TRANSKRYPCJA VIDEO
Dla tego filmu nie wygenerowano opisu.
Muzyka Na następnym spotkaniu przy kawie. Tradycyjnie prosiłbym, aby potwierdzić na dole, że Państwo mnie widzicie, że Państwo mnie słyszycie, że wszystko działa Państwa prawidłowo, że śniegu Państwa nie macie. Dzień dobry, dzień dobry Państwu. Dzień dobry, wszystko jest ok, wszystko działa, super. Dzień dobry, dzień dobry. Ok, drodzy Państwo, dzisiaj mamy gościa, Pana Piotrek Pika, który stworzył bardzo ciekawy moduł do właśnie do aplikacji MediCat, taki zarząd 3 i szczerze mówiąc, ja sam jestem zainteresowany, jak on działa. Nigdy nie miałem jakoś tam bardzo dużo czasu, żeby się tym zająć, ale myślę, że bardzo ciekawa rzecz, poprosiłem go, żeby się przyłączy do jednego z naszego spotkania i poopowiadał o tym module, także bardzo serdecznie Pana Piotra witam, widać go obok mnie. Dzień dobry, dzień dobry Państwu.
Proszę powiedzieć, co Pan stworzył tak naprawdę, tak? I dlaczego to jest przydatne do zarządzania pracownikami medycznymi? Może zanim zacznę opowiadać o samym module wsparcia zarządzania, powiem kilka słów o sobie, żeby Państwo wiedzieli, skąd w ogóle ten pomysł się narodził. Z branżą medyczną jestem związany już od ponad 20 lat, zaczynałem swoją drogę w Narodowym Funduszku Zrobia, gdzie przepracowałem 12 lat i między innymi na samym końcu tej drogi zajmowałem się analizami i planowaniem. Następnie po odejściu z funduszu pracowałem przez 7 lat w prywatnym dużym szpitalu, gdzie między innymi również byłem w początkowej fazie odpowiedzialny za analizę, ogólnie rzecz biorąc za cały NFZ, znaczy za kontraktowanie świadczeń, realizację, sprawozdawczość, rozliczanie, a co za tym idzie również nad analizami.
Ostatnie 2 lata byłem już wiceprezesem zarządu i wtedy już sam nie miałem zbyt czasu na to, żeby robić analizy, żeby sprawdzać jak wygląda realizacja świadczeń, poziom wykonania, kto co robi itd. Zacząłem te analizy zlecać i nie zawsze wyniki, które otrzymywałem były satysfakcjonujące, bardzo często analiza od analizy się różniła, bo raz robiła to inna pani, drugi raz inna i metodologii jakie przyjmowały były różne, a co za tym idzie wyniki były różne. W związku z czym doszedłem do wniosku, a że zawsze miałem zacięcie programistyczne, że muszę sobie w jakiś sposób z tym poradzić. W ten sposób powstał zalążek modułów wsparcia, gdzie na początku to było raptem kilka raportów, tych takich najbardziej bieżących z poziomu wykonania, procentowego wykonania, jakaś symulacja, a z biegiem czasu coraz bardziej się to rozwijało.
W pewnym momencie już doszedłem do takiego wniosku, że to tworzenie tego modułu wsparcia bardziej sprawia mi satysfakcję niż samo zarządzanie szpitalem, no i stąd wszedłem współpracę, a w zasadzie ASECO weszło współpracę ze mną, wydaliśmy w maju zeszłego roku moduł, który na początku miał raptem 30, bodajże 9 raportów, a w przeciągu tych 10, 11 miesięcy rozrósł się już do ponad 100 raportów i różnych funkcjonalności i z każdym kolejnym wydaniem te raporty, znaczy ilość raportów dochodzi albo dochodzą nowe funkcjonalności. To może jeśli pozwolicie, Państwo zaprezentuje jak moduł w ogóle wygląda. Więc oczywiście standardowo jak przy każdym, przy każdej aplikacji mamy logowanie. Panie Piotrze, jakby Pan włączył dostępne, nie? Dobrze. A właśnie, przepraszam, już. OK. Zalogujmy się do systemu.
