład jeżeli jest to pracownik, to nie zalecam do dawania mu opcji, czy też jej manager, manage ad account. Możemy sobie to sobie tutaj usunąć, bo po co na przykład takiej osobie pozwalać na modyfikację na przykład limitów wydawania reklam na Facebooku, to dostawmy sobie tylko sobie. I klikamy Assign. Ok, na razie payment infariamentu dodawał, także samy account tutaj Close Exit. Kolejną opcją, której warto się przyjrzeć jest Instagram account, czyli kontr do Instagrama.
To jest tak, do reklamowania się na Instagramie, teoretycznie nie potrzebujesz kontra na Instagramie, ponieważ można wykorzystać stronę na Facebooku do reklam na Instagramie, albo można w ogóle nie wykorzystać reklam na Instagramie. W każdym razie ja tutaj na podstawie tego kursu przedstawię opcję, którą mu rekomenduję. Rekomendowaną opcją przeze mnie jest posiadanie kontra na Instagramie i tworzenie kontentu systematycznie, dodawanie stories, dodawanie reelsów i wszelkich innych tutaj możliwości, które nam Instagram proponuje. Dlatego ja tutaj rekomenduję założenie kontra na Instagramie, jeżeli go jeszcze nie posiadasz. Oczywiście tutaj trzeba dodać sobie kontr na Instagramie do kontra na konta w nrże firmy, żeby, czyli jeżeli nie masz jeszcze kontra na Instagramie, należy poporzyć aplikację na telefon i tam dołożyć nowe kontra na Instagramie.
I jeżeli już masz kontr na Instagramie, to tak naprawdę razem przechodzimy teraz te kolejne kroki, czyli klikamy add, czyli dodaj i połącz twoje kontro na Instagramie. Wpisujesz po prostu login i hasło do naszego kontra na Instagramie i następnie powinna być możliwość połączenia takiego kontra, właśnie tutaj zbędziem, firmy na Facebooku. I co jest istotne, ważne, żeby to konto było to zwane kątem profesjonalnym, kątem firmowym, a nie kątem prywatnym jakiejś osoby. Bo takie konto tylko można reklamować, także tutaj polecam, żeby to było właśnie konto firmowe, a nie prywatne.
Możemy też dodać tutaj WhatsApp, tak naprawdę ja z tej opcji nie korzystam, ponieważ w Polsce WhatsApp jest mało popularny i tak naprawdę nie będziemy mieli tutaj super rezultatów, wykorzystując WhatsApp gdzieś do narzędzi reklamowych na Facebooku dla sklepów internetowych, także tą opcję na razie tutaj pominę. Kolejną ważną opcją, którą nas tu interesuje, są katalogi. Czy są katalogi produktów, tak naprawdę katalogi produktów są, to tak samo to wskazuje katalogi z produktami z naszego sklepu internetowego.
Taki katalog powinien działać jak najbardziej automatycznie, minimum raz dziennie powinien się aktualizować, tak naprawdę co godzinę powinien się aktualizować, po to żeby zawsze w tym katalogu były dostępne wszystkie produkty z tego sklepu internetowego, żeby przypadkiem nie było w nim produktów, które już się wyprzedały i odwrotnie, żeby przypadkiem nie zabrakło jakiś produktów w tym katalogu, bo wtedy nie można ich reklamować. To jest nam jeden przykład, gdzie np. nie było jakiś produktów w katalogu i później klient, czyli ten sklep internetowy się dziwił, dlaczego te produkty się nie sprzedają? Nie sprzedają się z takim oczywiście subtendem, klient na przykład uderzał, w zasadzie agencja prowadzi się do mnie działania na Facebooku, ale pewne produkty się w ogóle nie sprzedają i nic nie chcą zrobić. Okazuje się, że np.
tych produktów w ogóle nie było w katalogu produktów, więc kampanie katalogowej nie sprzedawały, w remarketingu ich też nie było, więc nie było możliwości ich reklamowania na Facebooku. Można było otworzyć się tylko w sposób manualny, ale poszczególnych produktów raczej w sklepach internetowych manualnie się nie promuje, chyba że są to sklepy internetowe z bardzo małą ilością produktów, wtedy oczywiście statyki są inne, o czym też powiem w kończyści kursu. Także dodajemy tutaj nowy sobie katalog klikając w katalogu na imię. Tak samo rekomendowaną opcją przeze mnie jest dodanie nazwy domeny, czyli kurs Spacesats. pl i możemy też sklepować w sklep polu. I tak samo jak mieliśmy to przy kontekre reklamowych, tutaj są wszystkie uprawnienia.