Na wstępie mamy takie podsumowanie, jak wygląda sytuacja w bieżącym okresie rozliczeniowym. Żeby była jasność, tutaj dane, które będę Państwu dzisiaj prezentował są całkowicie fałszywe, zanonimizowane i w zasadzie losowe, w związku z czym nie należy przykładać większej wagi do tego, jakie są dane, a bardziej do tego, co możemy z systemu wyciągnąć. Tak jak wspomniałem, tutaj mamy ekran startowy, gdzie jest takie podsumowanie informacji, co się w naszej placówce w danym okresie rozliczeniowym wydarzyło, ale tak jak wspomniałem dzisiaj mamy dostęp do ponad 100 raportów i może nie będę przechodził jakby ścieżki i pokazywał każdego raportu, bo sądzę, że i pół dnia by nam brakło na to, więc pokrótce opowiem takie jakby case study, co można wyciągnąć, jeśli w danym momencie potrzebujemy.
Pierwsza rzecz, która mnie się bardzo często przydawała, pozwolę sobie przełączyć rok rozliczeniowy na inny, żebyśmy mieli trochę więcej danych. Pierwsza rzecz, która mi się zawsze przydawała, to było to, co się wydarzyło dzisiaj. Mamy dzień powiedzmy 29 grudnia, jest to dzień bieżący i co dzisiaj się w naszej placówce już wydarzyło albo się dopiero wydarzy.
Także więc mamy tutaj podsumowanie zarówno na NFZ jak i na komórki komercyjne, widzimy ile świadczeń, w jakiej komórce zostało zrealizowanych, kto dzisiaj pracuje, ile tych świadczeń zrealizował, ale mamy również informację dotyczącą terminaża, czyli ile wizyt zostało zaplanowanych, ile jest już w realizacji, ile zostało zrealizowanych, ale też widzimy na przykład, ponieważ patrzymy na przeszłość, że coś jest nie tak, ponieważ nie wszystkie, mimo tego, że to już jest przed 3 miesięcy, nie wszystkie świadczenia zostały zakończone, nie wszystkie na przykład zostały odwołane, niektóre są jeszcze w ciągle w realizacji i daje nam to sygnał, że na przykład dajemy znać w rejestracji, że powinna sobie te świadczenia przeklikać. Analogicznie stan możemy popatrzeć w ujęciu tygodniowym, miesięcznym lub okresowym.
Tutaj na górze mamy możliwość przełączenia na różne tryby, tydzień, no to wybieramy sobie dany tydzień w roku, który chcemy podglądnąć i analogiczne zestawienie zostanie wygenerowane. Tak samo dla miesiąca albo dla wybranego okresu w danym okresie rozliczeniowym, czyli na przykład chcemy zobaczyć, nie wiem, jak wyglądała realizacja 15 lutego do 15 marca, bo i to każdy potwierdzi, my znamy placówkę najlepiej i wybierając sobie dany okres, wiemy, że na przykład się coś w nim wydarzyło albo powinno było się wydarzyć, w związku z czym możemy sobie podglądnąć, czy faktycznie miało to przełożenie na realizację, czy miało to jakiś wpływ, prawda? Pani Wiersza, przepraszam, Pana Oksztyle, od razu pojawiły się dwa pytania, myślę, że od razu warto na bieżąco na nie odpowiadać.
Pierwsze pytanie, jak w ogóle się ten program nazywa? Ja dopisałem, że to jest moduł, który można dokupić do aplikacji Medica, bo myślę, że to jest dosyć istotne, on został nazwany jako moduł wsparcia zarządzania i Pan Rafał pyta, czy ten moduł działa jako odrębna aplikacja, jako aplikacja web? Jakby w ogóle Pan powiedział, bo to też jest też istotne, bo widzimy, że nie jest to typowe mediki, prawda? To znaczy tak, nie jest to aplikacja webowa, jest to aplikacja desktopowa, działa ona niezależnie od Mmediki, znaczy musimy mieć wykupioną Mmedikę i musimy mieć wykupiony moduł wsparcia zarządzania, natomiast na danym stanowisku nie musi być zainstalowana Mmedica, żeby moduł wsparcia zarządzania działał, chyba że chcemy korzystać z funkcjonalności obsługi multibas.
Jeżeli mamy multibazy, no to Mmedica powinna być na stanowisku zainstalowana z odpowiednio skonfigurowanym DBX Connections w katalogu Mmediki, natomiast nie musimy w ogóle je odpalać, ona po prostu tylko musi być. Czyli chodzi o to, że jest to niezależna aplikacja, która przy instalacji łączy się z naszą bazą Mmediki i z Mmediki pobiera te wszystkie informacje, o których Pan tutaj mówi, prawda? Dokładnie, możemy sobie wyobrazić taką sytuację, że jest szef, który siedzi w Gdańsku, ma zestawionego VPNa z Katowicami, gdzie mamy swoją placówkę i po wypiejieniu moduł wsparcia zarządzania łączy się z Katowicami i wyświetla nam dane. Super.
Dalej, co z czego ja jestem osobiście dumny i uważam, że to dla osób zarządzających bardzo przydatna informacja, jest to seksja prawo, gdzie mamy dostęp do sektorowych aktualizacji aktów prawnych, gdzie nasz prawnik co jakiś czas wrzuca informacje o tym, co się zmieniło albo planowane jest, że się zmieni w aktach prawnych, które nas dotyczą, tylko i wyłącznie sektorowych. Nie dotykamy żadnego innego sektora, tylko i wyłącznie branży medyczną i mamy tutaj każdy akt prawny opisany, co się zmienia. Jeżeli jest to naprawdę bardzo istotna zmiana, to pojawia się również komentarz prawnika, a każde takie rozporządzenie czy zarządzenie, czy ustawę możemy sobie od razu podglądnąć.
W związku z czym mamy wszystko w jednym miejscu i nie musimy tego szukać, a wiemy dobrze, jak czasami przeglądanie dziennika ustaw czy stronę NFZ-ów z wyżsiłkiwaniem aktów prawnych, jak to działa. Tutaj mamy wszystko w jednym miejscu. Dodatkowo pojawia się bardzo często tutaj informacja o najnowszych komunikatach Ministerstwa Zdrowia, NFZ-u, OutMeet-u. Dodatkowo mamy często prasówkę, jeżeli są jakieś ciekawe artykuły branżowe i możemy sobie to wszystko w jednym miejscu co jakiś czas, raz na tydzień, raz na dwa tygodnie, w zależności jak dużo tych aktów prawnych czy jak dużo tych komunikatów się pojawia, tak często prawnik publikuje tego typu informacje. Z mojego punktu widzenia było to bardzo przydatne w kontekście jak jeszcze zarządzają placówką, ponieważ dostawałem kwintesencję, co się wydarzyło albo co jest planowane w prawie.
Mogłem się po prostu na tej kamie wcześniej przygotować i przedyskutować z pracownikami, ewentualnie wcześniej niż dany akt prawny wejdzie w życie, już się do niego przygotować. Więc sądzę, że jest to dosyć przydatna funkcjonalność. Ale teraz powiedzmy sobie o takich sytuacjach, jakich moduł może nam pomóc na co dzień. Wybraćmy sobie sytuację, że siedzimy w biurze, nagle dostajemy telefon z sekretariatu czy pukanie do drzwi, przychodzi lekarz i mówi, że chciałby porozmawiać na temat wynagrodzenia. No i teraz mamy dwie opcje, albo możemy prosić kogoś z biura, żeby nam szybko przygotował jakieś zestawienie, które jak dobrze wiemy, wyciągnięcie danych z eMedic, następnie obrobienie ich w Excelu czy w jakimkolwiek innym narzędziu będzie trochę szwało.
Szczególnie, że też nie wiemy przed tą rozmową, w jakim kierunku się ona potoszy. A korzystając z modułów wsparcia zarządzania, możemy sobie wejść szybko w realizatorów i podglądnąć każdego realizatora, czy to jest lekarz, czy to jest logopeda, czy psychiatra, co on w danym okresie rozliczeniowym nam zrobił. Tutaj mamy ogólne informacje o wszystkich realizatorach, ale pod prawym przyciskiem myszy możemy wejść sobie w szczegóły. No i powiedzmy, weźmy największego realizatora. Tak jak wspomniałem, te dane są całkowicie fałszywe, także proszę się do nich nie przywiązywać.