Ok, tutaj rozumiecie to pytanie o Facebook Pixel, dlatego teraz już możemy sobie przejść właśnie do tego Pixela tu w lewej kolumnie. Facebook Pixel jest na narzędzie głównie remarketingowe, ale nie tylko też na tworzenia grup niestabilizowanych na Facebooku. Też nam tutaj się przydaje do różnych analiz, różnych danych. Mówiłem, że w Facebooku doskonałe jest też narzędzie Facebook Analytics, które będzie służyło pewnie w przyszłości do analizy ruchu na stronie sklepu. Oczywiście Facebook służy nam też do analizy wyników działania reklamowych, bo jeżeli na końcu reklamu nie widzimy np. liczby przejść do kasy, do koszyka, czy też zakopów, oczywiście są to problemy właśnie też z Pixelem. Pixel ma tutaj dużo zastosowania, których będziemy dowiadować się też w poszczególnych etapach tego kursu.
Na tym etapie załóżmy sobie właśnie nowy Pixel. I tak samo tutaj rekomenduję go nazwać nazwą naszego sklepu internetowego. Ja też użyciałem kilka różnych domens, których będę korzystał na przykład tego kursu. Ta domena kurs PZS Malka dotyczy ścieżki na WordPress plus WooCommerce. Jeżeli to będzie sklep Shopper, czy też do OneInny, to ta domena oczywiście powinna być nieco inna. Ale muszę wybrać pierwszą ścieżkę, czyli wybieram ścieżkę WooCommerce. I obcy, znajdę też domenę naszego sklepu i klikamy Continue. I super, teraz już założył nam się Pixel, więc możemy wrócić do katalogu produktów i przejść do zakładki Asociate Sources, czyli przypis źródła. I tutaj widzę, że jeszcze nasz Pixel nie jest widoczny, może dlatego, że jeszcze on tutaj nie działa.
A raz świeżę sobie stronę i już jest widoczny. Ważne jest to, żeby przejść tutaj to przypis źródła i utworzyć połączenie z tym Pixelem, żeby ten katalog z tym Pixelem był połączony. Kolejna opta, która nas na dzisiejszej lekcji jeszcze interesuje, są to domeny. Przechodzimy tutaj do Domen i dodajemy naszą domenę przez Create a New Domain i wpisujemy adres strony. W tym przykładzie wpisuje daje kursy space. ac. pl, dodaje. I teraz tak, mamy tutaj dwie możliwości dla użytkowników zaawansowanych i dla użytkowników, więc mniej zaawansowanych. Nie chcę mówić podstawowych, bo i tak sporo tutaj na pewno wiecie, skoro ten kurs, sporo wiesz, jeżeli ten kurs cię zainteresował. Więc możliwości mamy takie, trzeba by tę domenę przepisać w trzy, tak naprawdę są te uki możliwości.
Jest to dodanie avidns. txt, dns. txt. record, czyli record. txt na naszej domenie w ustawieniach DNS. To jest przeze mnie najbardziej tutaj rekomendowany sposób, ponieważ jest on niezależny od systemu, działa zawsze, ale oczywiście są różnie tutaj rejestratorzy domen, także też tutaj nie chcę pokazywać konkretnego przykładu, bo wiem, że każdy ma to trochę bardziej skonfigurowane. Jeżeli umiesz wprowadzać zmiany w DNS, to rekomenduję tą opcję, ale też w poszczególnych modułach, w różnych lekcjach, dotyczących różnych systemów sklepu internetowego będę przedstawiał opcję numer 1, czyli to jest metatag to your HTML, source code. W głownym czasie też można zrobić w systemach, bezpośrednio w systemach sklepu internetowego. Tutaj mamy ta opcję, tutaj najbardziej rekomendowana na tym etapie, żeby dokonać ją przez ten sposób.