Wejdziemy sobie w szczegóły wykonania i widzimy miesiąc po miesiącu, ile on świadczeń zrealizował, ile punktów zrealizował, jaką ma średnią wartość świadczenia, ilu pacjentów przyjął, jaka jest demografia tych pacjentów, jakie są przedziały wartościowe świadczeń, czy to są niskowyceniane świadczenia, czy wysokowyceniane świadczenia. Mamy możliwość podglądnięcia jego realizacji na mapie ciepła, czyli widzimy, w które dni tygodnia, w poszczególnych miesiącach on tych świadczeń zrealizował więcej, w które dni zrealizował mniej. I być może będziemy mieli argumenty do tego, żeby, no słuchaj, OK, chcesz podwyżkę, ale ty pracujesz u mnie tylko dwa dni w tygodniu i nieregularnie, bo w jednym miesiące jesteś więcej, w drugim mniej, ustabilizuj i wtedy możemy do tematu wrócić.
Jeżeli na przykład takie argumenty nam nie wystarczą, to możemy wejść głębiej, możemy zobaczyć, jakie procedury on realizuje. Możemy sobie te procedury również podglądnąć, bo tutaj mamy możliwość wejść jeszcze głębiej i na przykład zobaczyć konkretne procedury, jak były realizowane przez niego w poszczególnych miesiącach.
Tego typu danych z Mmediki nie wyciągniemy od razu, żeby tak, żeby tak, żeby tak, żeby tak, żeby tak, to pieniądze, w związku z czym korzystanie z tego modułu nieprawdopodobnie przyspiesza zarówno pracę osób zarządzających, ale może również przyspieszać pracę osób pracujących w biurze, bo dostają zlecenie od szefa, że potrzebuje takie i takie dane i on kilkoma kliknięciami mieszką, mogą te dane bezpośrednio z bazy na żywo, bo to nie jest tak, że te dane są gdzieś odkładane i potem pobierane, one są na żywo, czyli jeżeli ktoś w danym momencie realizuje świadczenia, a my tutaj sobie odświeżymy raport, to te dane automatycznie będą odświeżone.
I dzięki temu też, że osoby w biurze albo zarządzające nie muszą poświęcać dużo czasu na generowanie tych raportów, mogą ten swój czas spożytkować na inne czynności, robić coś innego w biurze, prawda, w związku z czym znowu już mamy oszczędność i czasu i pieniędzy, bo jednokrotnie spotkałem się już, tak jak wspomniałem moduł już jest prawie rok na rynku, z informacją taką zwrotną, na przykład w jednej placu, przepraszam, była taka sytuacja, że dwie panie dwa dni w tygodniu poświęcały czas na generowanie raportów dla zarządu. To mamy cztery dni w tygodniu, czyli ponad półetatu, one poświęcały na to, żeby przygotować dane dla zarządu.
W tym momencie one te półetatu mogą poświęcić na inną pracę, a zarząd już nawet nie musi zlecać, bo on to ma u siebie zainstalowane i w każdej chwili może z tych danych skorzystać i sobie je wyciągnąć i nie potrzebuje, prawda, zaprzągać do tego pracowników z biura. Przepraszam, trochę zasłów w ustach. Spotkanie przy kawie, także. Tak jest. Więc w takich sytuacjach na przykład możemy wykorzystać moduł, ale są też inne sytuacje. Idziemy do NFZ na negocjacje. Oczywiście teraz powiedzmy w specjalistyce mamy praktycznie bezlimitowe, w związku z czym nie tylko specjalistyki, ale chodzi o ideę. Idziemy do NFZ, mamy negocjacje, albo potrzebujemy napisać wniosek o zwiększenie i potrzebujemy do tego argumentów.
Argumenty możemy albo wziąć sobie z ogólnego z wykonania, albo możemy znowu wejść gdzieś głębiej w szczegóły, bo tak jak wspomniałem każda praktyczna tabela ma głębsze szczegóły i możemy zobaczyć w jaki sposób zrealizowaliśmy kontrakt w danej zakresie świadczeń, jak to się rozkłada w ujęciu miejsca, jakąś średnią mamy wartość, ile punktów żeśmy zrealizowali, nawet jakie procedury żeśmy zrealizowali. I to jest właśnie taka sytuacja, gdzie bardzo jest to przydatne, bo możemy powiedzieć, no ale słuchajcie, my robimy tam 63% gastroskopii, jaka to była gastroskopia? Z biopsją, w związku z czym jesteśmy w czymś wyjątkowi, w związku z czym można pomyśleć nad tym, żeby dać nam zwiększenie czy też żeby zapłacić nam za nam wykonanie.
Dalej oczywiście często też rzecz, która jest przydatna, szybkie rzucenie okiem jak wygląda sytuacja w poszczególnych zakresach świadczeń. Możemy sobie wejść w procentowe zestawienie. Widzimy w poszczególnych miesiącach, jak procentowo wyglądała realizacja umowy. I oczywiście czerwony kolor, no to mamy powyżej 120% realizacji kontraktów, w związku z czym mamy duże nadwykonania. Jest to dosyć przejrzyście, kolorystycznie, dosyć szybko można z tego wyciągnąć informacje, jak wygląda realizacja u nas. Dalej możemy zobaczyć na przykład sytuację, jak wyglądają rozliczenia. Ile mamy świadczeń już zapłaconych, już rozliczonych, a ile nam wisi na błędach, ile oczekujących na walidację, weryfikację i tak dalej. Oczywiście możemy te dane również wyciągnąć ze mediki, ale wyciągniemy je w sposób niezagregowany. Musimy ściągnąć, zagregować i znowu nam to zajmuje czas.
Możemy również sobie podglądnąć z marketingowego punktu widzenia. Skąd mamy pacjentów? Możemy zobaczyć na przykład w ujęciu na województwa, skąd do nas przychodzą pacjenci. Potem może się to przełożyć na działania marketingowe, bo na przykład tutaj widzimy, że gros pacjentów jest z Małopolska, ale są też z województw ościennych. Na przykład na drogach dojazdowych można postawić banner reklamowy, nie reklamowy, bo reklamowa służby zdrowia jest zabroniona, ale informacyjny, na przykład, że dane świadczenia są realizowane tu i tu. Jeżeli jesteśmy mniejszą placówką, możemy popatrzeć sobie na powiaty, w jaki sposób z ościennych powiatów do nas przychodzą pacjenci. I znowuż możemy podjąć na tej kanwie jakieś działania marketingowe.
Dalej co możemy podglądnąć? Oczywiście wszystkie dane mamy również w układzie wykresowym, więc możemy sobie podglądnąć każdą w sposób taki szybki, każdy zakres świadczeń, jak realizuje świadczenia w danym okresie rozliczeniowym. Możemy podglądnąć demografię, jak to wygląda. Możemy każdego realizatora podglądnąć, ile on świadczy, ile pacjentów w danym miesiącu przyjął. I to automatycznie, oczywiście analogicznie jak w poprzednich sytuacjach, jest robione na żywo i ściągane jest to z bazy Mmedica. Analogiczne zestawienia są również na świadczenia komercyjne, czyli też możemy sobie podglądnąć globalnie, jak wygląda realizacja u nas, czy w poszczególnych komórkach organizacyjnych, bo tutaj już zestawienia są na komórki, a nie na zakresy świadczeń. Możemy również podglądnąć każdego lekarza, psychiatry, rehabilitanta, w zależności jakie komóry organizacyjne mamy. Tutaj też możemy wejść w szczegóły.
I znowuż podglądnąć układ map komercyjnych, szczególnie bardziej przy komercji niż przy NFZ-cie, który się przydaje do marketingu. No i oczywiście jeszcze mamy dane przekrojowe. Możemy sobie podglądnąć jak wygląda realizacja świadczeń w poszczególnych latach, czyli od początku kiedy mamy zainstalowaną Mmedicę i realizujemy sobie świadczenia. Możemy wygenerować raport na przykład na każdego lekarza, czy na rozpoznanie, czy na procedury, ile on w poszczególnych latach, jakie kwoty wygenerował. Istotne, oczywiście każdy raport możemy wyeksportować sobie do Excela. Każdy taki raport tabelaryczny możemy wyeksportować. Co jest właśnie odpowiedzią na zapotrzebowanie, bo tego nie wspomniałem wcześniej, że bardzo blisko staramy się współpracować z naszymi użytkownikami.
Jak wspomniałem na początku było tych raportów dostępnych 39, teraz jest już ponad 100 i duża część z tych raportów została utworzona na wniosek naszych użytkowników. Czy to telefoniczne, czy mailowy, zgłaszają nam różne zapotrzebowania i takie raporty są generowane. Najważniejszym ciekawostkiem to obecnie pracujemy nad nowym typem raportów, będą to tabele przestawne.