Kolejna ważna opcja, którą nas tutaj interesuje, to są informacje filmowe. I tutaj warto uzupełnić całą tą zawartość o dane naszej firmy, czyli uzupełniamy adres, jej stronę, taxid, czyli tej NIP. To wszystko nam pomoże w tym, żeby właśnie Facebook wiedział, że jesteśmy prawdziwą firmą, później możemy taką firmę zweryfikować. Dzięki czemu mamy mniejszą szansę na banę, czyli blokadę strony Facebooka za to, że coś zrobiliśmy źle. Tak naprawdę im bardziej to wszystko jest zweryfikowane, tym Facebook nam bardziej zaufa i też lepiej to wszystko będzie tutaj funkcjonować, bo nie ma na pewno obaw, że coś zostanie zablokowane. Tak i też opcją, z której możemy teraz korzystać, jest dodanie metod płatności, po to, że później można sobie metodę płatności wostratać do konta reklamowego.
Jest to opcjonalne, można sobie coś dodać tutaj, ale można też bezpośrednio zrobić to w koncie reklamowym i właśnie wtedy będzie to już przypisane do konta reklamowego. Ok, moja domena jest już zweryfikowana. W międzyczasie zmieniłem jeszcze kursy na kurs, ponieważ tam jest ten sklep na e-commerce. I zweryfikowałem tę domenę przez wpis TXT w rekordach DNS. I teraz ważne, żebyśmy tutaj jeszcze weszli w ConnectASA, gdzie mamy tutaj połączone zasoby i dodali tutaj naszą stronę na Facebooku. Warto jeszcze tutaj wrócić do zakładki osoby i sprawdzić, czy na pewno mamy tutaj wszystkie zasoby pochłonowane. Czyli możemy tutaj sobie nawet wejść po kolei, czyli mamy sklep, naszą stronę na Facebooku, tutaj wszystkie zasoby, nasze konto reklamowe, katalog, czyli to wszystko, co się zgadza.
Tutaj z jednej strony zaprezentowaliśmy, Pixel też mogę sobie tutaj zadać, ale Pixela tutaj nie było. Konto Instagrama jeżeli też tutaj macie, też tutaj masz. Teś miał tutaj sobie dodaję to konto Instagramy też ze wszystkimi uprawnieniami. I zapisujemy sobie te ustawienia. OK. Później istotne jest to, żeby ta strona była widoczna, żeby konto reklamowe, tutaj możemy coś widać, nie możemy. To nie jest z ustawieniem, to jest teraz, tak, katalog i Pixel, ale obyć. OK. To ważne jest, żebyśmy jeszcze przeszli do zakładki Pixel i tutaj do zakładki pochłonowane zasoby oraz żebyśmy tutaj dodali nasze konto reklamowe, żeby to konto było przypisane do tego Pixela. I tak naprawdę teraz mamy już temat zakończony.
Także na dzisiejszej lekcji dowiedziałaś, później dowiedziałaś się, jak założyć manager firmy, jak z niego korzystać, które opcje mają się tutaj przydatną sklepie internetowym, jak je utworzyć, jak je dodać do managera firmy. Myślę, że to wszystko było w miarę możliwe do wykonania. Jeżeli masz jakieś pytania, dawaj śmiało znać do supportu, to ja będę starał się na wszystkie pytania odpowiadać jak najbardziej możliwie. Możemy też coś umówić na kola oczywiście, wtedy ci pokażę krok po kroku, jeżeli coś tutaj źle przeszło, jak to wykonać. I mam nadzieję, że widzimy się wkrótce na kolejnej lekcji. .
Informujemy, że odwiedzając lub korzystając z naszego serwisu, wyrażasz zgodę aby nasz serwis lub serwisy naszych partnerów używały plików cookies do przechowywania informacji w celu dostarczenie lepszych, szybszych i bezpieczniejszych usług oraz w celach marketingowych.