W najbliższym czasie, to sądzę, że to jest kwestia dni, jak nam się uda to wreszcie skończyć i udostępnić państwu tabele przestawne, czyli mamy możliwość sobie dowolnie układać raport, jak będziemy chcieli, żeby on wyglądał, czyli powiedzmy odznaczymy sobie kilka rzeczy i automatycznie nam się taki raport wygeneruje, możemy go sobie wyeksportować już jasno do Jokcella i w dalszym ciągu edytować, możemy ograniczyć na przykład nie do 12 miesięcy, tylko powiedzmy do 1 miesiąca i nam taki raport zostanie przygotowany. No tak jak mówię, to jest jeszcze w fazie dewelopmentu, także kwestia dni i się pojawi.
Pojawiło się pytanie Panie Piotrze, czy jest już opcja zapomniałem hasła przy logowaniu? Tak, jest już opcja zapomniałem hasła przy logowaniu, w najbliższej wersji zostanie to udostępnione, jest już przygotowana, przetestowana i wraz z nową aktualizacją zapomniałem hasła, jest. To ja z mojej strony też, bo widzę, że tu ma bardzo fajne, te wszystkie raporty mają bardzo duże wykorzystanie w tych wszystkich rodzajach medycyny, jak komercja, czy specjalistyka, a proszę powiedzieć, czy ma Pan jakieś gotowe raporty do POZ też? Tak, dla POZ są gotowe raporty, dokładnie te, które zostały nam zgłoszone. Mamy możliwość podglądnięcia sobie, przy czym znowu, te te są nas totalnie wymyślone. Mamy możliwość podglądnięcia sobie, jak wygląda sytuacja z deklaracjami, czyli mamy narastającą sumę deklaracji wszystkich, które posiadamy, mamy jak wyglądały zmiany w poszczególnych miesiącach.
Możemy sobie podglądnąć, ile świadczeń, ilu pacjentów przyjęliśmy w ujęciu miesięcznym, ile mamy świadczeń na pacjenta i widzimy, że w okresie powiedzmy marzec, czyli tak jak teraz się niedawno skończyło, jest więcej zachorowań, w związku z czym ta średnia idzie w górę, potem trochę spadać. Mamy możliwość podglądnięcia sobie na zakresy świadczeń, przy czym znowu tu nie będą zakresy POZ-owe, tylko losowe, ale normalnie jak ktoś odpali sobie na swojej bazie danych, tutaj pojawiają się mu zakresy POZ-owe i możemy zobaczyć, ile świadczeń było zrealizowanych. Tutaj grupy wiekowe już mamy typowo POZ-owe, nie tak jak powiedzmy w specjalistyce troszkę inne grupy wiekowe, tutaj mamy typowo POZ-owe grupy wiekowe. Mamy możliwość oczywiście podglądnąć rozpoznania procedury realizatorów, w najbliższym czasie będą dochodzić kolejne raporty typowe już na przykład na bardziej szczegółowe dane dotyczące deklaracji.
Pracujemy nad budżetem powierzonym i opieką koordynowaną, żeby te raporty obsłużyć, przy czym tutaj troszkę to wymaga głębszych analiz, które cały czas trwają, bo te dane nie są w tak oczywisty sposób w bazie przechowywane, jak w przypadku chociażby wykonania właśnie w zakresach typu specjalistyka, leczenie szpitalne, rehabilitacja, stomatologię i tak dalej. Tutaj troszkę to inaczej jest przechowywane. To jest właśnie pytanie, które chciałem zadać, ponieważ w aplikacji Medica opieka koordynowana na razie traktowana jest w sposób delikatnie słaby, pozdrawiamy producenta, ale myślę sobie, że jest tutaj po prostu duże nisce na to, żeby też stworzyć całą obsługę, a przynajmniej do raportowania tej obsługi opieki koordynowanej, bo rzeczywiście ona się rozrasta. Porozumienie ziąłów rzutkich się dosyć mocno zaangażowało też w opiekę koordynowaną i tak naprawdę każdego miesiąca bardzo mocno wzrasta liczba podmiotów, które zawnioskowały o koordynację.
Tak, tak. Chyba o tym tutaj też gdzieś pamiętać, ja sam szukam jakichś narzędzi, w jaki sposób wykorzystać. Może zrobimy kiedyś takie spotkanie, zaprosimy Pana Piotra, żeby pokazał na przykład dla konkretnych działów, jak można wykorzystać państwa moduł, Pana moduł na przykład dla ProZ, potem jak można wykorzystać dla OS-u z jakimiś konkretnymi ścieżkami i fajnie by było pokazać, jak naprawdę z tego korzystać w taki szerszy sposób. Tutaj widzę mnogość tych opcji. Mnogość tych opcji. Z przyjemnością przyjmę zaproszenie i się pojawię ponownie. Ja jeszcze mam pytanie, w jaki sposób jest licencjonowany ten moduł? Moduł jest licencjonowany, no należy wykupić na wszystkie stanowiska licencji modułu podstawowego. Koszt to jest 139 zł za pierwsze stanowisko, 699 zł za każde kolejne.
Czy ktoś z Państwa chciałby jeszcze o coś zapytać, dopytać Pana Piotra? Mamy tą możliwość, mamy jeszcze małą chwilkę, także zachęcam do zadawania pytań. Nic się nowego nie pojawia. Pani to czy rewelacja, szczególnie dla zarządu, Pana Rafała, ja też myślę sobie, że rzeczywiście narzędzie jest fajne. Ja bym jeszcze też, to muszę też wykorzystamy to na jakiejś spotkaniu następnej, gdyby Pan Piotr przyjął zaproszenie, bo rzeczywiście to, co dzisiaj Pan pokazał, no to jest fajne dla tych podmiotów, które są trochę większymi placówkami, mają zarząd, ale też mamy dużo placów, które niekoniecznie są duże, a jednak też potrzebują dostępu do raportów, prawda? I te raporty często. . .
Tak, i tutaj, przepraszam, że wejdę w słowo, nie do końca się zgodzę z tym, że to jest przede wszystkim dla dużych podmiotów. Nie, ja chcę tylko właśnie, żeby pokazać, w jaki sposób te małe podmioty mogą skorzystać z tych raportów, tak? Tak, tak.
Jak najbardziej, tak, bo to możemy tutaj patrzeć sobie w skali makro, czyli duże faktycznie przedsiębiorstwo, ale w skali mikro również możemy podglądnąć i właśnie były takie przypadki, bo POZ, który miał dwie filie, wykorzystuje ten moduł i za pomocą chociażby map ciepła byli w stanie przeorganizować sobie pracę, ze względu na to, że zaobserwowali, że w jednym miejscu jest zdecydowanie jakby więcej tych świadczeń udzielanych, a w drugim zdecydowanie mniej, ale to nie z uwagi na to, że, nie wiem, deklaracji i tak dalej, ale rozkład tych świadczeń był taki dosyć specyficzny, czyli trochę przeorganizowali pracę i ten wynik się spłaszczył i jedna placówka była trochę bardziej odciążona, trochę bardziej dociążona, ale ten mapa ciepła się bardziej spłaszczyła, a co za tym idzie rozkład po prostu pracy był bardziej korzystny.
Tutaj Pan Rafał wyszło do pytania, szkoda, że, czy też skomentowała, szkoda, że nie można przetestować bez zakupu licencji, tak? Można przetestować przez 14 dni, prawda? Można zamówić licencję i przez 14 dni testować. Niej nie opłacić, dostajemy wtedy tą licencję na ten czas do zapłacenia, licencja wtedy przestanie działać w ten sposób podziału. Tak jest. Ok, bardzo Panu dziękuję, ciekawy moduł, będziemy ten film wywieszać też na naszej stronie, Akademia MediComp w zakładce spotkania przy kawie, także będzie można do tego filmu i do tego pokazu wrócić jeszcze.
Ja z mojej strony chciałem Państwa zachęcić, za dwa dni mamy szkolenie, on zostało przesunięte, szkolenie z opieki koordynowanej w POZEC-ie, takie parę godzinne, gdzie będę mówił o tym, czym ta opieka koordynowana jest, jak złożyć wniosek, jak to zorganizować, w jaki sposób wykorzystać opiekę koordynowaną w placówce, więc jeśli ktoś Państwa chciałby, bardzo zapraszam serdecznie też na to szkolenie. Ja z mojej strony bardzo Panu Piotru dziękuję. Bardzo dziękuję. Dzień dobry wykład i myślę, że na pewno będziemy chcieli Pana zaprosić jeszcze parę razy na naszą kawę. A Państwu dziękuję bardzo i życzę wszystkiego dobrego. Dziękuję bardzo, do widzenia. Do widzenia. .